Symptomtråd

Ømme brystknopper, vonde pupper om morgenen, murrer og strekker i livmoren og sover dårlig.

Men når kommer kvalmen?

Virker som om kvalmen kommer her nå. Går i småbølger, men mat og drikke holder det i sjakk enn så lenge.

Plutselig veldig trøtt igjen, og håper det er symptom og ikke tidlig ettermiddagsknekk :hilarious:

Har gått fra å ikke ha lyst på mat, til å aldri bli mett. Spiste en skål kjøleskapsgrøt med chia, to ostesmørbrød og én ristet brødskive med fersk salami. Føles litt ut som ulvehunger. Sulten men mett… :wacky:

Jeg er også veldig sulten! Og har craving på rundstykker. Spiser vanligvis knekkebrød, men det blir jeg ikke i nærheten av mett av! I tillegg fryser jeg mye, særlig på kveld..

Jeg er også veldig sulten! Og har craving på rundstykker. Spiser vanligvis knekkebrød, men det blir jeg ikke i nærheten av mett av! I tillegg fryser jeg mye, særlig på kveld..
Fryser hele døgnet jeg, og gjorde det sist gang og. Skulle ønske jeg var av de som blir varme for høsten har jo knapt begynt og jeg vurderte å ta på meg lue inne i stad :hilarious:

Har gått fra å ikke ha lyst på mat, til å aldri bli mett. Spiste en skål kjøleskapsgrøt med chia, to ostesmørbrød og én ristet brødskive med fersk salami. Føles litt ut som ulvehunger. Sulten men mett… :wacky:
På det verste spiser jeg tre skiver til frokost, en yoghurt og en banan før lunsj, 4 skiver pluss til lunsj, to porsjoner middag, kvelds 1 og kvelds 2 samt 5 brødskiver ila natten :laughing001 jeg er ekstremt småspist til vanlig og spiser sjelden en full porsjon til middag f.eks. så dette er en helt ny verden for min del. Sist jeg gikk gravid med sønnen min var jeg bare kvalm.

Fryser hele døgnet jeg, og gjorde det sist gang og. Skulle ønske jeg var av de som blir varme for høsten har jo knapt begynt og jeg vurderte å ta på meg lue inne i stad :hilarious:
Hahah ja, jeg sitter nesten oppå oljeovnene på jobb :p Men det er aller verst på kvelden!

Hahah ja, jeg sitter nesten oppå oljeovnene på jobb :p Men det er aller verst på kvelden!
Hjelper lite å bo med en mann og en baby som er varm av seg. I forrige graviditet frøs hele meg utenom magen, den var kokvarm :hilarious: Baby tar etter far.

Her forsvant alle symptomer i dag… blir selvsagt livredd for at jeg er i ferd med å miste :sorry: Har hittil hatt vonde brystvorter, noe ømme bryst og KRAFTIG kvalme. I dag har jeg til og fra vært bittelitt kvalm, men ellers følt meg ganske kvikk. Stresser fælt av dette… har legetime i morgen, og jeg vet de har ultralydutstyr til utvendig bruk. Så noe 9+4 sist svangerskap, men er bare 7+3 nå, så tenker det ikke er vits i å sjekke hvis man ikke ser noe særlig utvendig enda. Føler meg litt hjelpesløs kjenner jeg :arghh:

Må ofte tisse og jeg våkner hver natt mellom 3-4 tiden og får ikke sove igjen:( ellers har jeg hatt sykt ømme bryster helt fra starten. Er i uke 7+3 nå.

Vært småkvalm en god stund, men i dag kom det som en kule når jeg bøyde meg. Litt bedre etter mat, men kjennes ut som jeg skal spy sånn i bølger :(

I dag har jeg noe som føles skremmende likt som mensensmerter :sorry: Noen som har hatt lignende veldig tidlig, hvor det har gått bra? Er ca rundt 3+6 - 4+0.

I dag har jeg noe som føles skremmende likt som mensensmerter :sorry: Noen som har hatt lignende veldig tidlig, hvor det har gått bra? Er ca rundt 3+6 - 4+0.
Jeg har hatt masse murringer (ligamentsmerter) siden ca 9 dpo. Er 6+2 i dag. Hadde det også med førstemann :) Det er musklene som begynner å gi etter og gir plass til fosteret som vokser :)

Her har det vært ekstremt trøtthet. Sover når jeg kan på dagen og ettermiddagen. Sovner raskt på kvelden men har oppvåkning hver eneste time. Noen andre som har det slikt??

Back
Topp