Symptomtråd

Samme her. Melka er nesten borte da (bare delammet fra før), men ingen ømme bryster. Merker ikke str forskjell fordi jeg bruker bare myke ammebher. I forrige svangerskap ble de mye større fort.
Ja, sist ble de så store og harde tidlig, men nå er de helt like som de allerede var før svangerskapet :smiley-ashamed004

Etter to uker der jeg har vært sengeliggende ca 20 timer i døgnet har jeg endelig overskudd til å sitte oppreist og faktisk kjede meg litt. Går på maksdose av Xonvea som har tatt kvalmen, og bivirkningene begynner også å avta :)

Merker overraskende lite, blir så klart bekymret da.. Er mer trøtt og mer sulten, og litt øm i puppene :smiley-ashamed004 Så rart for meg å ikke være kjempekvalm og spy innen uke 5..

Nå har kvalme/uggenhet meldt seg for fullt. Eller, ihvertfall en markant økning siste døgnet.
Prøvde meg på litt juice, eple og druer og det tok ikke lang tid før det ville opp igjen. Klarte heldigvis å holde det nede.

Er førstegangsgravid og 5+3, og er så bekymret siden jeg ikke merker hverken kvalme eller ømme bryster. Eneste jeg merker er at jeg våkner mye om natten og blir liggende lys våken og tenke, men usikker om det er fordi jeg generelt er en engstelig person og graviditet er litt skummelt mer enn at det er et «symptom». Er redd noe er galt siden jeg ikke har noen symptomer

Det husker jeg at jeg var første gangen også, hadde ingen symptomer og bel redd for MA og alt mulig. Men det gikk helt fint. Jeg har 3 barn nå og har bare vært kvalm én kveld i løpet av de svangerskapene, og nesten ikke hatt noen symptomer første trimester noen av gangene. Trøtthet etterhvert, men ellers har jeg liksom aldri merket at jeg var gravid før jeg plutselig fikk megapupper og magen begynte å stikke ut :laughing002

Jeg er såå suuur! :smiley-angry019 Er det bare meg?!? Blir altså så sinnsykt lett trigget om dagen :angry9:laughing002 Kan seriøst ikke huske at det var i nærheten av dette med sønnen min, eller i svangerskapet som endte i SA.

Ellers fysisk har det vært mye konstante murringer denne uken. Noe øm i korsryggen, forbigående kvalme og halsbrann. Og den gjespingen! Jeezez, den tar kaka :laughing002
samme her! Samboer får gjennomgå :angel4

Har vært på reise de siste dagene og vært i god form! Har egentlig glemt helt av at jeg er gravid, bortsett fra hvor trøtt jeg er. Har jo bekymret meg litt for få symptomer også, men tenkt at jeg er heldig.
I dag har jeg vært kvalm hele morgenen. Angrer på at jeg ønsket flere symptomer :happy090

Kvalme fortsatt hver dag - hele tiden :arghh: Vært sykemeldt siden høstferien, så går snart på veggen…

Ellers er jeg trøtt og sliten og har til og fra litt ømme bryster. Hadde vært helt fin hadde det ikke vært for den kvalmen :)

Ømme pupper, murringer og magesmerter daglig, tett i nesa og veldig trøtt. Sovner ofte på sofaen, noe jeg aldri gjør ellers. Kvalme har begynt å komme litt om det går for lenge mellom måltidene, men ikke veldig plaget enda :) 5+4

Back
Topp