Symptomtråd

Her har det vært ekstremt trøtthet. Sover når jeg kan på dagen og ettermiddagen. Sovner raskt på kvelden men har oppvåkning hver eneste time. Noen andre som har det slikt??
Har det en slik dag i dag. Hjemme med sykt barn og har sovnet hver gang jeg setter meg i sofaen:sleep002 Vanligvis sover jeg aldri på dagtid.
 
Er ekstra trøtt kjenner jeg, tar på å jobbe 13timersdager en hel uke :wacky: + lørdagsjobb. Blir godt med en friuke! Kjenner antydning til litt kvalme når jeg begynner å bli sulten, men det gjør jeg ofte når jeg ikke er gravid også:smiley-ashamed004
 
Jeg er bare 4+2 og så sykt kvalm. Dere som er lengre på vei og også var kvalm tidlig, hvordan har det gått?
 
Jeg er sykt trøtt, har murringer , ømme bryster som vokser som bare det. Sykt oppblåst og det ser ut som jeg er mange mnd på vei allerede :sick009
Småkvalm når jeg er sulten

Har også en difuss smerte i eggstokkområdet, litt som eggløsningssmerte… håper bare ikke det er svangerskap utenfor livmor :happy118 Vet at jeg har en cyste på den siden, så godt mulig det er den
 
Veldig trøtt og sliten. Var på trening i dag og alt føltes veldig tungt. I tillegg er det strekking i livmor i dag, så tydelig at det er noe som vokser :happy:
 
Her har det vært ekstremt trøtthet. Sover når jeg kan på dagen og ettermiddagen. Sovner raskt på kvelden men har oppvåkning hver eneste time. Noen andre som har det slikt??
Ja, jeg har det også slik! Er så trøtt at jeg føler jeg kunne sovnet gående på vei til jobb. Jeg våkner også ca hver time fra kl 02 og har i tillegg helt syke drømmer :oops:
 
Back
Topp