Altså denne relaterer jeg alt for hard til, synes det ser ut som at terminen nærmer segLitt mindre ømme pupper, men er nå oppblåst - ser ut som jeg er ett stykke på vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså denne relaterer jeg alt for hard til, synes det ser ut som at terminen nærmer segLitt mindre ømme pupper, men er nå oppblåst - ser ut som jeg er ett stykke på vei
Ikke for å klage men jo, jeg er i ræva formNoen andre som er i generelt ræva form? Har slitt hele uka nå (6+2 i dag), og i dag er det såpass at jeg er sengeliggende. Er uggen/småkvalm av og på i løpet av dagen, skikkelig trøtt og sliten, kroppen føles hver morgen som om den har blitt overkjørt i løpet av natta, og jeg føler meg syk, uten at jeg er syk. Kan hende jeg brygger på noe, for har en febersyk ettåring nå, men foreløpig tror jeg bare det er svangerskapsrelatert.
Forrige svangerskap var jeg "bare" ekstremt trøtt de første ukene, men føler meg så dritt i forhold nå..
Med første hadde jeg utrolig smertefulle murringer frem til uke 9, aldri noen blødninger. Ligamentsmerter mente legen. De har vært mildere denne gangen, mulig fordi det ikke er lenge siden forrige graviditet.Jeg er gravid for første gang og er nå 4+3, allerede 3 dager etter el begynte jeg å få noe som ligner veldig på menssmerter, skikkelig murringer, de blir verre og verre for hver dag. I natt og til morningen i dag var det så ille at jeg nesten måtte puste meg gjennom. Det er alltid verst når jeg ligger i ro i sengen. Er det normalt at det skal murre noe så innmari i livmora? Blir litt bekymret, men testene blir sterkere og sterkere for hver dag. Burde jeg kontakte legen? Har ikke blødd noe.
Okei, det gir mening! Så godt å høre at det er flere som har opplevd det. Da skal jeg prøve å ikke bekymre meg så myeMed første hadde jeg utrolig smertefulle murringer frem til uke 9, aldri noen blødninger. Ligamentsmerter mente legen. De har vært mildere denne gangen, mulig fordi det ikke er lenge siden forrige graviditet.
Okei! Tydeligvis mye forskjellig man kan oppleve av symptomer. jeg er også skikkelig uggen og trøtt.Jeg hadde også ekstreme murringer i forrige gravididet, noe som også påvirket tarmene. Tror jeg var på do nr 2 typ 5-6 ganger om dagen. Denne gangen er jeg bare trøtt, eller uggen hvis jeg ikke har spist ofte nok. Føler nesten at det er feil også
Jaaa! Opplever akkurat det samme! Er litt gøy og noen ganger litt slitsomt. Drømte at bestevenninnen min var gravid og også hadde termin i juni. Da jeg fortalte det (over snap) svarte hun ikke, så kanskje hun har noe å skjule og at jeg er sanndrømt nå også?!Graviddrømmer! Herregud, jeg drømmer såå mye, og så mye rart! Blir utrolig sliten av det. Våkner flere ganger på natta, spesielt på morgenen. Og da drømmer jeg helt sinnsykt. Drømmer veldig sjeldent til vanlig. Opplevde det forrige svangerskap også
Jeg har det veldig likt. Er 5+6 i dag. Eneste jeg egentlig kjenner på er veldig ømme pupper (men som til gjengjeld aldri har vært så ømme før)Jeg er i dag 6+0, men kjenner helt ærlig lite symptomer og blir litt bekymret. Jeg har litt ømme og hovne bryster, litt tungpustethet, litt svimmel og økt appetitt, men det er ingenting som er veldig fremtredende. Jeg kan ymse litt kvalme iblant, men klarer ikke å sette det tydelig i sammenheng med graviditet.
Er det andre som kjenner så lite symptomer? Er det normalt?