Syte-klage tråd

13 timer på jobb med sånt humør, kan umulig gå bra! :(
 
I dag er kvalmen helt intens samtidig som jeg har murringer. En skikkelig møkka dag med andre ord.. Ligger rett ut på sofaen med kvalmebånd, ritz kjeks og farris. God helg liksom!
 
Er så KVALM i dag. Men tør ikke å egenmelde meg fra jobb igjen. Er helt utafor, har så lyst til å bare ligge i fosterstilling hele dagen :p men bare 5 timer igjen nå, i can do this!!
 
Er lei av å ligg på sofaen å være svimmel. På 5 dagen nå!! :(
 
Arbeidsdag 6 av 10 over om 3.5 time.
Er så trøtt at jeg er seriøst skikkelig uvel :(
Kjenner jeg irriterer meg over at jeg ikke kan si noe på jobb nr2 enda , for da kunne jeg kanskje bli møtt med forståelse for hvorfor jeg er så utafor og trøtt :(
 
Intens kvalme og skulle gjort alt her hjemme! Rydde, vaske skaper og gulv til jul. For å ikke tenke på pyntingen som skulle hvert ferdig i morra :( Har engang ikke fått tatt julekort bilde og fått sendt ut de, gjør det alltid føre desember!! Sofa er min beste venn om dagen. Godt jeg har en 4-åring som kan underholde seg selv litt og er utrolig flink til å leke ❤️️ Pappan jobber for fult og har sen og tidlig uker omhverandre! Så håper å få litt hjelp i dag! :)
 
Intens kvalme for 2 dagen på rad. Nippet før jeg kaster opp.. Prøvde pynte litt til advent isted men det endte med at det ble verre og jeg måtte ta meg en times lur. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg videre.. "kun" 6+3, kjent kvalmen i godt over en uke men blir bare verre og verre. Heldigvis er det tid for lege på mandag så får håpe på noen gode råd da!
 
Shit humøret ble drastisk fort endret :/
Kjenner jeg er sint på seriøst ALT OG ALLE NÅ...
Gudene vet hvorfor!
Må være fordi jeg er sliten mtp all jobbingen nå ...
!!!!! 50 min igjen på jobb og stakkars gubben der hjemme.. Han har allerede fått høre det...
 
Har vært på julemarkeder i byen- noe som egentlig var kjempekos, men fikk så sinnsykt vondt i korsryggen, nedover rumpa og halebeinet, så nå er jeg i dårlig humør. Er vondt å sitte, ligge, gå og stå. Og så burde jeg spise noe, men orker ikke reise meg. :/ Nesten sånn at jeg må grine litt. Blæææ
 
Lavt stoffskifte = nuuull energi . Kvalm , smerter i magen, ekstremt oppblåst ( kan ikke huske det var slik med nr 1!) Ser ut som jeg er sprekkeferdig hvert øyeblikk allerede.... lagt på meg 4 kg oppå mine store urikkelige kiloer fra før.. dårlig samvittighet ovenfor barn og mann som får kjenne på formen og humøret mitt! hurray!
 
Kvalm, trøtt og sliten av ingenting. Selv dusjing tar på. Føler meg skikkelig grusom. Uten sminke og håret lever sitt eget liv....veldig lei kvalmen for er så trøtt og vil sove men får ikke sove når jeg er kvalm. Gruer meg allerede til å jobbe på mandag men den formen her...
 
Kvalm, trøtt og sliten av ingenting. Selv dusjing tar på. Føler meg skikkelig grusom. Uten sminke og håret lever sitt eget liv....veldig lei kvalmen for er så trøtt og vil sove men får ikke sove når jeg er kvalm. Gruer meg allerede til å jobbe på mandag men den formen her...

Du kan jo ikke jobbe med den formen. Bli hjemme mandag og be om hastetime hos legen din.
 
Vondt i halsen og svelge :( nesten ikkje stemme heller..:p
 
Back
Topp