Syte-klage tråd

Æsj, dårlig søvn kombinert med å stå opp fem for å gå på jobb etter kveldsjobb i går.. og skikkelige luftsmerter, nesten så jeg blir svett noen ganger.

Influensa står å banker på døra!

Veslegutt kasta akkurat opp utover seg og senga. Jeg har to presentasjoner på jobb i morgen som jeg nå enten kommer til å måtte holde uforberedt eller ikke i det hele tatt (hvis jeg er smitta). Og jeg skal på jentetur til helga, vil gjerne slippe å tilbringe den på et bad...

Og stakar lille gutten min, så sår og lei seg, uff så fælt :( nei, nå er det lite som er greit her :(

0530 og allerede lagt våken en time.
Hadde en fin opptur i går, da fikk jeg se at spiren har vokst seg større og hjertet fortsatt slår.

Mannen er bortreist og da jeg ringte for å fortelle de gode nyhetene var det som opptok han mest om jeg får ta duotest/fostervannsprøve.

Jeg går jo ikke akkurat rundt å tenker på at jeg er "gammel" denne gangen. Det gjør tydeligvis han....
Ikke har jeg krav på fostervannsprøve heller. Mangler 6 mnd på å fylle 38 i løpet av svangerskapet.

Så hva gjør jeg nå!? Nå er det jo en del av meg som selvsagt er engstelig for å få et sykt barn og jeg kjenner at dette blir ekkelt å ha dette hengende over seg i 30 lange uker....

Ble langt dette! Men måtte ut:-/

0530 og allerede lagt våken en time.
Hadde en fin opptur i går, da fikk jeg se at spiren har vokst seg større og hjertet fortsatt slår.

Mannen er bortreist og da jeg ringte for å fortelle de gode nyhetene var det som opptok han mest om jeg får ta duotest/fostervannsprøve.

Jeg går jo ikke akkurat rundt å tenker på at jeg er "gammel" denne gangen. Det gjør tydeligvis han....
Ikke har jeg krav på fostervannsprøve heller. Mangler 6 mnd på å fylle 38 i løpet av svangerskapet.

Så hva gjør jeg nå!? Nå er det jo en del av meg som selvsagt er engstelig for å få et sykt barn og jeg kjenner at dette blir ekkelt å ha dette hengende over seg i 30 lange uker....

Ble langt dette! Men måtte ut:-/

Uff...stakkars deg! :( typisk menn å være veldig "praktisk orientert" da...han mener det nok bare godt!
Hørtes ikke godt ut å gå å bekymre seg for sånt et helt svangerskap...samtidig tror jeg nok jeg bekymrer meg like mye for sånt jeg, selv om jeg er "bare" 28 år...er vel en del av pakken...
Det vil jo heldt gå bra, hvor lite trøstende det enn er akkurat nå...:Heartred
Har du spurt om det er mulighet for å få tatt duotest da? Hvis det er et ønske du har, da...?

Uff...stakkars deg! :( typisk menn å være veldig "praktisk orientert" da...han mener det nok bare godt!
Hørtes ikke godt ut å gå å bekymre seg for sånt et helt svangerskap...samtidig tror jeg nok jeg bekymrer meg like mye for sånt jeg, selv om jeg er "bare" 28 år...er vel en del av pakken...
Det vil jo heldt gå bra, hvor lite trøstende det enn er akkurat nå...:Heartred
Har du spurt om det er mulighet for å få tatt duotest da? Hvis det er et ønske du har, da...?

Takk for det:-) Han er nok veldig praktisk orientert sånn sett.

Jeg er vel mer der at det å få barn er jo sånn sett et sjansespill. Det er aldri noen garanti for å få et friskt barn, enten en er 23 eller 37....

Bestemt meg for å få en henvisning til duotest fra fastlegen Idag, men vil tro at jeg får avslag på å få den. Da kan jeg hvertfall tenke at jeg har forsøkt.

Disse testene kan jo ikke tas privat.

Takk for det:) Han er nok veldig praktisk orientert sånn sett.

Jeg er vel mer der at det å få barn er jo sånn sett et sjansespill. Det er aldri noen garanti for å få et friskt barn, enten en er 23 eller 37....

Bestemt meg for å få en henvisning til duotest fra fastlegen Idag, men vil tro at jeg får avslag på å få den. Da kan jeg hvertfall tenke at jeg har forsøkt.

Disse testene kan jo ikke tas privat.

Vet aldri...du får bare prøve, så slipper du iallefall å angre på at du ikkje gjorde et forsøk :) så blir det som det blir...får ikke gjort mer enn det uansett, tenker jeg!

Og helt enig: ingen garantier her i livet, samme hvor ung eller gammel man er :)

Det er 16 grader inne på jobben og jeg har derfor blitt sinnssykt forkjøla og hoster veldig. Hoste og snørr bak i halsen er noe av det verste for kvalmen min så det føles som om jeg må spy konstant. Jeg har ikke feber og må derfor på jobb i dag, er det fortsatt like kaldt må jeg nok få en 100% sykemelding, ikke bare 50% som nå.

Har vondt i korsryggen og i halebeinet, og jeg burde dusje før jeg går innom jobb med forlengelse av sykemeldingen, og så videre på biblioteket for å levere inn bøker. Ikke lyst til å gjøre noen av delene, trøtt og sliten. Blæ.

Jeg driver å utsetter å vaske buret til ørkenrottene.. Mer eg utsetter, mer lukter det... Mer det lukter, mer vil eg utsette det :rolleyes: og sambo nekter å gjøre det siden han innerst inne er litt redde de tror eg :-D

Kraftig migrene igjen, det har mer eller mindre vært hele uken. Jeg orker ikke å sykkle hjem, så det blir taxi.

Altfor mye stress og mas på jobb, sovnet sittende etter middag (ostesmørbrød), våkner av at jeg må legge jentungen på 3 og ho ikke vil høre etter - resulterte i at jeg kjefta og rydda kjøkkenet HØYLYDT, kastet alt ubrukelige jeg kom over, heiv masse klær ned trappa og tok litt av.

Nå har jeg tømt en pose popcorn (vi hadde ikke lett-popcorn så nå blir jeg enda dobbelt så feit) og blodet mitt bruser fortsatt. Hater at jeg er så sliten og hormonene får herje vilt. Gaaaaaaaah! Jeg var så lykkelig, blid og glad før! Hva skjedde?! Haha. Det er så tragikomisk.

Savner søvn! Trøtt og sliten konstant, men får pokker ikke sove i mer enn et par timer i slengen...tenkte jeg skulle begynne med det først når kiden var født jeg! :p

Humøret mitt suger dritt idag!!!! :(

Back
Topp