Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er litt «minuset» her inne. Jeg husker jeg fikk streng beskjed av gubben første svangerskapet med å ta en pause her fra, for jeg var så sinnsykt bekymret over alt og overtenkte hele tiden..I dag er jeg ikle oppblåst, men magen er flat. Er blitt såpass påvirket av manges historier her inne at jeg øyeblikkelig blir bekymret.
Ja... Det var mye av grunnen til at jeg ikke opprettet profil før prøvingen på nummer tre. Trodde jeg skulle være mer motstandsdyktig nå, og nyte av babybablingen, men av og til slår det meg hvor skjørt alt er. Og det er ingens feil. Det er viktig at alle deler og får støtte. Men det blir også flere bekymringer av det.Det er litt «minuset» her inne. Jeg husker jeg fikk streng beskjed av gubben første svangerskapet med å ta en pause her fra, for jeg var så sinnsykt bekymret over alt og overtenkte hele tiden..
Som oftest går det jo bra.
Nei ingens feil, å det er fint å kunne samles ett sted å kunne deleJa... Det var mye av grunnen til at jeg ikke opprettet profil før prøvingen på nummer tre. Trodde jeg skulle være mer motstandsdyktig nå, og nyte av babybablingen, men av og til slår det meg hvor skjørt alt er. Og det er ingens feil. Det er viktig at alle deler og får støtte. Men det blir også flere bekymringer av det.
Synes du det er lettere å ikke overtenke denne gangen, @Klarsåklar ?
Jeg har ikke godt av «sånne historier», men er likevel her inne for en grunn Kjenner jeg ble nysgjerrig. Hva mener du?I dag er jeg ikke oppblåst, men magen er flat. Er blitt såpass påvirket av manges historier her inne at jeg øyeblikkelig blir bekymret.
For å være ærlig har jeg aldri testet flere dager på rad, særlig ikke etter IKM. Jeg har heller ikke logget symptomer fra dag til dag noen gang. Har latt være for å unngå stress. Men her inne er det så mange som gjør det, kanskje fordi de har mistet flere ganger og/eller strevd lenge med å bli gravide, og da blir i hvert fall jeg litt påvirket. Tar meg selv i å lure på hvorfor jeg ikke har registrert alt dette, og siden jeg ikke har (som jeg vet) mistet før, så må jeg jo miste nå osv. Jeg er liksom en "dårligere gravid" fordi jeg ikke har loggført alt. Hvis det gir mening?Jeg har ikke godt av «sånne historier», men er likevel her inne for en grunn Kjenner jeg ble nysgjerrig. Hva mener du?
Jeg har ikke hatt oppblåst mage en eneste gang etter jeg ble gravid. Har aldri vært så lite oppblåst som nå, merkelig nok syns jeg har vært myye oppblåst i PP og ellers. Til info; strimmeltesten var på det sterkeste i dag. Er 4+3. Ellers nada symptomer. Derfor godt å se at strimmeltesten ble enda sterkere i dag
Er du og dere andre vanligvis oppblåst ved starten på en graviditet?
Det gir mening. Man bli gjerne litt påvirket. Prøver selv å ikke kjenne for mye etter eller loggføre alt (siste dag med strimmeltest). Ta dag for dag er nok det beste. Er ikke så mye mer man får gjort uansett. Tenker at kroppen har det bedre om man prøver å leve mer som normalt og ikke stresse for mye. Kroppen kan ofte «ødelegge» for seg selv ved å stresse unødvendig. Meeen, flat mage eller ikke rundt tidlig svangeskap kan vel ikke ha så mye å si? Hver graviditet er unik, selv om man har vært gravid før?For å være ærlig har jeg aldri testet flere dager på rad, særlig ikke etter IKM. Jeg har heller ikke logget symptomer fra dag til dag noen gang. Har latt være for å unngå stress. Men her inne er det så mange som gjør det, kanskje fordi de har mistet flere ganger og/eller strevd lenge med å bli gravide, og da blir i hvert fall jeg litt påvirket. Tar meg selv i å lure på hvorfor jeg ikke har registrert alt dette, og siden jeg ikke har (som jeg vet) mistet før, så må jeg jo miste nå osv. Jeg er liksom en "dårligere gravid" fordi jeg ikke har loggført alt. Hvis det gir mening?
Ja, jeg gjør jo det samme med alle andre. Takk! Og du har helt rett.Det gir mening. Man bli gjerne litt påvirket. Prøver selv å ikke kjenne for mye etter eller loggføre alt (siste dag med strimmeltest). Ta dag for dag er nok det beste. Er ikke så mye mer man får gjort uansett. Tenker at kroppen har det bedre om man prøver å leve mer som normalt og ikke stresse for mye. Kroppen kan ofte «ødelegge» for seg selv ved å stresse unødvendig. Meeen, flat mage eller ikke rundt tidlig svangeskap kan vel ikke ha så mye å si? Hver graviditet er unik, selv om man har vært gravid før?
Å du er ikke en dårligere gravid enn andre. Alle gjør så godt man kan. Heier på deg
*dette er min måte å roe meg selv ned på også. Snakke høyt om at det går bra*
tenker at magen sikkert har nok av tid til å være oppblåst og stor med tiden.