Syte-klage tråd

Død over eksamen! Har mest lyst å ta meg en lur på sofaen med varmeflasken. Funker dårlig 2 dager før eksamen :(
 
Jeg er så svimmel i dag!!!
 
Klager litt igjen. 2 gang idag. Har vært på en ultralyd. Alt var bra med lille gullet men ble så ufattelig lei meg. Gynekologen var så lite forståelse full. Fikk ikke spurt om noe av det jeg skulle. Er så kvalm og dårlig. Prøvde å si jeg var sliten etter jobb ogsånn. Det eneste hun sa var at det måtte jeg bite i meg og heller tenke på at sånn er det. Vet jo det men ble bare så utrolig lei meg. Trodde at ultralyden idag skulle bli koselig.

Så kjedelig! Skjønner godt at du ble skuffet :/ Kanskje jordmor er et bedre alternativ?
Klem til deg!
 
Klager litt igjen. 2 gang idag. Har vært på en ultralyd. Alt var bra med lille gullet men ble så ufattelig lei meg. Gynekologen var så lite forståelse full. Fikk ikke spurt om noe av det jeg skulle. Er så kvalm og dårlig. Prøvde å si jeg var sliten etter jobb ogsånn. Det eneste hun sa var at det måtte jeg bite i meg og heller tenke på at sånn er det. Vet jo det men ble bare så utrolig lei meg. Trodde at ultralyden idag skulle bli koselig.

Æsj, det var da en lite hyggelig person å møte på da :( Virker som det er flere som har støtt på sånne på ultralyd, ikke kult.
"bite det i seg, sånn er det". Ja, det er sånn det er å være gravid, men man kan vel få lov til å føle seg litt pjusk og skjør selv om det ikke er en sjukdom? Jeg TAKLER ikke folk som drar det argumentet, da blir jeg så sykt provosert.
 
Æsj, det var da en lite hyggelig person å møte på da :( Virker som det er flere som har støtt på sånne på ultralyd, ikke kult.
"bite det i seg, sånn er det". Ja, det er sånn det er å være gravid, men man kan vel få lov til å føle seg litt pjusk og skjør selv om det ikke er en sjukdom? Jeg TAKLER ikke folk som drar det argumentet, da blir jeg så sykt provosert.
Ja jeg kjente jeg ble så lei meg. Og så begynte jeg å gråte og da så hun bare rart på meg. Glad jeg aldri mer skal til henne. Takler heller ikke det argumentet. Gravid er ikke sykdom men det kan jo være en belastning når kroppen endres på mange måter. Ble så ufattelig trist og det som skulle være en hyggelig opplevelse. Hadde egentlig en hel liste med spørsmål men den fikk jeg ikke brukt for. Hun bare fortsatte med at hver gang jeg er kvalm så skulle jeg tenke på at ultralyden var bra så ville alt bli bra...er helt satt ut enda
 
Så kjedelig! Skjønner godt at du ble skuffet :/ Kanskje jordmor er et bedre alternativ?
Klem til deg!
Takk. Skal aldri mer til henne men dette var en oppfølgings ultralyd etter at jeg fikk behandling. Jeg skal garantert gå til jordmor eller privat gynekolog neste gang. Godt dere forstår her inne! Det gjør godt❤️
 
Jeg syntes du skal dra til legen å få deg en sykemeld jeg ❤️
Syns du? Jeg tenker å gjøre det etterpå. Men syns det er så vanskelig. Mannen min sier han skal kjøre meg til legen etterpå slik at jeg kan få noen dager å hente meg inn på. Men får dårlig samvittighet ovenfor jobben samtidig som jeg er så sliten at jeg klarer ikke gjøre noe. Vil bare gjøre ting riktig. Men det er ikke feil å sykemelde seg når man er kvalm sliten og ligger våken om natten og presser seg gjennom arbeidsdagen og dø når man kommer hjem?
 
Syns du? Jeg tenker å gjøre det etterpå. Men syns det er så vanskelig. Mannen min sier han skal kjøre meg til legen etterpå slik at jeg kan få noen dager å hente meg inn på. Men får dårlig samvittighet ovenfor jobben samtidig som jeg er så sliten at jeg klarer ikke gjøre noe. Vil bare gjøre ting riktig. Men det er ikke feil å sykemelde seg når man er kvalm sliten og ligger våken om natten og presser seg gjennom arbeidsdagen og dø når man kommer hjem?

