Sytetråd

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Fant ingen slik tråd, og jeg føler for å klage, skrike og syte! Så damer, om dere føler for det samme, syt i vei :D
 
Føler at jeg bare må klage over bekkenet mitt i dag! 4+0 og bekkenproblemer skulle vært forbudt :( håper virkelig at det stabiliserer seg igjen ganske fort!
 
Jeg må klage over at mannen har strukket armen. Sånn at all bæring, bleieskift osv på ettåringen må tas av meg. Ikke bare det da. Husarbeid, matlagning, bilkjøring. Har holdt på i en uke og jeg er lei! :(
 
:sad010Er i elendig form, kvalm, slapp og svimmel fortiden... :( Veldig deprimerende.. Og disse hormonene blir nesten litt for mye! :smiley-angelic008:smiley-angry017

Så slitsomt å ha det sånn
 
Jeg er ikke i topp form, men det skal jeg virkelig ikke klage på! Aldri! Etter å ha mistet 2 ganger dette året skal jeg klage på det. Jeg er så redd for å miste igjen at jeg synes disse første ukene er grusomme! I dag er jeg 6+0 og gleder meg bare til jeg kan komme meg på ultralyd!!
 
Jeg er ikke i topp form, men det skal jeg virkelig ikke klage på! Aldri! Etter å ha mistet 2 ganger dette året skal jeg klage på det. Jeg er så redd for å miste igjen at jeg synes disse første ukene er grusomme! I dag er jeg 6+0 og gleder meg bare til jeg kan komme meg på ultralyd!!

Når skal du på første UL? Jeg har aldri mista, men er livredd for at noe er galt. Er 5+1 idag og klarer ikke slappe av.
 
Spotter fortsatt... Og har mensmurringer. Håper det slutter snart :(
 
Sitter på legekontoret og tenker på hvordan jeg skal la vær å spy i søppelbøtta. Har prøvd ALT av kjerringråd jeg kommer over :-(
 
Jeg tenkte egentlig denne uken, men siden jordmor og legen min (som begge har ultralydapparat) er på ferie, håper jeg å få time på mandag/tirsdag neste uke. De anbefaler egentlig å vente til uke 7 også, det er så lett å ha beregnet feil termin eller ikke finne hjertebank før. I teorien begynner hjerte å slå 5+3 så er mulig å finne før også.
 
Jeg er så sulteeen.... hele tiden. Kommer til å bli som en svær julegris tilslutt :p
 
Jeg kan også klage på kvalmen nå! Gir ikke slipp. Ferie denne uka, men spent på å jobbe neste uke, da jeg jobber med mat, og ALL lukt gjør meg kvalm.
 
Syns det er kjedelig at de på jobb allerede mistenker noe om graviditeten:shifty:
Har jo ikke mage en gang, å er lenge til jeg skal fortelle noe til dem:hungover:
 
Syns det er kjedelig at de på jobb allerede mistenker noe om graviditeten:shifty:
Har jo ikke mage en gang, å er lenge til jeg skal fortelle noe til dem:hungover:
Oi! Hva jobber du med? Kan det være at de ønsker du skal bli gravid allerede før spiren satt? Jeg hadde det sånn med kollegaen min, jeg gledet meg sånn på hennes vegne at jeg fikk mistanke av alt hun gjorde. Torde ikke si noe til noen om det, men jeg ble så glad og rørt når hun endelig fortalte oss det på jobb :) <3
 
Oi! Hva jobber du med? Kan det være at de ønsker du skal bli gravid allerede før spiren satt? Jeg hadde det sånn med kollegaen min, jeg gledet meg sånn på hennes vegne at jeg fikk mistanke av alt hun gjorde. Torde ikke si noe til noen om det, men jeg ble så glad og rørt når hun endelig fortalte oss det på jobb :) <3
Jobber i barnehage:happy:
Og det er godt mulig, jeg blir jo 25 år i oktober å jeg er vel "rette" alderen for det:hilarious:
 
Jobber i barnehage:happy:
Og det er godt mulig, jeg blir jo 25 år i oktober å jeg er vel "rette" alderen for det:hilarious:
Så vittig! Bestevenninna mi fortalte her om dagen at når hun ble gravid kunne kollegaene "lukte" det. Hun var lærling i barnehage på den tiden. Kanskje man får egne evner etter noen år i barnehage? :D
 
Så vittig! Bestevenninna mi fortalte her om dagen at når hun ble gravid kunne kollegaene "lukte" det. Hun var lærling i barnehage på den tiden. Kanskje man får egne evner etter noen år i barnehage? :D
Er flere av de ansatte på barnehagen min som er dyktige til å snuse fram gravide ja:p:D
Jeg og flere kan også gjette oss fram til det selv på foreldre:laughing002
 
Back
Topp