Symptomtråden

Akutt dårlig kondis, trøtt, kvalme hvis det går for lenge mellom måltid, avsmak på kaffe. Helt levelige symptomer foreløpig

Ekstremt trøtt på jobb, om det er graviditeten eller at det var utrolig lite å gjøre er ikke lett å si. Men slet veldig med å være sliten og trøtt forrige svangerskap.

7+1 kvalm, uggen, brekninger/oppkast, trøtt og sliten

8+1. Ingen symptomer annet enn at jeg er sinnsykt trøtt. Sover 2-3 timer etter jobb hver dag.. har heldigvis ekstremt forståelsesfull sjef som har gitt meg lov til å dra tidlig fra jobb med full lønn de dagene det blir for tungt:sleep002

Kvalm. Trøtt. Alt lukter vondt. Og det river i magen hvis jeg snur meg for raskt.

Nå tisser jeg sinnsykt ofte. Føles som om blæra er full hele tiden, men kommer bare små skvetter når jeg er på do. Ellers begynner de fleste andre symptomer å gi seg. Er fortsatt en del kvalm, så har ikke sluttet med zofran. Prøvde uten i helgen, og det endte med ny runde med oppkast. Ellers synes jeg magen er blitt litt bedre. Ikke like hard lenger og får gjort nr 2 oftere:smiley-ashamed008 mye gass da.. ikke like mye ligamentsmerter eller like vondt i ryggen. Puppene er ikke ømme, og de virker litt slappere nå.
Begynner altså å bli i så god form, at jeg blir nervøs for at noe kan ha gått galt.

• Omsorg
Reactions: MOK
Veldig trøtt og har blir sykt fort andpusten om dagene! Puppene kjennes veldig tunge og ømme, spesielt på kvelden. Elles er jeg på samme sted som @AskEmbla når det gjelder dogåing, må også ekstremt ofte på do, men så kommer det bare bittelitt.

Er nå 17 + 2 og har først nå kjent at kvalmen letter.. Men har null energi ennå! Må planlegge alt jeg skal, for vet jeg får en skikkelig dårlig dag etterpå.

Bekkenløsning fra hell, jernmangel, trøtthet/utmattelsw, følsomme bryster

32+0 nå og har fått en helt ny type følelse i magen. Kjennes ut som mini åler seg rundt rett som det er og jeg må stadig stoppe med det jeg gjør bare for å puste meg gjennom bevegelsene hennes

Back
Topp