Symptomtråden

Helt vanlig, jeg har det også slik. Mener at det gir seg litt når vi er lenger på veg og at livmoren kommer litt opp fra bekkenet :) kjennes nesten ut som jeg er støl
Jaa. Akkurat sånt. Takk for at du deler! Blir jo helt kokko av og ikke vite hva som er normalt eller ikke :hilarious: godt å høre at det kan gi seg etterhvert

Jaha, 6+0 i dag, og nå, etter litt anstrengelse, så kom kvalmen. Bra jeg hentet ut den medisinene... Kjenner jeg har lyst til å brøle til eldste bare fordi vedkommende prater til meg (konstant).

Jeg blir kvalm om morgenen! Det går over når jeg spiser rista brød (med freia sitt sjokoladepålegg, forstå det den som kan)! Er såvidt jeg rekker å slå opp øynene før jeg kjenner kvalmen. Den er jo så hemmende også i den mening at det å reise seg opp og gå opp trappa føles som et maraton.
Treg mage er nå ikke lenger spesielt treg, hvorfor kan jeg ikke bare få ha en mellomting? :shy: Godt samboer’n har reist for et døgn, ikke spesielt sexy å gå inn på do etter meg nå:hilarious:

Oppblåst mage. I dag var jeg så kvalm at jeg måtte ta en zofran for å komme meg ut fra badet. Hjalp kanskje 20 min. Blæh! Blir en bra dag på stranden.

I dag - bare trøtt og kvalm. Phu. Gleder meg allerede til denne dagen er over.

På ferie i ødemarken. Skal egentlig ikke henge her, men er 6+2 og har ingen symptomer, annet enn konstant irritasjon. Har lyst til å drepe. Men det kan like gjerne være pga. sure unger, regn og evig bihulebetennelse. Håper det fortsatt er et levende embryo der.

Kvalm, absolutt verst i dag. Går seg til etter mat, men henger i frem til ettermiddag (rundt kl 15 er jeg stort sett i orden). Matlysten er på bunn, ingenting som frister. Sverger til ristet brød/rundstykker og generelt noe som knaser. Epler var godt i dag

6+0 og neeesten ikke ømme bryster lenger, derimot har kvalmen tatt over!

Måtte sitte og konsentrere meg skikkelig for ikke å brekke meg når han ved siden av meg i lunsjen åpnet en boks makrell i tomat :sick006

Niplene mine ramler av , kvalmen har ikke slått helt inn , men uggen . Føler litt press i magen og stikk nå og da . Utflod :bag:

Kun murringer og litt metallsmak i munn. Hadde hyperemesis som begynte i uke 8 og holdt på til fødsel, så krysser fingrene for at jeg slipper unna denne gangen :hungover::hilarious:

Føler meg som en lekk gassflaske og ellers er jeg nokså trøtt. 4+1 og har egentlig lite symptomer enda. Jeg bruker å bli veldig kvalm fra uke 6 og var myyye dårligere med jenta mi enn med gutten min.

Er så utrolig trøtt… gjør seriøst ikke noe annet enn å sove i timesvis :sleep011 sov 2,5 time på dagtid, og kan fint sove igjen nå…

Hadde noen dager uten så alt for værst kvalme, den er tilbake for fullt nå, niplene mine kjennes ut som om jeg skulle hatt kniver i de :hilarious: og jeg er mye trøttere enn normalt..

Veldig trøtt, og drømmer masse!

Hatt litt ligamentsmerter ved nysing, ellers lite tror jeg. Ingen ømme bryster, som var det som gjorde at jeg oppdaget graviditet sist. Men kan være fordi min 1,5 åring som kniper i brystene mine dagen lang har gjort de følelsesløse:dead:

Back
Topp