Syte-klage tråd

En tråd i 'Juli 2016' startet av fra 3 til 4 <3, 23 Nov 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nilema Forumet er livet August 2018 Julimammaer 2016

Har vi dette?greit å ha en plass å slippe ut litt frustrasjon :p

2. Kjerringaivinden Glad i forumet

Vondt i hals og svelge. Vil hjem under dyna :/

3. isnbell Glad i forumet Januarskatter 2015

Klager fordi jeg våkna kl sju men baby sover enda :( han er sovegris så våkner aldri før ti!

4. marreh91 Betatt av forumet

Halsbrann, vondt i korsryggen og null konsentrasjon på jobb :(

5. Pin-up Forumet er livet

Jeg er sulten hver time, føler ikke jeg gjør annet enn å spise :-o

6. Forskern Elsker forumet Julimammaer 2016 Sommerfuglene <3

Supert insj!
    Tja, hva kan jeg klage på?
    -Trøtt etter en laaaang natt med fryktelig dårlig søvn.
    -Fryser
    -Kvalm
    -Ser ikke Uuuut på håret, men aner ikke hva jeg skal gjøre med det, så gidder ikke gå til frisøren. Bare lar det gro.
    -Lyst på noe hele tiden, men veit ikke hva. Eller jo, jeg veit hva: SNUS. Men det går jo ikke. SÅ da blir det alt mulig annet som ikke er litt tilfredstillende en gang.

7. Lillekoala Flørter med forumet

Kvalm
    Sover dårlig
    Fryser også glovarm når jeg skal legge meg
    Våkner 04.30 og på jobb 07.30
    Zombie på jobb

LEI!!

8. Girl1990 Glad i forumet

Forskjøla. Fryser som bare det. Hjelper lite når ventilasjonen ikke funker på jobb og må gå med masse kler på :(

9. Nilema Forumet er livet August 2018 Julimammaer 2016

Jeg sover dårlig, har masse mareritt. jeg er trøtt å sliten store deler av dagen, å får ikke hente meg inn igjen heller. Mannen har vært borte i 3 uker, baaare 14 dager til han kommer hjem ❤

10. Mayamoren Elsker forumet Julimammaer 2016

Kaster sånn opp at jeg ikke klarer dra på kontoret i dag.... Første dag jeg må kaste inn årene på jobb!
    Håper ikke dette fortsetter:-(

11. Emiliemor Forumet er livet

Kvaaaalm.

12. Daim Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP

Kvalm og trøtt! !!

13. MarthaiFarta8 nye tider♥

Kvalm konstant Vært i 3 uker...blir bare Verre. Mini er hjemme idag pga oppkast og diaré igår. Håper jeg slipper det. :)

14. EllieBelly Blir kjent med forumet

Føler meg overkjørt av en lastebil hver dag jeg våkner. Veldig merkelig følelse. Støl og sliten liksom. Minner meg om dagen etter en hard håndballkamp:blackeye:

15. Zoooove Forelsket i forumet

Kvalm og utslått...kvalm av å ikke få i meg mat, minst like kvalm når jeg tvinger i meg mat...
    Kaster opp og syns veldig synd på meg selv...

16. sbr Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016

Kvalm og uggen i hele kroppen :(

17. beakel Glad i forumet Septemberbarna 2019 Julimammaer 2016

Er kvalm og sliten og så får jeg mail fra klassekontaktene om at ting ikke går så bra i klassen når de har vikarer, og da får jeg jo dårlig samvittighet for å ikke være på jobb, men jeg kan ikke være på jobb når jeg kaster opp og er dårlig :/

18. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Ugh, migrenen kom for fullt nå.
    Mannen kommer sent hjem, og da må han fikse bilen..

Jeg skal rett i seng..

19. VanessaSol Flørter med forumet

Så trøtt på jobb at jeg ikke aner hvilken fot jeg skal stå på. Og såå kvalm. Og ennå bare i uke 6. Vil bare hjem og sooove. Men det er rett i bhg og til en vilter 2-åring!

20. Lillekoala Flørter med forumet

Klager litt igjen. 2 gang idag. Har vært på en ultralyd. Alt var bra med lille gullet men ble så ufattelig lei meg. Gynekologen var så lite forståelse full. Fikk ikke spurt om noe av det jeg skulle. Er så kvalm og dårlig. Prøvde å si jeg var sliten etter jobb ogsånn. Det eneste hun sa var at det måtte jeg bite i meg og heller tenke på at sånn er det. Vet jo det men ble bare så utrolig lei meg. Trodde at ultralyden idag skulle bli koselig.

Del denne siden