Ja, men hjelper å sove med bbhugme mellom beinaJeg har begynt å våkne med ubehag i hoftene fra å ligge på siden. Er det flere som opplever det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men hjelper å sove med bbhugme mellom beinaJeg har begynt å våkne med ubehag i hoftene fra å ligge på siden. Er det flere som opplever det?
Er fortsatt ganske trøtt og har lite energi. Fortsatt litt ømme bryst. Fått halsbrann siste ukene, men Omeprazol har funket bra. Kjenner litt ligamentsmerter innimellom ogsåHcg-nivået er på topp rundt uke 10-11, så er ikke så rart at du er så kvalm nå. Fremover synker hcg-nivået, og forhåpentligvis blir det bedre (og går over snart). Både kvalme og energi blir som regel bedre i 2. trimesterJeg har en type jevn kvalme hele døgnet, får i meg mat og drikke men har aversjon mot nesten alt så det går for det meste i det jeg klarer der og da (toast, kjeks o.l.). Føler meg likevel helt elendig, og bare værre nå i starten av uke 11. Ligger mesteparten av tiden i et mørkt rom, blir sliten av å høre på podcast og se serier så det er vanskelig å få tiden til å gå. Sover mer og mer. Tvang meg selv ut i 5 minutter i stad, mens i starten da kvalmen var værre kunne jeg klare 20 min. Tiltak å kle på meg om morgenen. Er dette virkelig bare gravidhormoner? Føles som utmattelse eller depresjon. Begynner å skremme meg litt…
Håper virkelig det stemmer! Neste svangerskapskontroll er i uke 24…i mai en gang,Hcg-nivået er på topp rundt uke 10-11, så er ikke så rart at du er så kvalm nå. Fremover synker hcg-nivået, og forhåpentligvis blir det bedre (og går over snart). Både kvalme og energi blir som regel bedre i 2. trimesterMen snakk gjerne med jordmor/lege på neste svangerskapskontroll om dette
![]()
Om du føler behov for en tidligere time, så kan du alltid høre med jordmor om å få en time førHåper virkelig det stemmer! Neste svangerskapskontroll er i uke 24…i mai en gang,
Jeg har det på samme måte, men går seg til når jeg står opp og begynner bevege megJeg har begynt å våkne med ubehag i hoftene fra å ligge på siden. Er det flere som opplever det?