Symptomtråd

Ømme pupper, murringer og magesmerter daglig, tett i nesa og veldig trøtt. Sovner ofte på sofaen, noe jeg aldri gjør ellers. Kvalme har begynt å komme litt om det går for lenge mellom måltidene, men ikke veldig plaget enda :) 5+4
Helt lik her, på alle punkter! 4+4

Andre som ikke har så mye mer symptomer enn ømme bryst og murringer? Blir litt urolig når jeg ser alle symptomene som meldes.. er bare 5+1 idag dog

Andre som ikke har så mye mer symptomer enn ømme bryst og murringer? Blir litt urolig når jeg ser alle symptomene som meldes.. er bare 5+1 idag dog
Vanlig å ikke ha så mye symptomer og altså :happy:Tenk på alle de som ikke merket graviditeten før magen begynner å vokse.
Jeg har ikke så mange symptomer jeg heller. Kjente kvalmen litt i går, er 6+4 :)

Nye symptomer denne uken er hodepine, ekstrem trøtthet og veldig sulten. Men bare sulten om morgenen, spiser og spiser, senere på dagen orker jeg nesten ikke middag engang.. Ellers tisser jeg fortsatt ofte, har veldig ømme og harde pupper, er oppblåst og murringer i magen.:)

Jeg har plutselig mistet alle symptomer over natten! Ikke noe kvalme, ikke trøtt, ikke vonde pupper og ikke noe stikkinger/ubehag. Skulle gjerne hatt dem tilbake egentlig, for blir jo litt bekymret :nailbiting:

Jeg har plutselig mistet alle symptomer over natten! Ikke noe kvalme, ikke trøtt, ikke vonde pupper og ikke noe stikkinger/ubehag. Skulle gjerne hatt dem tilbake egentlig, for blir jo litt bekymret :nailbiting:
Jeg har også hatt noen sånne dager. Men tror ikke du trenger å bekymre deg med mindre det går mange dager uten symptomer :Heartpink

Veeldig trøtt, ellers ingenting! Hvilepulsen sank i natt og i går natt, så litt urolig :( men så hjerte på mandag!
Ikke bekymre deg over at hvilepulsen synker ❤️ Forrige svangerskapet mitt var det så jojo, men alt var jo bra. Da den var på bunn på bildet her, var jeg 7+1. Den hoppet opp og ned mellom 58 til 75 gjennom hele svangerskapet :) Til vanlig ligger jeg på rundt 60.

IMG_7719.jpeg

Jeg har fått feber... Ikke mye, kun rett over 38, men kjenner det godt på kroppen. Er det noe spesielt jeg må tenke på? Kan det være farlig for fosteret? Noen som har erfaring?

Føler at symptomene blir borte... ikke oppblåst mer, ikke mer spreng i puppene.. tok jo en strimle test i dag og den var mye sterkere enn sist, men likevel er det normalt?

Jeg har fått feber... Ikke mye, kun rett over 38, men kjenner det godt på kroppen. Er det noe spesielt jeg må tenke på? Kan det være farlig for fosteret? Noen som har erfaring?
Feber i seg selv er ikke farlig, men feber kan tyde på virusinfeksjoner, og noen virusinfeksjoner kan ha ugunstige innvirkninger på svangerskapet. Men i de fleste tilfeller er det bare en ufarlig og kortvarig feber. Du kan fint ta Paracet (maks 4g pr døgn), men unngå Ibux.

Står litt om feber i svangerskapet her:
https://nhi.no/familie/graviditet/symptomsjekker/febersykdom-i-svangerskapet

Back
Topp