Symptomtråd

Jeg ammet kveld frem til 1. desember, og merket egentlig veldig lite til ømme pupper frem til da (forrige svangerskap fikk jeg ømme pupper før positiv test). Først nå, ca 3 uker etter at jeg sluttet å amme helt, har puppene mine blitt veldig ømme og fyldigere :hilarious: 16+0 i dag :bag:
Skjedd akkurat det samme her. De er definitivt større og mer ømme nå. Forrige gang merket jeg vel dette i uke 8 :hilarious:

Er det flere enn meg som er i uke 16-17, som som har mye murring og stikk nede i magen om dagen? :rolleyes: Ubehagelig as! Husker ikke jeg hadde det sist.

Jeg blir helt gal av såre og tørre brystvorter.. smører purelan men det hjelper ikke, det blir ikke bedre. Og det gjør så vondt! Noen flere som har det likt og vet hva det skyldes?

Jeg blir helt gal av såre og tørre brystvorter.. smører purelan men det hjelper ikke, det blir ikke bedre. Og det gjør så vondt! Noen flere som har det likt og vet hva det skyldes?
Jeg hadde det forrige svangerskap, men det gikk seg bare til etter hvert og ble bedre, mener jeg å huske :)

Jeg hadde det forrige svangerskap, men det gikk seg bare til etter hvert og ble bedre, mener jeg å huske :)
Åh ok, da krysser jeg fingrene for det! Hjelpes så slitsomt det er. Flasser hele tiden og klør noe helt vanvittig, uansett hvor mye jeg smører eller pleier :arghh: Nærmer meg halvveis nå, så krysser fingrene for at det tar slutt snart:smiley-ashamed004

Jeg hadde det i julen! Så ukomfortabelt! Jeg smørte først fuktighetskrem og så decubal dry spots over det noen dager og det funka veldig bra for meg :Heartpink

Åh ok, da krysser jeg fingrene for det! Hjelpes så slitsomt det er. Flasser hele tiden og klør noe helt vanvittig, uansett hvor mye jeg smører eller pleier :arghh: Nærmer meg halvveis nå, så krysser fingrene for at det tar slutt snart:smiley-ashamed004
Ja du får bare fortsette å smøre med purelan :) Det er hormonforandringer som gjør det, og at brystene og brystknoppene endres og gjør seg klare for amming :)

Kan det være sopp?

Nå har halsbrann virkelig kicka inn her :arghh: når maksdosen med Gavison alt for tidlig på kvelden, noen gode tips til å hanskes med dette?

19+4 i dag, og kjenner fremdeles på en sinnsyk tretthet. Sov 8 timer i natt og har hatt tre dupper i løpet av dagen. Er 80% sykemeldt, har ikke sjans til å jobbe mer. Kjenner det er lenge til Juni hvis det skal fortsette slik

Kvalmen kom senere denne gangen enn sist, men hadde noen heftige uker. Xonvea var derimot nytt nå siden sist svangerskap, og den er gull. Bruker fortsatt den, og overlever. Hormonell som f.

Hva slags symptomer har dere nå i 2. trimester?

Jeg blir litt fortere sliten, spesielt etter jobb. Men er mindre trøtt og sover mindre på dagtid enn jeg gjorde de første 12-14 ukene. Urolig søvn og må ofte tisse om natten og generelt gjennom hele dagen. Sliter med tett nese av og på og litt smerter i halebeinet ved sitting, som kan være tegn på bekkenløsning. Ellers er formen ganske bra, jobber, trener og spiser normalt sunt kosthold igjen!
(Orket bare kjeks, knekkebrød osv i 1. trimester. Likte veldig lite mat..)

Back
Topp