Symptomtråd

Jeg er 5+4 i dag og har hatt mye "mensmurringer"og strekk i 2 uker allerede. Husker ikke at det var slik sist graviditet, men det er 7 år siden sist. Murringen er noen ganger så kraftige at det stråler nedover underliv og lår. Blir litt bekymret, men det er kanskje normalt?

Jeg er 5+4 i dag og har hatt mye "mensmurringer"og strekk i 2 uker allerede. Husker ikke at det var slik sist graviditet, men det er 7 år siden sist. Murringen er noen ganger så kraftige at det stråler nedover underliv og lår. Blir litt bekymret, men det er kanskje normalt?
Jeg har det på samme måte som deg, og har det fortsat, er 9+1 i dag. Var på UL hos jordmor i dag og spurte om akkurat dette og hun sier det er helt normalt og at det kan vare helt til uke 12. Nå er jeg riktignok ingen ekspert, og har aldri vært gravid før - men tenker det er et godt tegn :)

Jeg har det på samme måte som deg, og har det fortsat, er 9+1 i dag. Var på UL hos jordmor i dag og spurte om akkurat dette og hun sier det er helt normalt og at det kan vare helt til uke 12. Nå er jeg riktignok ingen ekspert, og har aldri vært gravid før - men tenker det er et godt tegn :)
Jeg har også akkurat samme, og har blitt fortalt at det er helt normalt ☺️

Så godt å høre gleder meg til kontroll hos jordmor når jeg er 7+1!

Jeg liker å skryte av at jeg omtrent aldri har symptomer i svangerskapene mine. Men de siste dagene har jeg hatt mer og mer ligamentsmerter eller hva jeg skal kalle det, rett over bekkenet. Jeg har opplevd dette langt utri svangerskapene før, fordi man har en stor mage og alt strekker og er litt rart, men her er jeg 6+2 og får skikkelig vondt når jeg snur meg i senga og av og til når jeg reiser meg opp fra sofaen. Sjekker og stikker skikkelig, fryktelig komisk og plagsomt :p

Litt kvalm igjen i dag. Har arbeidshelg itillegg, så det er gøy :wacky:
Gikk fint i går. I dag merker jeg det litt mer.
Brakk meg så jeg nesten kasta opp i dag tidlig.
Mer sensitiv for diverse lukter, brekker meg fort :yuck:

Litt kvalm igjen i dag. Har arbeidshelg itillegg, så det er gøy :wacky:
Gikk fint i går. I dag merker jeg det litt mer.
Brakk meg så jeg nesten kasta opp i dag tidlig.
Mer sensitiv for diverse lukter, brekker meg fort :yuck:
Også så sjukt trøtt o_O
Er rolig på jobb nå og jeg må ta meg sammen for å ikke sovne her jeg sitter :whacky011

Ja! Har ikke hatt ømme pupper, kjenner at det stresser meg litt, men føler de har vokst litt likevel.
Samme her. Tror de var øm med begge de andre (ikke helt sikkert om jeg husker riktig hvordan det var med første for 11 år siden), så stresser meg litt og at de ikke er det nå… ..men ser jo at det er flere som opplever det samme. Får bare vente på UL for å få svar om alt er bra :)

Back
Topp