Symptomtråd

Når kom kvalmen til dere?
Jeg ble kvalm nøyaktig uke 6 sist svangerskap, så spent på når det dukker opp nå :dead:

Jaaa! Opplever akkurat det samme! Er litt gøy og noen ganger litt slitsomt. Drømte at bestevenninnen min var gravid og også hadde termin i juni. Da jeg fortalte det (over snap) svarte hun ikke, så kanskje hun har noe å skjule og at jeg er sanndrømt nå også?! :pompus::hilarious:
Oj, blir spennende å se da! :p
Mine drømmer er bare slitsomme for tiden. Drømmer ofte at jeg må rømme fra noen.. :dead:

Graviddrømmer! Herregud, jeg drømmer såå mye, og så mye rart! Blir utrolig sliten av det. Våkner flere ganger på natta, spesielt på morgenen. Og da drømmer jeg helt sinnsykt. Drømmer veldig sjeldent til vanlig. Opplevde det forrige svangerskap også :dead:
Jeg har visst begynt å drømme jeg også. Og selvfølgelig, som sist, er det bekymringer… denne gangen drømte jeg at de oppdaget hareskår på ul :bored: håper ikke jeg er sanndrømt.

De to siste dagene har jeg følt meg ganske bra og kjent lite symptomer. Burde egentlig nyte det,, men blir helt nervevrak! Men har forsatt hatt noe murringer, ømme pupper da. Får av og til ligamentsmerter når jeg skal snu meg i senga. Flere som opplever ligamentsmerter så tidlig?

Ingen kvalme her enda, men er utrolig sulten. Ømme pupper har jeg hatt siden EL, de har blitt ømmere og ømmere. Er veldig oppblåst og tett i nesa, men har vært syk og forkjølet i en uke, så usikker på om tettheten skyldes graviditet eller forkjølelse. Håper virkelig ikke jeg sliter med tett nese hele svangerskapet, har lest om mange som gjør det.. Ellers sliter jeg med søvn jeg også, sover urolig, drømmer mye og våkner veldig tidlig

De to siste dagene har jeg følt meg ganske bra og kjent lite symptomer. Burde egentlig nyte det,, men blir helt nervevrak! Men har forsatt hatt noe murringer, ømme pupper da. Får av og til ligamentsmerter når jeg skal snu meg i senga. Flere som opplever ligamentsmerter så tidlig?
Jeg opplevde ligamentsmerter i natt i alle fall

Ikke for å klage men jo, jeg er i ræva form :meh:
er kvalm samtidig som jeg går rundt med en bihulebetennelse som jeg ikke får behandlet slik som jeg pleier pga graviditeten. Nemlig strengt forbudt å bruke rinexin tabletter som er det som fjerner alt slimet som legger seg i nese og hals. Slimhinnene i nesa hovner opp ekstra i graviditeten noe som er kjipt for oss som allerede er litt utsatt. Får bare prøve å tenke positivt, men hjelper ikke mye at det i tillegg er sykesesong i bhg :joyful: Jaja, får bare ta det som en skikkelig challenge og ta en dag av gangen
Kjedelig at du er i dårlig form, men godt å høre at man ikke er den eneste. Og ikke noe særlig med bihulebetennelse, føler med deg. Er visst bare en dag av gangen som gjelder nå

Venter fortsatt på kvalmen selv om det er godt å slippe på en måte. Føler liksom at kvalme = gravid og blir derfor bekymret. Men, bekkenet roper gravid da så det er noe kjipt allerede så tidlig.

Jeg sover såååå dårlig! Våkner flere ganger om natten..
Har ømme pupper og murringer i magen også, syns det er litt godt å kjenne på de symptomene.

Og så kjenner jeg at livmorhalsen har låst seg helt, og blitt helt glatt over åpningen. Har født to barn, så har alltid plass til en fingertupp, men nå er det stengt. Slik var det også i de to forrige svangerskapene mine som jeg dessverre mistet.

Lurer på om jeg får noe kvalme eller uggenhet denne gangen. E de 4 første svangerskapene hadde jeg mye, men ingenting i forrige, som var veldig rart for meg.

Mye ligamentsmerter nå i ettermiddag/kveld :hungover: Lynende stikk nedi lysken

Mye ligamentsmerter nå i ettermiddag/kveld :hungover: Lynende stikk nedi lysken
Dette har jeg mye av! Aldri følt på i mine tidligere graviditeter, men nå var de også mislykkede… Så jeg håper det er et godt tegn denne gangen :smiley-angelic001

Ellers har jeg ekstremt såre nipler, og jeg er mye kvalm… Fryser og føler meg uggen, men det kan vel heller være en forkjølelse som er på vei igjen.

I dag følte jeg meg så bra på jobb. Tenkte faktisk at nå kommer jeg til å miste. På vei hjem fra jobb ble jeg litt småkvalm. Og her ligger jeg 2,5 timer etterpå og er forsatt kvalm. Håper det ikke forsetter slik som nå, for det er ikke gøy:dead: Var ganske kvalm og kastet opp hver dag forrige svangerskap. Så det kommer nok kanskje denne gangen og.

Opplever mye murringer og stikkinger i magen denne uken. Puppene er veldig ømme. Sliter med søvn, våkner ekstremt tidlig om morgenen i 4-5 tiden og derfor blir dagene lange. Sovner innimellom på sofaen i løpet av dagen pga dette. Ellers er formen bra og kvalmen har ikke meldt sin ankomst enda. Ble kvalm i uke 6-7 forrige svangerskap, så er spent på denne gangen.

Våknet med litt kviser i pannen idag :arghh: Andre som også har opplevd det?
Huden min har blitt mye dårligere de siste ukene, ikke bare i pannen. Føler meg ikke veldig fresh med både kviser og blå ringer under øynene ;) Det blir forhåpentligvis bedre om noen uker :)

Back
Topp