Sytetråd

Er det lov å sutre over vonde pupper?

Ikke før jeg har fått skrytt over hvor god form jeg er i, så stikker det i puppene og vips så har de vokst ut av bh-en. Kjennes ut som de skal eksplodere. Og jeg var ikke spesielt beskjedent utstyrt fra før av heller.. Hvor skal dette ende... Noen som selger bh størrelse ku? :p

Samme her!! Har så enorme, såre pupper at jeg gruer meg mer til å amme enn til selve fødselen! Bare det å ta av og på bh eller t-skjorte gjør så vondt at jeg får tårer i øynene hvis jeg ikke er ekstremt forsiktig.. :nailbiting:
 
Hvorfor fikk du ikke afipran? Har du prøvd postafen? :)
Afipran var visst mer sånn sykehusmedisin fikk jeg beskjed om ??? Ja, jeg har prøvd prostafen, og jeg blir helt zoombie! I tillegg virker det ikke i det hele tatt på kvalmen :confused:
 
Jeg tror nesten man må ha litt flaks for å få det :( Leit å høre at formen din har blitt så dårlig :( bra du gikk til legen :) <3
Hadde ikke annet valg. Reiste hjem fra jobb i dag gjorde jeg også. Sovnet momentant på sofaen etter bittelitt mat og våknet etter 3 timer, helt omtåket og så rett på do for å kaste opp :(
 
Hadde ikke annet valg. Reiste hjem fra jobb i dag gjorde jeg også. Sovnet momentant på sofaen etter bittelitt mat og våknet etter 3 timer, helt omtåket og så rett på do for å kaste opp :(
Føler med deg, vi får klamre oss til sofan og håpe på bedre dager. Dårlig at du ikke fikk prøve afipran når du allerede har prøvd postafen :(
 
Jeg er så drittlei sjefer som ikke setter helsa til de ansatte i forsetet, og jeg merker at disse hormonene gjør det IKKE lettere. Jeg blir helt deppa og klarer ikke få det ut av huet. Grrrr! Ikke kan jeg finne meg en ny jobb heller med tre mnd oppsigelsestid og ut i permisjon i mars hvis dette går som det skal. Neppe noen som vil ansette meg for typ to mnd liksom (og jeg har ikke samvittighet til å holde graviditeten skjult). Føler meg fanga :rolleyes: :(
 
Jeg er så drittlei sjefer som ikke setter helsa til de ansatte i forsetet, og jeg merker at disse hormonene gjør det IKKE lettere. Jeg blir helt deppa og klarer ikke få det ut av huet. Grrrr! Ikke kan jeg finne meg en ny jobb heller med tre mnd oppsigelsestid og ut i permisjon i mars hvis dette går som det skal. Neppe noen som vil ansette meg for typ to mnd liksom (og jeg har ikke samvittighet til å holde graviditeten skjult). Føler meg fanga :rolleyes: :(


Huff, hva skjer??
 
Huff, hva skjer??
Redigert for litt mer anonymitet, men bottom line :)P): Ååå, at jeg skal bli så engasjert hele tida!! Noen ganger kunne jeg ønske jeg bare klarte å være en sau i saueflokken og bare være fornøyd :p
 
Last edited:
Trøøøøøtt! Men merkelig nok ikke kvalm i dag :) godt med en pause! Kommer sikkert tilbake med full styrke i morgen ???
 
Afipran var visst mer sånn sykehusmedisin fikk jeg beskjed om ??? Ja, jeg har prøvd prostafen, og jeg blir helt zoombie! I tillegg virker det ikke i det hele tatt på kvalmen :confused:
Ååå :-( Det var det første fastlegen min skrev ut når jeg sa at jeg hadde kvalme. Har prøvd postafen med zombie effekt her også. Går nå til akupunktur og det funker! Anbefales :)
 
..sååå kvalm og trøtt! Trodde jeg skulle få samme drømmesvangerskap som sist gang, men den gang ei:(
 
Ååå :-( Det var det første fastlegen min skrev ut når jeg sa at jeg hadde kvalme. Har prøvd postafen med zombie effekt her også. Går nå til akupunktur og det funker! Anbefales :)
Jeg veeet. Hadde nok fått det av min fastlege også, men turnuslegen ville det altså anderledes :( akupunktur tror jeg ikke er noe tilbud her jeg bor (på bondelandet)
 
Kjenner ikke så mye kvalme nå, men begynner bare å brekke meg helt plutselig??? Synes nesten det var verre enn å ha kontroll på når jeg faktisk kommer til å kaste opp :(
 
Last edited:
Drakk alkoholfri vin på fest i går og det smakte ikke godt!

Full ble jeg heller ikke. Skal man først drikke noe som smaker piss så er det jo gjerne for å bli full.

Sorry. Fortsatt litt fjortiss her. 29 år bare.
 
Back
Topp