Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre jeg ikke er alene, samtidig som jeg ikke unner noen denne kvalmen. Godt å høre at tablettene funker en del! Synes det er det ganske så dyrt å kjøpe disse tablettene?! Spesielt når man må ta flere ila dagen. Vet du hvorfor de koster såpass mye?Har hatt samme som deg. Det tok over 14 dager med maksdose på Xonvea før jeg nesten sluttet å kaste opp og klarte å holde flere måltider nede. Jeg er fortsatt kontinuerlig kvalm og brekker meg gjennom hele dagen, men kaster kun opp en gang i blant. Har fått helt angst mot oppkast, så gjør alt jeg kan for å unngå det nå.
Ikke meg du spør, men nye medisiner er ofte dyre. Xonvea kom på markedet i starten av 2023. Det er synd man ikke får de på blå resept..Godt å høre jeg ikke er alene, samtidig som jeg ikke unner noen denne kvalmen. Godt å høre at tablettene funker en del! Synes det er det ganske så dyrt å kjøpe disse tablettene?! Spesielt når man må ta flere ila dagen. Vet du hvorfor de koster såpass mye?
Nei, jeg unner den heller ikke til noen. Kan ikke skjønne for alt i verden de som ønsker seg denne kvalmen! Jeg tror de er sprø, for dette er ikke noe å tulle med når det blir såpass intenst.Godt å høre jeg ikke er alene, samtidig som jeg ikke unner noen denne kvalmen. Godt å høre at tablettene funker en del! Synes det er det ganske så dyrt å kjøpe disse tablettene?! Spesielt når man må ta flere ila dagen. Vet du hvorfor de koster såpass mye?
I mitt forrige svangerskap var jeg uggen og kvalm fra uke 6, så ga det seg i uke 8-9. Alt gikk helt fint. Nå er jeg 6+6 og uggen, så regner med det forsvinner om noen uker som sistNo er eg 9+3 påveg og symptomene er begynt å avta litt, kvalmen forsvant plutselig og har ikkje ømme bryster lenger. Dette er noke som bekymrer meg, blir jo veldig redd for at de har skjedd en MA. Meen har også leste at dette kan vere normalt og, så får berre håpe! Er fortsatt kjempetrøtt og føler meg aldri uthvilt. 3 veke til eg har tul så da får vi svaret på om der e liv eller ikkje. Får berre håpe på de beste!
Takk for svar! Det gir mening. Håper den blir billigere for de som kommer etter ossIkke meg du spør, men nye medisiner er ofte dyre. Xonvea kom på markedet i starten av 2023. Det er synd man ikke får de på blå resept..
Åh, det var en fin liten trøst! Så deilig at du både slapp å være alt for kvalm og alt for trøtt i går Tipper det kommer og går litt før det blir bedre. Men enn så lenge lever jeg med konstant kvalme og oppkast flere ganger per dag. Krysser virkelig fingrene for at det endrer seg ved 12+0 (og gjerne enda tidligere) for oss begge!!Nei, jeg unner den heller ikke til noen. Kan ikke skjønne for alt i verden de som ønsker seg denne kvalmen! Jeg tror de er sprø, for dette er ikke noe å tulle med når det blir såpass intenst.
Den koster dessverre såpass mye da den er såpass ny. Var vel på markedet første gangen gangen mellom 2022-23?
Får tro den er såpass effektiv at vi ikke må stå på den aaaltfor lenge! Om det kan være til trøst, så var jeg såpass god form i dag at jeg glemte formiddagsdosen! Håååper det ikke gir baksmell i morgen, og at dette er et tegn på at det snur.