Symptomtråd

Her har kvalmen virkelig kommet nå, varer hele dagen, men er verst om morgenen og på kvelden.. Småspiser mye, er bekymret for at vekten raser oppover allerede. Ellers er puppene steinharde og ømme, tett i nesa og jeg sover mye på sofaen. Veldig trøtt. 7+0

Den store kvalmen lar vente på seg her, men kan få noen bølget av kvalme som plutselig treffer meg, men det varer liksom et minutt? Andre som opplever dette? Dessuten kan jeg brekke meg hvis jeg sitter fremoverbøyd eller bøyer meg. Merkelig
Jeg er uvell/kvalm ca 1-2 min nesten hver morgen men ikke hver dag :smiley-ashamed004

Den store kvalmen lar vente på seg her, men kan få noen bølget av kvalme som plutselig treffer meg, men det varer liksom et minutt? Andre som opplever dette? Dessuten kan jeg brekke meg hvis jeg sitter fremoverbøyd eller bøyer meg. Merkelig
Er sånn her og. En dag går det helt fint, andre dager er jeg uvel av og på. Jo mer anstrengende aktivitet jo mer uvel blir jeg. Kvalmen har vært uforutsigbar denne gangen, og mildere. Noe som egentlig er positivt så lenge alt går bra.

Her har kvalmen meldt seg litt også, 6+2. Håper ikke den blir verre utover de neste ukene, jeg takler kvalme utrolig dårlig :smiley-ashamed004 Gjorde en skikkelig tabbe i dag tidlig og spiste ikke en time etter at jeg våkna, da ble jeg skikkelig kvalm! Måtte stå på baderommet mens jeg prøvde å få i meg en banan, da ble det heldigvis bedre

Jeg har så mye strekking, stikking og murring i magen i disse dager :dead: Er 7+5. Flere som merker mye til det?
Er forsåvidt kvalm og trøtt også, bare for å legge til det :gen014

Jeg har så mye strekking, stikking og murring i magen i disse dager :dead: Er 7+5. Flere som merker mye til det?
Ja! I går, 7+3, myyye strekking i livmor på kvelden

Kjenner det fort i korsryggen også nå ja! Blir liksom flere og flere symptomer nå, og det er jo forsåvidt betryggende. Selv om det er slitsomt :hilarious:
Ja jeg vil gjerne ha symptomene en stund til :love7 Men gleder meg til 1 trimester er over og forhåpentligvis de nåværende symptomene forsvinner :laughing002

Ja. En del slike ubehag her og. Ikke så veldig kvalm, men dødstrøtt er jeg definitivt.

Kvalme som kommer og går, og en sjelden gang litt murring i livmoren. Kan ikke skjønne det er noe som skjer inni den livmoren.. forsåvidt veldig mye ligamentstrekk da
5+1

Er 10+2 i dag og skulle ønske kvalmen begynte å avta snart. Har fått Embagyn (samme som Xonvea, bare 20 mg istedenfor 10 mg), og det hjelper en del på natt og morgen. Likevel kaster jeg opp 1-3 ganger hver ettermiddag/kveld. Er så innmari slitsom å ikke få i seg middag - men bedre enn å kaste opp 4-8 ggr per dag som jeg gjorde før jeg fikk tablettene. Flere som kaster opp ganske mye og er kvalme hele tiden?

Kvaaalm.. :depressed:
Skal i familiebursdag kl. 16.. Håper virkelig formen er bedre til da.
Ingen som veit om graviditeten enda (kun sjefen på jobb).
Var hos jordmor på torsdag, hun anbefalte vitamin B6 hvis kvalmen ble verre. Så nå er samboer og 3-åringen sendt ut på shopping :happy090

Samme som alltid her - ømme pupper, oppblåst, trøtt, sover dårlig og drømmer mye. Ingen heftige symptomer, og det gjør meg mye usikker på at alt er sånn som det skal være. Skjønner innerst inne at jeg bare er heldig, for jeg har jo ingen smerter eller blødninger. Det blir så dumt å si at man vil være kvalm, men tror liksom jeg hadde vært mye mindre usikker da :shy:

Samme som alltid her - ømme pupper, oppblåst, trøtt, sover dårlig og drømmer mye. Ingen heftige symptomer, og det gjør meg mye usikker på at alt er sånn som det skal være. Skjønner innerst inne at jeg bare er heldig, for jeg har jo ingen smerter eller blødninger. Det blir så dumt å si at man vil være kvalm, men tror liksom jeg hadde vært mye mindre usikker da :shy:
Samme her. Misunner de som ligger og spyr dagen lang :p jeg har noe kvalme som kommer og går bare. Får bare stole på kroppen vår <3

Back
Topp