Huff. Kjenner igjen overtolkningen av symptomer. Det er så vanskelig å be hodet om å ikke holde på og forberede seg på det verste hele tiden...Sammen med ein ikkje dobling, men likavell heilt innanfor stigning på hCG (fra 1400 - 3700 på 4 dagar), og at dette er første dagen eg føler meg mindre kvalm, så melder bekymringene seg. Snakk om å ha komplekser i livet. Altså, eg har vært sjuk lenge, og dette er første dagen eg våkna med normal energi og berre litt tett i bihuler. Det er også 6. dagen min på kvalmestillande, uten at eg blir stuptrøtt, som betyr at kroppen tilpasse seg dei og dei fungerer slik dei skal. Eg spyr nesten kvar gong eg kjenne sult følelse, og magen er i ulage og har vært det heile dagen, men kvalmen har berre ikkje vært lika hemmande, og då e liksom løpet kjørt oppi hodet mitt
Er vell helst at eg har mista kjemisk, og i 2.trimester, men aldri utover i 1.trimester liksom, som gjer at eg føle at nå må eg vell oppleva det også. Skikkelig skikkelig teit. Må rista det av meg, og det prøveresultatet idag.
Men du? Akkurat nå er vi gravide. Det er jeg takknemlig for

burde kanskje kjøpe meg en myk tannbørste. Hvor lenge varer dette?

Og halsbrann, heilt vill halsbrann. Går til vanleg på Somac, har fått nokre nye men desse tek det ikkje