Har det en slik dag i dag. Hjemme med sykt barn og har sovnet hver gang jeg setter meg i sofaenHer har det vært ekstremt trøtthet. Sover når jeg kan på dagen og ettermiddagen. Sovner raskt på kvelden men har oppvåkning hver eneste time. Noen andre som har det slikt??
Vanligvis sover jeg aldri på dagtid.
+ lørdagsjobb. Blir godt med en friuke! Kjenner antydning til litt kvalme når jeg begynner å bli sulten, men det gjør jeg ofte når jeg ikke er gravid også
Vet at jeg har en cyste på den siden, så godt mulig det er den
Føler ikke jeg får nok oksygen, som om jeg ikke klarer å fylle lungene

håperhåper på at det ikke er enda en MA! Tok hcg blodprøve sist torsdag(1,5 uke siden), den viste 25 000, som var riktig ift. hvor langt jeg hadde kommer på vei
torsdag var jeg helt sinnsykt kvalm, i går var jeg så oppblåst og hadde så såre og ømme bryster at jeg kjente det fysisk heeele dagen, og i dag er jeg så trøtt at jeg ikke fungerer. Skulle en tur ut å handle litt i 13-tiden, men nei da. Jeg sov 9,5 timer i natt (ikke gode timer ettersom jeg ikke har sovet uten heftige drømmer på over en mnd, menmen) og etter en god lørdagsfrokost sovna jeg på sofaen hvor jeg sov 2,5 timer til. Skulle gjerne bare gjort meg klar nå men det er tungt å holde oppe øynene