Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja enig i det. Vet jo med meg selv at det ikke kommer til å gå...så vurderer det nå her jeg ligger våken på nattenRing inn syk og dra til legen i morgen og si du må ha forlenget sykemeldingen din. Da kan de skrive den fra den dagen du er der...det må jo være like greit for arbeidsgiver at du fortsetter å være sykmeldt enn at du skal karre deg på jobb én dag for så å forsvinne igjen?![]()
Ja da måtte jeg kaste inn håndkle. Kvalm og kaster opp. Syns det er så kjipt å være dårlig. Vil så gjerne jobbe og være i form. Hadde virkelig tenkt å gå idag men det gikk ikke. Her blir det sengen og legebesøk på dagsplan
Uff da..får ikke meg noe særlig mat eller drikke selv...tvinger det i meg men da blir jeg kvalm igjenspydd konstant hele natta, alt verker, nyrene får ikke i meg noe, så blir vell sykehus på meg.
Føler med deg. Akkurat samme her. Skulle forsøke å jobbe idag men det gikk ikke. Er sykemeldt ut uken. Håper på bedring snart!Ligger rett ut på sofaen og syns synd på meg selv. Måtte kaste inn håndkleet og bli hjemme fra jobb i dag og ringe legen. Syns det er så nedtur å bli sykemeldt allerede i uke 7. Men er så kvalm og elendig at det går ikke lenger. Haaater å være hjemme og i dårlig form. Er jo veldig glad i jobben min. Men samtidig så dårlig at jeg er nesten lettet over at jeg slipper. Var dårlig sist graviditet og , frem til uke 20. Hadde håpt å slippe unna det denne gangen...
Føler med deg. Akkurat samme her. Skulle forsøke å jobbe idag men det gikk ikke. Er sykemeldt ut uken. Håper på bedring snart!
Ja får bare en og en uke om gangen...vet ikke hvorfor. Nå tør ikke jeg å spørre om mer heller da. Har ikke vært hos fastlegen for får ikke før imorgen. Har vært på volvat og de er litt sånn "ja du er kvalm ja" 90% av gravide er kvalme og så sitter de og ser på meg?! Jeg tenker at ja det stemmer men hva hjelper det meg. Jeg går ned i vekt, spiser ekstremt lite. Sa jeg spiste kjeks. Men legen mente kjeks var ikke mat for gravide. Jeg sa nei men det er det eneste jeg får i meg...Syntes legen din gir deg korte sykemeld. Burde fått to uker til å bli bra og komme deg. God bedring![]()
Ja får bare en og en uke om gangen...vet ikke hvorfor. Nå tør ikke jeg å spørre om mer heller da. Har ikke vært hos fastlegen for får ikke før imorgen. Har vært på volvat og de er litt sånn "ja du er kvalm ja" 90% av gravide er kvalme og så sitter de og ser på meg?! Jeg tenker at ja det stemmer men hva hjelper det meg. Jeg går ned i vekt, spiser ekstremt lite. Sa jeg spiste kjeks. Men legen mente kjeks var ikke mat for gravide. Jeg sa nei men det er det eneste jeg får i meg...
Ja gleder meg til å få fastlege imorgen. Så er det bedre å bli fulgt opp av en lege istede for mange ulike på volvat som kanskje ikke alltid anser svangerskapskvalme som noe veldig belastende...takk for omtankenDet er bra du får fastlege i morgen da. Da kan du dra dit neste gang. Dårlig av legene på Volvat og behandle deg sånn. Det er jo forferdelig å ikke få i seg mat og bare kvalmen i seg selv er jo uutholdelig. Kjeks er bedre enn ingen ting. Jeg syntes det er veldig bra at du får i deg noe jeg![]()