Symptomtråden

Her har jeg foreløpig INGEN symptomer annet enn uteblitt mens og positive tester:happy090
 
Hmm, det er vel sikkert ikke et godt tegn hvis absolutt alle symptomer ble borte, helt plutselig? Jeg har fått svak positiv test to dager på rad, men svake til å være 17 dpo synes jeg. Nå er ikke puppene ømme lengre. Det er vel ikke helt bra? Kan ikke huske hvordan dette var tilbake i 2017, sist jeg var gravid…
 
Hm. Veksler litt mellom å være kvalm (spesielt når det går litt tid siden sist jeg spiste) med ingen sultfølelse og å plutselig ha en enerom ulvehunger der jeg ikke blir mett.
 
Flere som kjenner på mensmurringer? Jeg syns det er skikkelig skummelt.. Blir ganske bekymret, men det er ikke noe blod eller spotting foreløpig, prøver å fortelle meg selv at jeg hadde vel blødd også om dette ikke går veien :bag:
 
Hmm, det er vel sikkert ikke et godt tegn hvis absolutt alle symptomer ble borte, helt plutselig? Jeg har fått svak positiv test to dager på rad, men svake til å være 17 dpo synes jeg. Nå er ikke puppene ømme lengre. Det er vel ikke helt bra? Kan ikke huske hvordan dette var tilbake i 2017, sist jeg var gravid…
Kan dessverre ikke svare på om det er kjemisk eller ei, men jeg har ikke hatt ømme pupper i det hele tatt, så man må ikke ha det.

Flere som kjenner på mensmurringer? Jeg syns det er skikkelig skummelt.. Blir ganske bekymret, men det er ikke noe blod eller spotting foreløpig, prøver å fortelle meg selv at jeg hadde vel blødd også om dette ikke går veien :bag:
Ja, har kjent mye av det! Ikke like mye de siste par dagene, da. Det har blitt byttet ut med "jeg må drite"-følelsen.
 
Flere som kjenner på mensmurringer? Jeg syns det er skikkelig skummelt.. Blir ganske bekymret, men det er ikke noe blod eller spotting foreløpig, prøver å fortelle meg selv at jeg hadde vel blødd også om dette ikke går veien :bag:
Det er helt normalt! Livmoren som vokser. Så lenge det ikke er sterke smerter eller du blør, hadde jeg ikke bekymret meg :)
 
Kan dessverre ikke svare på om det er kjemisk eller ei, men jeg har ikke hatt ømme pupper i det hele tatt, så man må ikke ha det.


Ja, har kjent mye av det! Ikke like mye de siste par dagene, da. Det har blitt byttet ut med "jeg må drite"-følelsen.

Jeg hadde et par dager med mindre, også kom det litt mer i går igjen. Jeg får ikke drite, vi kan godt bytte :hilarious:
 
Nå har murringen startet her også. Det har jeg hatt i alle svangerskap, så stresser ikke over det :) i tillegg går jeg og småfiser hele tiden, akkurat som hele magen er fylt med luft.
 
Hei igjen,
I mitt tilfelle tror jeg det at de ømme puppene forsvant så brått var negativt. Den milde kvalmen, mensmurringer, og hele bøtteballetten er også borte. Ikke noe blod, enda.

Den siste er tatt på morgenurin, og jeg er jo nå 19 dpo. Siden denne ikke egentlig er planlagt så skal det nok gå fint uansett hva som skjer nå. Bare ikke exu, håper jeg.
 

Vedlegg

  • IMG_1427.jpeg
    IMG_1427.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 26
Har egentlig tenkt at jeg ikke har noen symptomer enda (4+6 i dag), fordi jeg var syk hele forrige uke og derav mye annet å kjenne på. Men nå som jeg begynner å komme meg kjenner jeg bl.a på en enorm utmattelse, tunge/ømme pupper og matlysten er endret :)
 
Andre som får sånn veldig rennende nese?! Holder på å klikke. Kommer hver gang jeg spiser noe
 
Jeg er så vanvittig trøtt i dag! Strevd med å holde meg våken i hele ettermiddag. Merker også i dag at jeg blir fortere irritert av småting.
 
Måtte si fra til treneren min i går. Klarer ikke å holde meg våken og fokusert til treningstidspunktet. Trøttheten er uendelig.
 
Det er rart hvordan symptomene kan svinge fra dag til dag. Noen ganger er det helt tydelig at noe skjer nedi der. Andre ganger er det helt stille. Ikke rart man blir gæren eller går og kjenner etter noe hele tiden.
 
Back
Topp