Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er slitsomt å bevege seg, men også slitsomt å ligge stille ...
Det er slitsomt å bevege seg, men også slitsomt å ligge stille ...
0530 og allerede lagt våken en time.
Hadde en fin opptur i går, da fikk jeg se at spiren har vokst seg større og hjertet fortsatt slår.
Mannen er bortreist og da jeg ringte for å fortelle de gode nyhetene var det som opptok han mest om jeg får ta duotest/fostervannsprøve.
Jeg går jo ikke akkurat rundt å tenker på at jeg er "gammel" denne gangen. Det gjør tydeligvis han....
Ikke har jeg krav på fostervannsprøve heller. Mangler 6 mnd på å fylle 38 i løpet av svangerskapet.
Så hva gjør jeg nå!? Nå er det jo en del av meg som selvsagt er engstelig for å få et sykt barn og jeg kjenner at dette blir ekkelt å ha dette hengende over seg i 30 lange uker....
Ble langt dette! Men måtte ut:-/

Uff...stakkars deg!typisk menn å være veldig "praktisk orientert" da...han mener det nok bare godt!
Hørtes ikke godt ut å gå å bekymre seg for sånt et helt svangerskap...samtidig tror jeg nok jeg bekymrer meg like mye for sånt jeg, selv om jeg er "bare" 28 år...er vel en del av pakken...
Det vil jo heldt gå bra, hvor lite trøstende det enn er akkurat nå...
Har du spurt om det er mulighet for å få tatt duotest da? Hvis det er et ønske du har, da...?
Takk for detHan er nok veldig praktisk orientert sånn sett.
Jeg er vel mer der at det å få barn er jo sånn sett et sjansespill. Det er aldri noen garanti for å få et friskt barn, enten en er 23 eller 37....
Bestemt meg for å få en henvisning til duotest fra fastlegen Idag, men vil tro at jeg får avslag på å få den. Da kan jeg hvertfall tenke at jeg har forsøkt.
Disse testene kan jo ikke tas privat.
Kraftig migrene igjen, det har mer eller mindre vært hele uken. Jeg orker ikke å sykkle hjem, så det blir taxi.
Savner søvn! Trøtt og sliten konstant, men får pokker ikke sove i mer enn et par timer i slengen...tenkte jeg skulle begynne med det først når kiden var født jeg!![]()