Sytetråd

Når du våkner av kvalme midt på natta og finner ut at det eneste du har lyst på er to risbrød barer som var igjen fra sist helg.. Også finner du ut at kjæresten har spist dem opp :eek: wræææl!!!
 
Når du våkner av kvalme midt på natta og finner ut at det eneste du har lyst på er to risbrød barer som var igjen fra sist helg.. Også finner du ut at kjæresten har spist dem opp :eek: wræææl!!!
Det hørtes nesten trist ut! kjenner igjen den følelsen!
 
Jeg er såå lei av å være kvalm :( sliter med å kaste opp også så det ligger bare å vrenger seg der.. er så kvalm at jeg sliter med å ta kosttilskudda mine...
 
Har mista motet helt.. Har så lite trua på at dette svangerskapet går veien.. Gruer meg til tul i neste uke :( Prøver å skjule at jeg tenker så mye på det, så utad tror jeg at jeg virker veldig likegyldig til det.. Hater 1.trimester.. :(
 
Og på grunn av dårlig søvn er jeg påfølgende kvalm og har hodepine...

Skal følge gutta på korøvelse i dag, håper jeg overlever uten at det blir kvalme og oppkast av det..
 
Vanvittig sliten etter halvannen time med møter på et innestengt lunsjrom med ei dame som snakka så fort at jeg ble kvalm. Så en halvtime lunsj på det samme innestengte lunsjrommet etterpå. Og straks ned på et annet innestengt rom for å gjøre en jobb i halvannen time. Hurra for god ventilasjon på jobb... :confused::confused::confused:
 
Har mista motet helt.. Har så lite trua på at dette svangerskapet går veien.. Gruer meg til tul i neste uke :( Prøver å skjule at jeg tenker så mye på det, så utad tror jeg at jeg virker veldig likegyldig til det.. Hater 1.trimester.. :(
Håper alt står bra til på tul. Tiden går heldigvis fort, så før vet ordet av det er vi alle sammen i uke 12!
 
Når skal kvalmen gi seg.. orker seriøst ingenting. Hadde vært bedre om jeg bare fikk kastet opp istedet for å gå sånn her.. huset blir mer å mer bomba for hver dag som går da jeg ikke orker noe å samboer jobbet fult + har hatt prosjekt utenfor på gang :/ Veldig festlig når mamma skal komme å sitte barnevakt i kveld da det er foreldremøte i bhg. Heldigvis vet hun at jeg er gravid og vet hvor dårlig jeg er så et bomba hus får hun bare tåle... til tross for at jeg HATER å få noe som helst besøk, uavhengig av hvem når det ikke er ryddig her :(
 
Så trøtt å sliten i dag :-( hatt en slitsom dag på jobb med en sur sjef og måtte stå lenger så jeg ikke rekker lur før jeg må hente jenta i barnehagen.
 
Har blødd litt av og på siden torsdag. Stoppet litt opp på dagtid Idag, men nå kommer det mer enn før. Skal på ultralyd på mandag så vi får se hva som skjer da.
Men kroppen er helt rar. Jeg har plutselig blitt kvalm. Noe jeg ikke har vært i hele svangerskapet er 9+0. Luktesansen er og blitt sterkere og jeg er utrolig svimmel. Og har en følelse av at jeg skal falle om når som helst når jeg går. Imorgen skal vi også ha bursdagsbesøk for 2 åringen. Off kjenner at dette blir tøft. Deilig å klage til noen andre enn samboeren hehe :)
 
Er bare så dritt lei sv å være kvalm og kaste opp....
Er så dritt lei av å ha dårlig samvittighet for gutta her hjemme...
Er så dritt lei av å ha dårlig samvittighet for jobben..
Er så dritt lei av å føle at ingen forstår hvor jævelig det er...
Er så dritt lei av ar folk ikke har hørt om hyperemesis...
Er så dritt lei av å høre at det er vanlig å være kvalm når man er gravid...
Er så dritt lei av å høre...sånn hadde ikke jeg det når jeg var gravid så tror ikke dette er svangerskapskvalme jeg....må være matforgiftning eller noe....

Beklager utblåsning ....
 
Er bare så dritt lei sv å være kvalm og kaste opp....
Er så dritt lei av å ha dårlig samvittighet for gutta her hjemme...
Er så dritt lei av å ha dårlig samvittighet for jobben..
Er så dritt lei av å føle at ingen forstår hvor jævelig det er...
Er så dritt lei av ar folk ikke har hørt om hyperemesis...
Er så dritt lei av å høre at det er vanlig å være kvalm når man er gravid...
Er så dritt lei av å høre...sånn hadde ikke jeg det når jeg var gravid så tror ikke dette er svangerskapskvalme jeg....må være matforgiftning eller noe....

Beklager utblåsning ....
Ikke beklag! Føler med deg og sender deg en stor klem! Vi er helt sikkert flere her inne som føler det som deg <3 Hold ut <3
 
Har blødd litt av og på siden torsdag. Stoppet litt opp på dagtid Idag, men nå kommer det mer enn før. Skal på ultralyd på mandag så vi får se hva som skjer da.
Men kroppen er helt rar. Jeg har plutselig blitt kvalm. Noe jeg ikke har vært i hele svangerskapet er 9+0. Luktesansen er og blitt sterkere og jeg er utrolig svimmel. Og har en følelse av at jeg skal falle om når som helst når jeg går. Imorgen skal vi også ha bursdagsbesøk for 2 åringen. Off kjenner at dette blir tøft. Deilig å klage til noen andre enn samboeren hehe :)
Så slitsomt å gå sånn, men positivt at du har sterke symptomer da. Godt du skal på ul på mandag <3
 
Har vært kvalm hver dag siden sent i uke 5, (8+5 i dag), nå er jeg ikke kvalm hver dag og kaster ikke like mye opp. I går hadde jeg en kjempefin dag, i dag derimot, SÅ sliten og kvalm og vondt i hodet. Også jobber mannen hele helga, så på toppen av det hele har jeg kjempedårlig samvittighet for 4-åringen som må trøye seg sjøl mens jeg ligger på sofaen :( Å det værste er jo at de dagene jeg er i fin form så klarer jeg ikke nyte det, da går jeg heller å bekymrer meg for HVORFOR jeg ikke er kvalm! Åh, første trimester er ikke no særlig!
 
Er i dag 12+2 og var glad når kvalmen ga seg rundt uke 11. Nå har jeg kastet opp de siste 3 dagene, kommer en voldsom kvalme med oppkast midt i måltidene eller innen 2 min etter. Klarer ikke holde noe nede og har ikke vært så kvalm i svangerskapet som det jeg er nå. Fungerer nesten ikke. Som om ikke det er nok har ligamentsmertene nå blitt så ille at jeg bare vil grine! Reiste meg opp nå for å skru av plata med vannet som kokte, fikk en helt syk smerte med kortvarig lammelse i lysken og nedover beinet. Lå å surva på gulvet noen minutter før jeg kom meg opp. Har også isjias som nå gjør at jeg sliter med å stå og gå på kveldene. TIDENES SYTESTATUS FRA MEG :p
 
Back
Topp