Sytetråd

Syter litt over at jeg skal på jobb i morgen. Blir første dag etter permisjonen min noe jeg egentlig har gledet meg til. Har tenkt at det skal bli litt godt, men nå gruer jeg meg bare. Redd for blødningene som kommer innimellom. Redd for å begynne å blø mens jeg er på jobb.
Sender deg en god klem og håper det blir greit å komme tilbake allikevel ❤ Det må være utrolig slitsomt med blødningene. Skal du på UL?
 
Sender deg en god klem og håper det blir greit å komme tilbake allikevel ❤ Det må være utrolig slitsomt med blødningene. Skal du på UL?
Takk <3 legen min har hatt ferie, men har fått time på tirsdag. Skal spør om å få en ul da. Regner med det skal gå greit hvis ikke bestiller jeg en privat. Fryktelig slitsomt å gå sånn. Prøver å ta avstand til hele graviditeten. Tør nesten ikke tenke for mye på det for er så redd det skal gå galt.
 
Må bare innom for å si: blææææ.... Har ikke noe å bidra med for tiden, verken her eller der.. :( gleder meg stort (!) til å begynne å fungere igjen! Og så tenker jeg noen ganger; enn om alt er innbilt?! :eek:
 
Syter over å være kvalm, trøtt og uggen 24/7, mens hodepinen klarer å holde seg borte til kl 12 hver dag hveertfall :(
 
Så kvalm at jeg er helt ubrukelig! Ligger bare på sofa eller i sengen ute av stand til noe som helst!
 
Syter fordi kvalmen kom tilbake idag etter 1 og en halv uke fri pga akupunktur. Har heldigvis ny time på mandag. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å starte på jobb igjen etter ferie om dette fortsetter :-(
 
Jeg er litt sur for jeg hadde fått så fine negler - men så måtte de kuttes pga lengde... Og da begynte jeg med biting igen :(
 
Er så kvalm hele tiden ,men også sulten. Klare å overhodet finne noe som jeg ønsker spise :p
 
Har nesten ikkje holdt eit einaste måltid på over ei halv veka. Fikk i meg litt brunost skiver i går og pizza på lørdagskvelden, som ikkje har komt i retur. Er so sliten at eg orker ikkje noe som helst. Er sannsynligvis mangel på næring, men skal ein tur til legen i dag for å utelukka noe alvorlig. Har aldri hatt den formen for kraftløshet som kommer over meg.
Ellers ligger jo kvalmen der og pirker i meg nesten heile dagen.. :(
 
Fy faaaaaader... Jeg er så dååååårlig!!! Kvalmen dreper meg. Er sulten, men orker ikke mat. Hallo! Noen som er på samme nivå? Jeg blir ekstra kvalm og dårlig etter at jeg tar den gravid pakken med 4 tabletter. Jiiiseeess.. Har spist frokost, for jeg klarer ikke å ta de før. Da spyr jeg.. Sånn, det var sytingen fra min side.

Nei forresten, jeg fikk så akutt lyst på røyk! Herregud. Hva kommer det av? :-////
 
I dag er en dårlig dag.. jeg runder uke 8 i morgen.. jeg er så uggen og har så mye haldbrann.. jeg fungerer noen lunne på jobb.. men hjemme sover jeg og later meg på sofaen.. føler meg skikkelig dritt.. fikk høre av ei på jobb at hun hadde fått spørsmål om jeg vaf gravid av en kunde.. fpr det første hsr jeg ikke mage.. å jeg blit oppgitt om folk skal begynne å prate allerede nå.. jobb klærne mine er litt store.. så hun skylla på det heldigvid..
 
Fy faaaaaader... Jeg er så dååååårlig!!! Kvalmen dreper meg. Er sulten, men orker ikke mat. Hallo! Noen som er på samme nivå? Jeg blir ekstra kvalm og dårlig etter at jeg tar den gravid pakken med 4 tabletter. Jiiiseeess.. Har spist frokost, for jeg klarer ikke å ta de før. Da spyr jeg.. Sånn, det var sytingen fra min side.

Nei forresten, jeg fikk så akutt lyst på røyk! Herregud. Hva kommer det av? :-////
Kutt ut den pakken.. jeg tok den før men kutta ut.. tar nå folat og tran tabletter.. de er halvparten av størrelsrn..
 
Kvalm , kvalm og atter kvalm :( alt av lukter som parfyme, stekos , røyk gir meg brekninger og enda mer kvalme. Og konstant være kvalm og i tilegg sulten , men ingen mat er fristende. Og maten du normalt elsket smaker pyton.

Yeeey!
 
Back
Topp