Syte-klage tråd

Våkner hver morgen potte tett med blod slim i halsen, kun på morgenen avtar etter jeg har stått opp. Noen flere ?? Startet etter jeg begynte og blø neseblod for ca 5 dager siden.

Stakkar deg! Jeg som syns det var gale med tett nese og hovne slimhinner :O

Hjelper det med en ekstra pute kanskje? Da kommer du litt høyere opp, og det blir litt mindre trykk på hodet :)
 
Jeg er skikkelig kvalm og uvel :(
 
Æsj.. Er 8+6 i dag og fått brunlig utflod i trusa. Ikke veldig mørk men typisk sånn noen dager før mens. Ervel neppe noe, men blir bekymret alikevel. Hadde noe lignende utflod tidligere, men mere svart i fargen. Det var rundt 2 uke før ul som jeg hadde i uke 7+5.
 
Jeg er så dritt lei, skikkelig dritt lei, så lei at jeg faktisk ikke er en hyggelig person å være sammen med.
Jeg orker snart ikke mer, jeg hater å kaste opp og har bestemt meg for at jeg ALDRI skal bli gravid igjen, noensinne.
Dritt lei av å være ubrukelig, kvalm, slapp og generelt i dårlig humør.
JEG ER SÅ LEI!!!

Sånn, det bør hjelpe :confused:
 
Jeg er så dritt lei, skikkelig dritt lei, så lei at jeg faktisk ikke er en hyggelig person å være sammen med.
Jeg orker snart ikke mer, jeg hater å kaste opp og har bestemt meg for at jeg ALDRI skal bli gravid igjen, noensinne.
Dritt lei av å være ubrukelig, kvalm, slapp og generelt i dårlig humør.
JEG ER SÅ LEI!!!

Sånn, det bør hjelpe :confused:


Dette høres ut som meg i 2013, og her er jeg, igjen :D
 
Jeg blir sikkert høvla ned her nå, men jeg har ingen typiske symptomer. Ikke kvalme, ikke ømme pupper. Trøtt er jeg sånn litt, men det er jaggu meg blitt bedre.
Jeg forventa kvalme og ømme pupper. For det var et sikkert tegn. Men neida.
Så jeg går rundt og kjenner ikke på en dritt at jeg er gravid. Og dette har jeg gleda meg til siden jeg var 14! Urettferdig. MEN når babymagen kommer så er det greit. Da trenger jeg ikke så mange symptomer.
Måtte til og med sjekke tappen om den var riktig. Det var den jaggu og. Så, preggers er jeg. Til og med testene jeg må ta for å tro på at jeg er preggers sier det samme. Veldig tydelig.
Bare litt ømme pupper, plis....!
 
Jeg blir sikkert høvla ned her nå, men jeg har ingen typiske symptomer. Ikke kvalme, ikke ømme pupper. Trøtt er jeg sånn litt, men det er jaggu meg blitt bedre.
Jeg forventa kvalme og ømme pupper. For det var et sikkert tegn. Men neida.
Så jeg går rundt og kjenner ikke på en dritt at jeg er gravid. Og dette har jeg gleda meg til siden jeg var 14! Urettferdig. MEN når babymagen kommer så er det greit. Da trenger jeg ikke så mange symptomer.
Måtte til og med sjekke tappen om den var riktig. Det var den jaggu og. Så, preggers er jeg. Til og med testene jeg må ta for å tro på at jeg er preggers sier det samme. Veldig tydelig.
Bare litt ømme pupper, plis....!

Hvordan sjekker du tappen og hva skal man kjenne etter?
 
Hvordan sjekker du tappen og hva skal man kjenne etter?
Det er ikke så anbefalt å forstyrre den i graviditeten, men hvis du absolutt føler at du må: vær helt ren på fingrene, og ha korte negler som ikke er skrapete. Tappen pleier å være hard inni med et mykt lag utapå, litt som fløyel å ta på.
 
Det er ikke anbefalt å sjekke tappen når man er gravid :)

Det er ikke så anbefalt å forstyrre den i graviditeten, men hvis du absolutt føler at du må: vær helt ren på fingrene, og ha korte negler som ikke er skrapete. Tappen pleier å være hard inni med et mykt lag utapå, litt som fløyel å ta på.



Ok, hehe, jeg visste ikke at det var en ting man kan gjøre i det hele tatt. Men da lar jeg nok bare være da :)
 
Hvordan sjekker du tappen og hva skal man kjenne etter?
At den sitter høyt og er hard. Kjenner ikke åpninga en gang :) men det er sånn min er. Kan være forskjellig fra dame til dame.
 
Jeg har ikke noe å klage på enda...ha fant ut at jeg er gravid i dag☺...jeg er bare redd..livredd..siste svangerskap i 2014 var veldig tungt første 4 måneder...jeg kastet ut hele tiden, lagt inn på sykehuset 4 ganger pga manglende av nærings...ufff jeg bare håper at jeg slippe å oppleve den igjen....
 
I dag har jeg hatt en vanvittig kvalme:depressed:, passet fint med to timer i kø i bilen inn til Oslo:wideyed:, for deretter å ha et fremlegg for klassen:wacky:. Nå er jeg helt skutt på sofaen:dead:
 
Skikkelig krampespying idag igjen! ! Vondt i hodet og i tillegg har ikke fastlegen min klart å sende henvendelsen min til tidlig ul slik han lovet og de hadde ikke fått noenting inn på sykehuset!! Han har ikke engang stadfestet noe svangerskap engang. Ringte og kjeftet og begynte nesten å gråte da kjerringa i telefonen spurte meg hva slags betydning det hadde for meg om fastlegen hadde sendt den nå eller da han skulle? Hallo? Jeg er funksjonshemmet og førstegangs gravid og har null erfaring i hvordan et svangerskap kan forløpe for en med min diagnose. Jeg trenger tryggheten og vissheten om at jeg blir ivaretatt av helsevesenet! :(

Det var min klage idag. Puh! :p
Dårlig gjort! Hadde nok klikket i vinkel om jeg var deg. Håper du blir bedre ivaretatt senere.
 
Stakkar deg! Jeg som syns det var gale med tett nese og hovne slimhinner :O

Hjelper det med en ekstra pute kanskje? Da kommer du litt høyere opp, og det blir litt mindre trykk på hodet :)

Vet ikke. kanskje jeg skal prøve det. Er kun på morgenen da, så tydlig at det er fra nesen som havner ned i halsen i l a natten. Litt skummelt egentlig, men de sier jo at dette er normalt når man er gravid. Aldri opplevd det før ivertfall.
 
Dårlig gjort! Hadde nok klikket i vinkel om jeg var deg. Håper du blir bedre ivaretatt senere.
Takk. Ringte sykehuset igjen idag og nå hadde de fått inn henvendelsen og jeg fikk høre at det bare kommer til å ta noen dager før jeg får komme inn. Var iallefall god forståelse på svangerskaps-poliklinikken, heldigvis. :)
 
Back
Topp