Sytetråd

Er såå trøtt og sliten hele dagen lang :( I tillegg til en heidundrende matlyst og ingen energi til trening, føler jeg meg bare som en stor oppblåst ballong:confused:
 
Trøtt,ingen energi, ikke til å gå turer engang (eller noenting for den saks skyld) småkvalm, og sulten men sliter for ingen ting frister og jeg blir kvalm hvis jeg tenker på mat som ikke frister. Jeg spiser mye mat altså, men skulle ønske mer ting frista for har aldri lyst på noe jeg har hjemme, og sliter med å finne ut hva jeg har lyst på når jeg er i butikken og!! Føles helt håpløst..
 
Fy faaaaaader... Jeg er så dååååårlig!!! Kvalmen dreper meg. Er sulten, men orker ikke mat. Hallo! Noen som er på samme nivå? Jeg blir ekstra kvalm og dårlig etter at jeg tar den gravid pakken med 4 tabletter. Jiiiseeess.. Har spist frokost, for jeg klarer ikke å ta de før. Da spyr jeg.. Sånn, det var sytingen fra min side.

Nei forresten, jeg fikk så akutt lyst på røyk! Herregud. Hva kommer det av? :-////
Jeg klarte heller ikke den pakken i forrige svangerskap så denne gangen har jeg satt sammen min egen med vitaminer, folat og møllers anti oppstøt omega 3 :) Myyyyye bedre!!!!
 
Fytti katta for en dag! Har såvidt klart å slepe meg til legen ellers liggi rett ut! Skulle ta kveldsstell på guttungen og legge han mens mannen var på trening og trodde nesten jeg skulle svime av! Helt kaputt!!! Så i natt sover jeg på gjesterommet så jeg ikke blir forstyrret av lillemann som fortsatt våkner på natta og håper på en bedre dag i morgen :eek:
 
Haha! Kjenner til den. Satt og brakk meg på toget i dag. Fy fader, folk stinker! Røyk, parfyme, mat, tannkrem
, dårlig ånde, svette.... blæææææ. ..
Oi! Kollektivtransport kan reknes som ekstremsport i disse dager! Bøyer meg i støvet! Jeg klarer 5 min i min egen bil før det blir uutholdelig :eek:
 
Dagen hvor alt er dritt.. tydelig at kroppen er i forandring. Har vert tynn hele livet og nå merker jeg formene begynner å komme.. puppene er tunge, område rundt bryst vortene er nlitt større og magen er oppblåst. Merker dette knekker meg litt psykisk.. andre som har det sånn?
 
Jada kvalmen koser seg fortsatt i min kropp . Ikke lyst på noe altså. Når jeg først får lyst på noe og spiser det var det dårlig :/ uff
 
Jupp! Den er helt genial! Spesielt i graviditeten går jeg stort sett å smaker på den tranen i timesvis, noe som ikke akkurat hjelper på kvalmen :p Tror den skal finnes på de fleste apotek, hvertfall de som fører møllers dobbel produkter :)

Genialt! Jeg kjøpte min på kiwi. Det er laget av er annet kapselmateriale som løses opp i tarmen fremfor magen (eller no) :)
 
Aaah! Må klage litt idag. Dårlig natt, våknet flere ganger, også mårran 05:50 da guttungen våknet. Er alene hele uka da mannen er på konferanse med jobben. Pluss at jeg begynte på skole denne uka, så er nå på en ferje, som ikke hjelper mot kvalmen, på vei til kveldsskole nå..
 
Back
Topp