Symptomtråd

Her har det vært ekstremt trøtthet. Sover når jeg kan på dagen og ettermiddagen. Sovner raskt på kvelden men har oppvåkning hver eneste time. Noen andre som har det slikt??
Har det en slik dag i dag. Hjemme med sykt barn og har sovnet hver gang jeg setter meg i sofaen:sleep002 Vanligvis sover jeg aldri på dagtid.

Er ekstra trøtt kjenner jeg, tar på å jobbe 13timersdager en hel uke :wacky: + lørdagsjobb. Blir godt med en friuke! Kjenner antydning til litt kvalme når jeg begynner å bli sulten, men det gjør jeg ofte når jeg ikke er gravid også:smiley-ashamed004

Jeg er bare 4+2 og så sykt kvalm. Dere som er lengre på vei og også var kvalm tidlig, hvordan har det gått?

Jeg er sykt trøtt, har murringer , ømme bryster som vokser som bare det. Sykt oppblåst og det ser ut som jeg er mange mnd på vei allerede :sick009
Småkvalm når jeg er sulten

Har også en difuss smerte i eggstokkområdet, litt som eggløsningssmerte… håper bare ikke det er svangerskap utenfor livmor :happy118 Vet at jeg har en cyste på den siden, så godt mulig det er den

Veldig trøtt og sliten. Var på trening i dag og alt føltes veldig tungt. I tillegg er det strekking i livmor i dag, så tydelig at det er noe som vokser :happy:

Her har det vært ekstremt trøtthet. Sover når jeg kan på dagen og ettermiddagen. Sovner raskt på kvelden men har oppvåkning hver eneste time. Noen andre som har det slikt??
Ja, jeg har det også slik! Er så trøtt at jeg føler jeg kunne sovnet gående på vei til jobb. Jeg våkner også ca hver time fra kl 02 og har i tillegg helt syke drømmer :oops:

Ble helt plutselig kortpustet i dag :dead: Føler ikke jeg får nok oksygen, som om jeg ikke klarer å fylle lungene

Jeg er bare 4+2 og så sykt kvalm. Dere som er lengre på vei og også var kvalm tidlig, hvordan har det gått?
Fortsatt myyykje kvalm. Til tross for oppstart på Xonvea sliter jeg med å få i meg mat og spesielt væske.
Må vurdere delvis sykemelding fra jobb da jeg kjenner vaktene blir for lange (10-11t) og tar mye av overskuddet.

Fortsatt myyykje kvalm. Til tross for oppstart på Xonvea sliter jeg med å få i meg mat og spesielt væske.
Må vurdere delvis sykemelding fra jobb da jeg kjenner vaktene blir for lange (10-11t) og tar mye av overskuddet.
Det skulle stå myyyye*, men her snek det seg inn noe ekstra i autokorrekten.

Takk for svar! Ugh føler med deg! Så lange arbeidsdager høres heftig ut, hadde nok også vurdert delvis sykemeld :Heartred

Jeg har ingen symptomer annet enn høy hvilepuls og blir kortpusetet fortere.. opplevde samme da jeg hadde MA i våres, så litt stressa.. men siste hcg-testen i våres da jeg mistet viste 44 000 og da hadde jeg heller ingen symptomer. Så kan jo være kroppen min tåler hcg godt! Ultralyd på mandag:nailbiting: håperhåper på at det ikke er enda en MA! Tok hcg blodprøve sist torsdag(1,5 uke siden), den viste 25 000, som var riktig ift. hvor langt jeg hadde kommer på vei

Jeg har ingen symptomer annet enn høy hvilepuls og blir kortpusetet fortere.. opplevde samme da jeg hadde MA i våres, så litt stressa.. men siste hcg-testen i våres da jeg mistet viste 44 000 og da hadde jeg heller ingen symptomer. Så kan jo være kroppen min tåler hcg godt! Ultralyd på mandag:nailbiting: håperhåper på at det ikke er enda en MA! Tok hcg blodprøve sist torsdag(1,5 uke siden), den viste 25 000, som var riktig ift. hvor langt jeg hadde kommer på vei

Dette er sjette gangen jeg er gravid og jeg har aldri hatt spesielt mange symptomer. Kanskje en kveld jeg var kvalm, og litt murringer de første ukene, også trøtthet utover i andre trimester. Jeg har 3 barn og en MA og en SA bak meg, merket ingen forskjell på starten av de svangerskapene som gikk bra og de som ikke gikk. Deilig å slippe mange av de plagene andre sliter med, men det er lett å bli litt paranoid også, spesielt om man har opplevd MA før.

Syntes det er et symptom som skiller seg ut hver dag :happy090 torsdag var jeg helt sinnsykt kvalm, i går var jeg så oppblåst og hadde så såre og ømme bryster at jeg kjente det fysisk heeele dagen, og i dag er jeg så trøtt at jeg ikke fungerer. Skulle en tur ut å handle litt i 13-tiden, men nei da. Jeg sov 9,5 timer i natt (ikke gode timer ettersom jeg ikke har sovet uten heftige drømmer på over en mnd, menmen) og etter en god lørdagsfrokost sovna jeg på sofaen hvor jeg sov 2,5 timer til. Skulle gjerne bare gjort meg klar nå men det er tungt å holde oppe øynene:wacky: det er helt ekstremt slitsomt, men samtidig deilig for det føles som en bekreftelse på at dette går veien…:sleep002

Helt sykt øm i puppene, kan ikke huske å ha hatt det før :laughing002 og ekstremt trøtt! Men om det kommer av lang arbeidsuke eller graviditet vet jeg ikke:smiley-ashamed004

Back
Topp