Sytetråd

Er det lov å sutre over vonde pupper?

Ikke før jeg har fått skrytt over hvor god form jeg er i, så stikker det i puppene og vips så har de vokst ut av bh-en. Kjennes ut som de skal eksplodere. Og jeg var ikke spesielt beskjedent utstyrt fra før av heller.. Hvor skal dette ende... Noen som selger bh størrelse ku? :p
 
Tror jeg skal benytte anledningen til å syte litt! Er altså så trøtt om dagen at det er vondt! Og jeg er for rastløs til å bare ligge på sofaen! Hver dag jeg kommer hjem fra jobb er det akkurat som om lufta går helt ut av meg.

I går var jeg likedan, så bestemte meg for å gå en tur. Følte jeg nesten gikk i halvt søvne, når jeg kom hjem var jeg såååå kald, la meg under dyna og frøys til langt på natt!
Våkna opp i dag helt kjørt, kjentes nesten ut som jeg har hatt feber!
Så her ble det en ufrivillig sofa dag, måtte bare stå over jobben.

Ja også var set kvalmen da, kommer mest når jeg har spist, og om morgenen.
Foreløpig vil jeg skryte av seaband, syntes de tar av toppen av kvalmen hvertfall!
ImageUploadedByBV Forum1470811230.285900.jpg


Måtte alle få en fin dag
 
Jeg er så sur og sulten i dag! Æææææ

Kan ikke huske å ha vært så grinete de andre gangene...
 
Må syte litt over alle de redslene jeg har ifh til graviditeten akuratt nå.
Redd for at den ikke lever/vokser uten at jeg vet det (MA), redd for at jeg får en spontan abort.
Er så utrolig mye usikkerhet:sorry:
 
Klager litt på at håndballkampen begynner så seint. Nå går jeg enten glipp av søvn eller kamp og kan ikke leve uten noen av delene :(
 
Klager litt på at den ammende gravidhjernen ikke imponerer om dagen. Tar feil av dager og glemmer viktige ting. Litt bekymret for hvordan det skal gå i full jobb fra neste uke :/
 
Nå er jeg så kvalm om morgenen at jeg omtrent ikke kommer meg opp av senga.. Bah :(
 
Vel, jeg våknet og følte meg dødstrøtt. Hadde ikke det minste lyst til å stå opp! Men heldigvis ikke kvalm tenkte jeg... satte meg opp, og måtte løpe rett på do :( nå husker jeg hvorfor jeg hater kvalmen!! Måtte de 10 neste ukene gå FORT!!
 
Jeg klager egentlig ikke på noen av symptomene denne spira kommer med altså, men jeg må si den tar med seg noen innmari vonde kviser :confused: Det kjennes jo ut som de gjør en full utgravning under huden før de kommer til syne. Æsj og au :p
 
Jeg er så dårlig om dagen! Storsett bare senge liggende! :dead: Kvalmen, slapphet, svimmel.. Det er ekstremt! Trodde ikke det kunne bli så ille! Og får så dårlig samvittighet for mannen å, siden jeg orker så fryktelig lite..
 
Syter litt over at jeg skal på jobb i morgen. Blir første dag etter permisjonen min noe jeg egentlig har gledet meg til. Har tenkt at det skal bli litt godt, men nå gruer jeg meg bare. Redd for blødningene som kommer innimellom. Redd for å begynne å blø mens jeg er på jobb.
 
Back
Topp