Syte-klage tråd

Må opp 0600, og får heller ikke sove...
Gruer meg til ul i morgen, så hodet greier ikke koble av...

Jeg som skulle presse meg på jobb. Våknet 04 og ja er både våken og kvalm...blir vel kanskje ikke jobb klokken 07.30 likevel...

Ring inn syk og dra til legen i morgen og si du må ha forlenget sykemeldingen din. Da kan de skrive den fra den dagen du er der...det må jo være like greit for arbeidsgiver at du fortsetter å være sykmeldt enn at du skal karre deg på jobb én dag for så å forsvinne igjen? :)
Ja enig i det. Vet jo med meg selv at det ikke kommer til å gå...så vurderer det nå her jeg ligger våken på natten

Ja da måtte jeg kaste inn håndkle. Kvalm og kaster opp. Syns det er så kjipt å være dårlig. Vil så gjerne jobbe og være i form. Hadde virkelig tenkt å gå idag men det gikk ikke. Her blir det sengen og legebesøk på dagsplan

Ja da måtte jeg kaste inn håndkle. Kvalm og kaster opp. Syns det er så kjipt å være dårlig. Vil så gjerne jobbe og være i form. Hadde virkelig tenkt å gå idag men det gikk ikke. Her blir det sengen og legebesøk på dagsplan

Sånn er det bare...skjønner st du har lyst å være i toppform, det har vi vel alle :) men sånn er det bare ikke for alle! Det fine er jo at det ikke er for alltid :) man kan ikke alltid være i toppform heller...:) prøv å få slappet av i dag, og få forlenget sykmeldingen din :) håper du føler deg bedre snart :)

Ligger her og prøver å få sove.. sov sju timer i natt og våkna av meg selv, men trenger noen timer til siden jeg skal jobbe til natta.. og det går jo ikke an! Vurderer å stå opp men er så trøtt jo:( blæ. Og urolig i magen.

Ligger rett ut på sofaen og syns synd på meg selv. Måtte kaste inn håndkleet og bli hjemme fra jobb i dag og ringe legen. Syns det er så nedtur å bli sykemeldt allerede i uke 7. Men er så kvalm og elendig at det går ikke lenger. Haaater å være hjemme og i dårlig form. Er jo veldig glad i jobben min. Men samtidig så dårlig at jeg er nesten lettet over at jeg slipper. Var dårlig sist graviditet og , frem til uke 20. Hadde håpt å slippe unna det denne gangen...

Ligger rett ut på sofaen og syns synd på meg selv. Måtte kaste inn håndkleet og bli hjemme fra jobb i dag og ringe legen. Syns det er så nedtur å bli sykemeldt allerede i uke 7. Men er så kvalm og elendig at det går ikke lenger. Haaater å være hjemme og i dårlig form. Er jo veldig glad i jobben min. Men samtidig så dårlig at jeg er nesten lettet over at jeg slipper. Var dårlig sist graviditet og , frem til uke 20. Hadde håpt å slippe unna det denne gangen...
Føler med deg. Akkurat samme her. Skulle forsøke å jobbe idag men det gikk ikke. Er sykemeldt ut uken. Håper på bedring snart!

Jeg har lenge tenkt at jeg er så heldig som er i så god form... helt til nå. Kvalm og elendig form de siste dagene. Sliter veldig med søvnen. I det ene øyeblikket våkner jeg og er kjempekvalm, og i det andre våkner jeg og MÅ spise - midt på natta. Håpløst :P Tok ut egenmelding i dag, og skal til legen i morgen. Er 8+2.

Syntes legen din gir deg korte sykemeld. Burde fått to uker til å bli bra og komme deg. God bedring ❤️
Ja får bare en og en uke om gangen...vet ikke hvorfor. Nå tør ikke jeg å spørre om mer heller da. Har ikke vært hos fastlegen for får ikke før imorgen. Har vært på volvat og de er litt sånn "ja du er kvalm ja" 90% av gravide er kvalme og så sitter de og ser på meg?! Jeg tenker at ja det stemmer men hva hjelper det meg. Jeg går ned i vekt, spiser ekstremt lite. Sa jeg spiste kjeks. Men legen mente kjeks var ikke mat for gravide. Jeg sa nei men det er det eneste jeg får i meg...

Ja får bare en og en uke om gangen...vet ikke hvorfor. Nå tør ikke jeg å spørre om mer heller da. Har ikke vært hos fastlegen for får ikke før imorgen. Har vært på volvat og de er litt sånn "ja du er kvalm ja" 90% av gravide er kvalme og så sitter de og ser på meg?! Jeg tenker at ja det stemmer men hva hjelper det meg. Jeg går ned i vekt, spiser ekstremt lite. Sa jeg spiste kjeks. Men legen mente kjeks var ikke mat for gravide. Jeg sa nei men det er det eneste jeg får i meg...

Det er bra du får fastlege i morgen da. Da kan du dra dit neste gang. Dårlig av legene på Volvat og behandle deg sånn. Det er jo forferdelig å ikke få i seg mat og bare kvalmen i seg selv er jo uutholdelig. Kjeks er bedre enn ingen ting. Jeg syntes det er veldig bra at du får i deg noe jeg ❤️

Det er bra du får fastlege i morgen da. Da kan du dra dit neste gang. Dårlig av legene på Volvat og behandle deg sånn. Det er jo forferdelig å ikke få i seg mat og bare kvalmen i seg selv er jo uutholdelig. Kjeks er bedre enn ingen ting. Jeg syntes det er veldig bra at du får i deg noe jeg ❤️
Ja gleder meg til å få fastlege imorgen. Så er det bedre å bli fulgt opp av en lege istede for mange ulike på volvat som kanskje ikke alltid anser svangerskapskvalme som noe veldig belastende...takk for omtanken❤️

Jeg har sovet og sovet på mørkt rom i sengen i hele dag. Jeg er jo så dårlig at jeg ikke engang orker å ligge på sofaen og se på TV for å si det sånn. Forrige uke gikk jeg på jobb med gråten i halsen og måtte rett hjem og ligge på mørkt rom resten av døgnet. Fredag tok jeg avspasering etter lunsj for å sove. Til vanlig jobber jeg 100% ++ og løper milevis flere dager i uken. Forrige uke hadde jeg en snart 2-åring som hyler fordi han ikke får se mamma etter bhg. Det er ikke gøy.

Jeg våknet opp med kløende øyne og kløende nese og feber følelse. . Jeg har ikke feber men øynene mine et blanke som Tinn tallerkener :/
Mulig kroppens reaksjon på 9 arbeidsdager på rad , føler meg helt ødelagt :(

Sytet enda litt til for at halsen har blitt enda værre :(

Seriøst, konferanse på hotell med jobb til 1730...så tilbake på jobb å fikse noe. Møkk.

Er julegreier i bhg til frøkna i dag jeg ikke får vært med på. Vil heller det...

Back
Topp