Det er ikke feil å sykemelde seg når man er kvalm, sliten, har søvnproblemer og vil dø når man kommer hjem fra jobb, da er det helt riktig å sykemelde seg, og det helt uten å ha dårlig samvittighet!
 
Det er ikke feil å sykemelde seg når man er kvalm, sliten, har søvnproblemer og vil dø når man kommer hjem fra jobb, da er det helt riktig å sykemelde seg, og det helt uten å ha dårlig samvittighet!
Det gjør så godt at noen bekrefter at det ikke er feil ❤️ Mistet litt håp og mot etter gynekolog timen idag.
 
Syns du? Jeg tenker å gjøre det etterpå. Men syns det er så vanskelig. Mannen min sier han skal kjøre meg til legen etterpå slik at jeg kan få noen dager å hente meg inn på. Men får dårlig samvittighet ovenfor jobben samtidig som jeg er så sliten at jeg klarer ikke gjøre noe. Vil bare gjøre ting riktig. Men det er ikke feil å sykemelde seg når man er kvalm sliten og ligger våken om natten og presser seg gjennom arbeidsdagen og dø når man kommer hjem?

Jeg sliter også mye med med dårlig samvittighet og med det å vite om det er riktig eller ikke. Vil helst at legen skal bestemme over meg liksom :p men jeg er nå sykemeldt på andre uka nettopp for samme grunn som deg.
 
Jeg sliter også mye med med dårlig samvittighet og med det å vite om det er riktig eller ikke. Vil helst at legen skal bestemme over meg liksom :p men jeg er nå sykemeldt på andre uka nettopp for samme grunn som deg.
Bra vi er flere med det samme. Har bestemt meg for å dra til lege etterpå. Har ikke fastlege enda så må dra på legevakt (volvat). Håper bare de ikke avfeier meg der og sier bit det i deg sånn er det. Da knekker jeg sammen tror jeg....
 
Bra vi er flere med det samme. Har bestemt meg for å dra til lege etterpå. Har ikke fastlege enda så må dra på legevakt (volvat). Håper bare de ikke avfeier meg der og sier bit det i deg sånn er det. Da knekker jeg sammen tror jeg....

Det er jeg alltid også. Men det skjer aldri ❤️ om du gråter litt så gjør ikke det noe. De er vant med det. Lykke til og ta vare på deg selv ❤️
 
Skikkelig krampespying idag igjen! ! Vondt i hodet og i tillegg har ikke fastlegen min klart å sende henvendelsen min til tidlig ul slik han lovet og de hadde ikke fått noenting inn på sykehuset!! Han har ikke engang stadfestet noe svangerskap engang. Ringte og kjeftet og begynte nesten å gråte da kjerringa i telefonen spurte meg hva slags betydning det hadde for meg om fastlegen hadde sendt den nå eller da han skulle? Hallo? Jeg er funksjonshemmet og førstegangs gravid og har null erfaring i hvordan et svangerskap kan forløpe for en med min diagnose. Jeg trenger tryggheten og vissheten om at jeg blir ivaretatt av helsevesenet! :(

Det var min klage idag. Puh! :p
 
Klagetråd, perfekt:D fryser hele tiden, kvalm av og på hver dag, sliten etter jobb, trøtt hele døgnet...:p
 
Uff, føler jeg må gå rundt å lyve hele tiden, på jobb, for venner osv.... Det føles utrolig feil, samtidig som om jeg ikke er klar for å dele nyheten enda da det er så tidlig.
 
jeg har vondt i halebeinet i dag :/
 
Klager fordi jeg har ekstremt ømme og vonde pupper og for at jeg har vært kvalm og svimmel på jobb i dag.
 
Blæ. Skrubbsulten og magen romler, lager meg masse mat. Så klarer jeg to biter før jeg er stappmett :( etter en halvtime er jeg likt sulten :p
 
Våkner hver morgen potte tett med blod slim i halsen, kun på morgenen avtar etter jeg har stått opp. Noen flere ?? Startet etter jeg begynte og blø neseblod for ca 5 dager siden.
 
Back
Topp