Syte-klage tråd

Jeg har vært sykemeldt denne uken så skal forsøke meg på jobb imorgen men om det ikke funker så går jeg til legen igjen. Men kjenner jeg gruer meg...

Syntes ikke du skal presse deg hvertfall. En uke sykemeld er jo ikke lenge når man er i såpass dårlig form ❤️ du får lytte til kroppen din ❤️
 
Syntes ikke du skal presse deg hvertfall. En uke sykemeld er jo ikke lenge når man er i såpass dårlig form ❤️ du får lytte til kroppen din ❤️
Ja vet. Men er så usikker på om jeg skal ringe meg inn syk imorgen eller prøve. (Presser meg for nå ble jeg sliten av å bare stelle meg litt på badet). Men tenker om jeg prøver så kan jeg heller gå tidlig å så gå til legen. Uff syns dette er vanskelig
 
Ja vet. Men er så usikker på om jeg skal ringe meg inn syk imorgen eller prøve. (Presser meg for nå ble jeg sliten av å bare stelle meg litt på badet). Men tenker om jeg prøver så kan jeg heller gå tidlig å så gå til legen. Uff syns dette er vanskelig

Skjønner det godt. Jeg har samme dilemma til onsdag, men jeg har jo tid til å snakke med legen før onsdag om hva hun tenker.
 
Skjønner det godt. Jeg har samme dilemma til onsdag, men jeg har jo tid til å snakke med legen før onsdag om hva hun tenker.
Hadde jeg hatt fri imorgen hadde jeg gått til legen imorgen. Men syns det er så vanskelig siden sykemeldingen gikk ut og jeg har ingen ny. Men kan jo gå til legen tirsdag om det ikke funker imorgen. Arb.giver kan vel ikke bli sur pga det? Er så redde for at de skal se joda du kom deg gjennom mandagen så da kan du prøve ut uken..
 
Hadde jeg hatt fri imorgen hadde jeg gått til legen imorgen. Men syns det er så vanskelig siden sykemeldingen gikk ut og jeg har ingen ny. Men kan jo gå til legen tirsdag om det ikke funker imorgen. Arb.giver kan vel ikke bli sur pga det? Er så redde for at de skal se joda du kom deg gjennom mandagen så da kan du prøve ut uken..

De kan ikke bestemme det nei:) hva jobber du med(hvis du vil si det da)Ellers er jeg ganske sikker på at du får videre sykemeld hvis drar til legen i morgen.
 
Ring inn syk og dra til legen i morgen og si du må ha forlenget sykemeldingen din. Da kan de skrive den fra den dagen du er der...det må jo være like greit for arbeidsgiver at du fortsetter å være sykmeldt enn at du skal karre deg på jobb én dag for så å forsvinne igjen? :)
 
Nå blir jeg altså så inn I svarte faen frustrert over at jeg skal bekymre meg så inn I helvete for om det er liv eller ei nedi hula mi.
Den brune utfloden stopper jo faen ikke. Nå kom andre klæsjen på dobesøket. Andre på fire dager hvor det I mellomtiden er lysebrun utflod uten klæsj. Hvis det gir mening.
Fikk så vidt ømme pupper I helga, men I dag kjennes de "bedre" ut. Har ikke brukt bh I hele dag, kan være derfor?
Uansett, det er forferdelig! Tiden går jo faen meg så sakte! Det her er jo verre enn dpo. For noe dritt!
Har murring og sånn, men hvem faen veit hva det betyr da?
Beklager alle stygge ordene, men det er en sytetråd.
Åååh...knurr.

Det var godt! Fin tråd :)
 
De kan ikke bestemme det nei:) hva jobber du med(hvis du vil si det da)Ellers er jeg ganske sikker på at du får videre sykemeld hvis drar til legen i morgen.
Jobber som sykepleier. Så er ganske hektiske dager. Ofte litt for få på jobb. Og veldig mye gåing og ståing. Kjenner at jeg burde helst blitt hjemme ja...
 
Nå blir jeg altså så inn I svarte faen frustrert over at jeg skal bekymre meg så inn I helvete for om det er liv eller ei nedi hula mi.
Den brune utfloden stopper jo faen ikke. Nå kom andre klæsjen på dobesøket. Andre på fire dager hvor det I mellomtiden er lysebrun utflod uten klæsj. Hvis det gir mening.
Fikk så vidt ømme pupper I helga, men I dag kjennes de "bedre" ut. Har ikke brukt bh I hele dag, kan være derfor?
Uansett, det er forferdelig! Tiden går jo faen meg så sakte! Det her er jo verre enn dpo. For noe dritt!
Har murring og sånn, men hvem faen veit hva det betyr da?
Beklager alle stygge ordene, men det er en sytetråd.
Åååh...knurr.

Det var godt! Fin tråd :)

Det må være helt nydelig å få ut frustrasjon uavhengig språkbruk el ei hihi..
Og jeg skjønner deg så godt at du blir bekymret ... kan du ikke ringe fastlegen imorgen og forklare at du må ha henvisning til tidlig ul og gjerne en akutt time ? Det må være helt forferdelig å ha det slik :(
Sender deg god klem og håoer det ordner seg for deg <3
 
Det må være helt nydelig å få ut frustrasjon uavhengig språkbruk el ei hihi..
Og jeg skjønner deg så godt at du blir bekymret ... kan du ikke ringe fastlegen imorgen og forklare at du må ha henvisning til tidlig ul og gjerne en akutt time ? Det må være helt forferdelig å ha det slik :(
Sender deg god klem og håoer det ordner seg for deg <3
Det er veldig godt å få sagt det akkurat sånn som man føler det ;)
Jeg skal til legen 21 desember, så da får de hjelpe meg da evt. Jeg satser på at det er normalt og at det ikke er noe farlig, men jeg blir bare så frustrert av å ikke vite....Får jeg smerte eller blødninger så vet jeg hva som skjer. Jeg vil bare se hjertelyd på ul 9 januar <3
Takk for klemmen :)
 
full i influensa og omgangssyke, får ikke i meg noe, alt verker
så fælt å ikke få være mamma til barna mine!
gode mannen min som tok dem til svigermor så jeg fikk hvile litt..
 
full i influensa og omgangssyke, får ikke i meg noe, alt verker
så fælt å ikke få være mamma til barna mine!
gode mannen min som tok dem til svigermor så jeg fikk hvile litt..

Er så gla jeg tok influensavaksinen før jeg ble gravid ;)
Masse masse god bedring :)<3
 
Syter litt for at jeg må ta gørrtidlig fly for å komme meg på møtet mitt i morgen:-(

Opp om 5 timer, men i kveld er jeg selvsagt ikke trøtt! Vanligvis sovner jeg på sofaen kl 21...

Gruer meg allerede til pølselukten på flyplassen:-/
 
Back
Topp