Symptomtråden

Ligamentsmerter/strekking i magen
Ømme bryster
Trøtt
 
Det er rart hvordan symptomene kan svinge fra dag til dag. Noen ganger er det helt tydelig at noe skjer nedi der. Andre ganger er det helt stille. Ikke rart man blir gæren eller går og kjenner etter noe hele tiden.
Ja, enig. Svinger her også. Husker fra forrige gang at jeg ikke klarte å nyte ordentlig når jeg hadde dager jeg ikke var like kvalm, for da begynte jeg å fundere på om det var en grunn for at jeg var bedre. Men gikk ikke lenge før jeg var like dårlig igjen så og da lengtet jeg tilbake.
 
Ja, var helt forskjellig fra den gangen jeg fikk datteren min. Graviditeten etter hadde jeg ingen symptomer før uke 8, først da kom kvalmen.. Siden fastlegen min også er utdannet gynekolog og har ultralydapperat spurte jeg henne om vi kunne tatt en kikk i uke 10/11.
Med en gang hun satte proben mot magen så vi et dødt foster. Altså det var helt tydelig... Kom inn på sykehuset og fikk ultralyd der også, og de målte fosteret til ca. 8 uker... Helt merkelig at det var da symptomene kom. Så da var jeg ikke forberedt i det hele tatt!
I mars startet graviditeten normalt, men alle symptomer ga seg før uke 7... Da ringte jeg rett til sykehuset for ultralyd og fikk kranglet meg til time. Og ganske riktig, der var en tom fostersekk..
Har helt annen erfaring enn dere! Hadde masse symtomer fra sånn starten av uke 6. Ble 50 sykmeldt pga. heftig kvalme og matvegring. Fikk kramper i uke 12, oppdaget tom fostersekk
 
Flere som kjenner på mensmurringer? Jeg syns det er skikkelig skummelt.. Blir ganske bekymret, men det er ikke noe blod eller spotting foreløpig, prøver å fortelle meg selv at jeg hadde vel blødd også om dette ikke går veien :bag:
Å va inn her nå akkurat for å lete etter om nånn hadde det samme! Har masse mensenmurringer (4+1). Hadde det sist svangerskap og men da viste det seg at fostersekken var tom(uke 12).
Men hjelper å se at flere har det
 
4+1.
Ingen symptomer. Nesten som jeg blir litt bekymra. Går bare rundt å venter på å kjenne noe?

Har kun kjent litt rar mage. Litt boblete på en måte. Men det kan være hva som helst. Venter på ømme bryster. Føler «alle» nevner det :smiley-ashamed004
 
4+1.
Ingen symptomer. Nesten som jeg blir litt bekymra. Går bare rundt å venter på å kjenne noe?

Har kun kjent litt rar mage. Litt boblete på en måte. Men det kan være hva som helst. Venter på ømme bryster. Føler «alle» nevner det :smiley-ashamed004
Godt å høre at det ikke bare er meg :smiley-ashamed004 Har marginalt med symptomer foreløpig (3+5).
 
  • Omsorg
Reactions: MOK
Kanskje vi bare bør nyte freden? Mulig det kommer senere :laughing002
Høres ut som en god idé :joyful: av erfaring forventer jeg å få igjen med renter i form av bekkenplager og halsbrann senere :shifty:
 
4+1.
Ingen symptomer. Nesten som jeg blir litt bekymra. Går bare rundt å venter på å kjenne noe?

Har kun kjent litt rar mage. Litt boblete på en måte. Men det kan være hva som helst. Venter på ømme bryster. Føler «alle» nevner det :smiley-ashamed004
Har ikke hatt ømme bryster i noen av mine svangerskap, så det er fullt mulig.
 
  • Liker
Reactions: MOK
Fortsatt ømme pupper, hormonell, treg mage, passelig kvalm i kveld og kald? Altså? :dead:
Fremdeles mensmurring nå og da, blir alltid redd for å oppdage blod. Håper virkelig det bare er livmora som syns det er lenge siden sist:bag:
 
Fremdeles lite til ingen symptomer her, ikke antydning til ømme bryster eller murringer :hilarious: Som flere sier over her, så kommer det vel noen symptomer etterhvert tenker jeg!:smiley-ashamed004
MEN, bår jeg tenker meg om så har jeg faktisk begynt å drømme rarere og mer virkelig drømmer enn tidligere, og det husker jeg at jeg har gjort i tidligere graviditeter også!
 
La meg i 20-tiden i går kveld. Da hadde jeg presset meg lenge. Sovnet med en gang og sov i nesten 12 timer.
Hm. Kom på i ettertid at jeg sikkert ble så trøtt pga en Postafen som jeg tok. Har ikke vært så trøtt siden og har ikke tatt flere tabletter foreløpig.
 
Det strekker i magen hvis jeg reiser meg raskt. Tipper det er ligamentsmerter, men pessimisten i meg tror det er exu med en gang. Herligfred så glad jeg skal bli eller ultralyd uke 7 når jeg endelig får bekreftet om det er noe liv, og om det ligger på rett plass. Alle alternativ er bedre enn uvisshet. Lurer på om jeg må bestille meg ultralyd i uke 6 også, bare i tilfelle det går an å se noe…
 
Fremdeles lite til ingen symptomer her, ikke antydning til ømme bryster eller murringer :hilarious: Som flere sier over her, så kommer det vel noen symptomer etterhvert tenker jeg!:smiley-ashamed004
MEN, bår jeg tenker meg om så har jeg faktisk begynt å drømme rarere og mer virkelig drømmer enn tidligere, og det husker jeg at jeg har gjort i tidligere graviditeter også!
Samme her! Har drømt mye rart de siste nettene. Spesielt i natt. Tviholder på dette «symptomet»:hilarious:. Hvor langt er du på vei?
 
skulle gå opp trappa i ferja og pustet så en hval.. plutselig så lett tungpustet :laughing002
 
Back
Topp