Symptomtråden

Jeg sleit med å ligge på magen i natt. Vondt i ryggen og så er det som om det er en liten klump inni der allerede. Har gruet meg til å ikke kunne ligge på magen, åååårh.
 
Er så utrolig trøtt! Får tårer i øynene av den minste lille ting, har så vonde nippler at jeg innimellom tenker på å ta Paracet for det:facepalm: magen er treg og jeg er kvalm og dårlig på morgenen. Føler også at søvnen har blitt helt ødelagt.. får ikke sove på kvelden, og våkner flere ganger på natten,og våkner ofte før kl 6. drømmer også helt merkelige drømmer! Ofte skumle eller ekle…
 
Nå kom lufta i magen tilbake igjen, ja. Turbulens i en trommel!
 
Gikk på bybanen i morges, og du hendelse. Trodde alle hadde hatt tidenes dusj med parfymene sine. Til jeg kom på at det sikkert bare var nesen min som var blitt ekstra følsom…
 
Gikk på bybanen i morges, og du hendelse. Trodde alle hadde hatt tidenes dusj med parfymene sine. Til jeg kom på at det sikkert bare var nesen min som var blitt ekstra følsom…
Merker også at jeg har veldig god luktesans for tiden. Ikke noe behagelig.
 
I dag våknet jeg med ømme pupper og en kvise, og det syntes jeg i grunn var veldig allright når jeg ikke har hatt ømme pupper siden første svangerskap og ikke har hatt så mye kviser før. Har også Ligamentsmerter, og det har jeg alltid hatt omtrent fra el og utover de gangene jeg har vært gravid. Føler nesten at hvert symptom er en win at this point :happy093. :Heartred
 
korsryggen er vond, lukter alt veldig godt, kvalm og veldig ømme bryster.
 
Heftig morgenkvalme, vond korsrygg, trøtt konstant og oppe og tisser sikkert 3-4 ganger ila natten. Magen som normalt er flat står ut som en sperreballong til alle døgnets tider:laughing002 Og jeg fiser grusomt mye:yuck:
 
Kvalme fra helv… Trøtt. Og en kvise. Jaujau. Eyes on prize…
 
Tisser. Og tisser. Og TISSER. Drikker en munnfull, og tisser. Og tisser litt til.
 
I går og i dag har jeg begynt å føle meg skikkelig oppblåst :smiley-ashamed004 Har så vidt hatt noen symptomer tidligere. Kun litt såre nipler. Er 5+1.

Men i går fikk jeg også veldig knip/smerter helt nederst i magen og mot skrittet. Det var ubehagelig å bevege seg og hoste/le. Vedvarte i ca 30 min. Dette er min først gang og tenkte umiddelbart at noe var galt. Forventa blod ved neste dobesøk, men det gikk bra. Selv om det var skummelt. Dette er sikkert en del av «gamet», men forventa ikke så voldsom ubehag så tidlig:p tok en paracet og kan være det tok litt av smerten
 
I går og i dag har jeg begynt å føle meg skikkelig oppblåst :smiley-ashamed004 Har så vidt hatt noen symptomer tidligere. Kun litt såre nipler. Er 5+1.

Men i går fikk jeg også veldig knip/smerter helt nederst i magen og mot skrittet. Det var ubehagelig å bevege seg og hoste/le. Vedvarte i ca 30 min. Dette er min først gang og tenkte umiddelbart at noe var galt. Forventa blod ved neste dobesøk, men det gikk bra. Selv om det var skummelt. Dette er sikkert en del av «gamet», men forventa ikke så voldsom ubehag så tidlig:p tok en paracet og kan være det tok litt av smerten
Helt vanlig, jeg har det også slik. Mener at det gir seg litt når vi er lenger på veg og at livmoren kommer litt opp fra bekkenet :) kjennes nesten ut som jeg er støl
 
Har kjent på smerter i dag og igår som minner veldig mye om bekkenløsning. Hadde det fra uke 19/20 sist. Ringte og pratet med JM og hun mente det ikke var umulig ettersom jeg har vært gravid såppass mange ganger og forrige graviditet bare er noen få mnd siden. Håper virkelig ikke at det er det, for da blir det noen lange uker og måneder fremover:facepalm:
 
Har kjent på smerter i dag og igår som minner veldig mye om bekkenløsning. Hadde det fra uke 19/20 sist. Ringte og pratet med JM og hun mente det ikke var umulig ettersom jeg har vært gravid såppass mange ganger og forrige graviditet bare er noen få mnd siden. Håper virkelig ikke at det er det, for da blir det noen lange uker og måneder fremover:facepalm:
Høres ikke noe godt ut. Det har jeg aldri hatt, så satser på jeg slipper unna denne gangen også.
 
Back
Topp