Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, blir spennende å se da!Jaaa! Opplever akkurat det samme! Er litt gøy og noen ganger litt slitsomt. Drømte at bestevenninnen min var gravid og også hadde termin i juni. Da jeg fortalte det (over snap) svarte hun ikke, så kanskje hun har noe å skjule og at jeg er sanndrømt nå også?!
Jeg har visst begynt å drømme jeg også. Og selvfølgelig, som sist, er det bekymringer… denne gangen drømte jeg at de oppdaget hareskår på ul håper ikke jeg er sanndrømt.Graviddrømmer! Herregud, jeg drømmer såå mye, og så mye rart! Blir utrolig sliten av det. Våkner flere ganger på natta, spesielt på morgenen. Og da drømmer jeg helt sinnsykt. Drømmer veldig sjeldent til vanlig. Opplevde det forrige svangerskap også
Ikke kommet enda. Kom 7+1 sist, og jeg tror jeg er 6+2 i dag (mulig lengre, men hatt rar syklus).Når kom kvalmen til dere?
Jeg ble kvalm nøyaktig uke 6 sist svangerskap, så spent på når det dukker opp nå
Jeg opplevde ligamentsmerter i natt i alle fallDe to siste dagene har jeg følt meg ganske bra og kjent lite symptomer. Burde egentlig nyte det,, men blir helt nervevrak! Men har forsatt hatt noe murringer, ømme pupper da. Får av og til ligamentsmerter når jeg skal snu meg i senga. Flere som opplever ligamentsmerter så tidlig?
Kjedelig at du er i dårlig form, men godt å høre at man ikke er den eneste. Og ikke noe særlig med bihulebetennelse, føler med deg. Er visst bare en dag av gangen som gjelder nåIkke for å klage men jo, jeg er i ræva form
er kvalm samtidig som jeg går rundt med en bihulebetennelse som jeg ikke får behandlet slik som jeg pleier pga graviditeten. Nemlig strengt forbudt å bruke rinexin tabletter som er det som fjerner alt slimet som legger seg i nese og hals. Slimhinnene i nesa hovner opp ekstra i graviditeten noe som er kjipt for oss som allerede er litt utsatt. Får bare prøve å tenke positivt, men hjelper ikke mye at det i tillegg er sykesesong i bhg Jaja, får bare ta det som en skikkelig challenge og ta en dag av gangen
Dette har jeg mye av! Aldri følt på i mine tidligere graviditeter, men nå var de også mislykkede… Så jeg håper det er et godt tegn denne gangenMye ligamentsmerter nå i ettermiddag/kveld Lynende stikk nedi lysken
3.uka med intens kvalme. 7+0 i dag. Sporadisk kvalme før det.Når kom kvalmen til dere?
Jeg ble kvalm nøyaktig uke 6 sist svangerskap, så spent på når det dukker opp nå
Huden min har blitt mye dårligere de siste ukene, ikke bare i pannen. Føler meg ikke veldig fresh med både kviser og blå ringer under øynene Det blir forhåpentligvis bedre om noen ukerVåknet med litt kviser i pannen idag Andre som også har opplevd det?
Jepp - masse!Våknet med litt kviser i pannen idag Andre som også har opplevd det?