Symptomtråd

Jaaa! Opplever akkurat det samme! Er litt gøy og noen ganger litt slitsomt. Drømte at bestevenninnen min var gravid og også hadde termin i juni. Da jeg fortalte det (over snap) svarte hun ikke, så kanskje hun har noe å skjule og at jeg er sanndrømt nå også?! :pompus::hilarious:
Oj, blir spennende å se da! :p
Mine drømmer er bare slitsomme for tiden. Drømmer ofte at jeg må rømme fra noen.. :dead:
 
Graviddrømmer! Herregud, jeg drømmer såå mye, og så mye rart! Blir utrolig sliten av det. Våkner flere ganger på natta, spesielt på morgenen. Og da drømmer jeg helt sinnsykt. Drømmer veldig sjeldent til vanlig. Opplevde det forrige svangerskap også :dead:
Jeg har visst begynt å drømme jeg også. Og selvfølgelig, som sist, er det bekymringer… denne gangen drømte jeg at de oppdaget hareskår på ul :bored: håper ikke jeg er sanndrømt.
 
De to siste dagene har jeg følt meg ganske bra og kjent lite symptomer. Burde egentlig nyte det,, men blir helt nervevrak! Men har forsatt hatt noe murringer, ømme pupper da. Får av og til ligamentsmerter når jeg skal snu meg i senga. Flere som opplever ligamentsmerter så tidlig?
 
Back
Topp