Symptomtråd

Harde, ømme pupper fortsatt, har hatt det siden EL og de blir ømmere og større nesten hver dag.. Er mye trøtt og sovner stadig på sofaen. Opplever murringer og stikkinger i magen daglig. I dag har jeg for første gang kjent litt på kvalme når jeg er sulten. Er 5+2

Ekstremt trøtt.. tidlig i seng og tidlig opp :knegg:
Litt ømme pupper, ser større ut allerede (4+6) .. men er 3 graviditeten, så kanskje ikke så rart :smiley-ashamed004 Stikker også noe nederst i magen innimellom, verst ved brå bevegelser.. husker det var likt de andre svangerskapene.
-Ellers syns jeg magen er noe større alt.. kan jo bli litt problematisk å holde det hemmelig til uke 12 om dette forsetter... :dance018

Veldig vondt i puppene om morgenen, helt grusomt når jeg har ligget i en stilling lenge og snur meg eller reiser meg opp.
Og fra i dag har trøttheten meldt seg. Har sovet i 1,5 time, og kunne gjerne sovet enda lenger.

Sovner på sofaen så fort jeg setter meg ned, vonde pupper og hodepine som kommer og går..
men fortsatt ikke merket noe kvalme, 7+3 (?)

Grusomme bivirkninger av Xonvea :( helt utkjørt og fullstendig ubrukelig, faktisk verre enn kvalmen..skal gi det 1 uke på å gå seg til, men så er det stopp hvis det er sånn her jeg skal ha det. Da tar jeg heller sykmelding! Med kvalmen klarer jeg fortsatt gjøre noen ting i løpet av dagen. Med pillene ligger jeg flatt ut

Er førstegangsgravid og 5+3, og er så bekymret siden jeg ikke merker hverken kvalme eller ømme bryster. Eneste jeg merker er at jeg våkner mye om natten og blir liggende lys våken og tenke, men usikker om det er fordi jeg generelt er en engstelig person og graviditet er litt skummelt mer enn at det er et «symptom». Er redd noe er galt siden jeg ikke har noen symptomer

Noen som opplever at symptomene forandrer seg eller forsvinner?
Jeg var morgenkvalm første uken jeg fant ut at jeg var gravid, men merker ingenting til kvalme nå. Kun større og ømme bryster, murringer og generelt sliten.. jeg var ekstremt trøtt, men nå begynner jeg å våkne til på natta og våkner veldig lett på morningen. Det gjør jeg egentlig aldri til vanlig

Noen som opplever at symptomene forandrer seg eller forsvinner?
Jeg var morgenkvalm første uken jeg fant ut at jeg var gravid, men merker ingenting til kvalme nå. Kun større og ømme bryster, murringer og generelt sliten.. jeg var ekstremt trøtt, men nå begynner jeg å våkne til på natta og våkner veldig lett på morningen. Det gjør jeg egentlig aldri til vanlig
Jeg opplever akkurat det samme. Var så kvalm i slutten av uke 3 men har ikke vært det siden start av uke 4. Er nå 5+5. Merker at det bekymrer meg :nailbiting: Vonde pupper og murring har jeg hatt hele tiden men jeg tar også progesteron så det kan være derfor. Ekstremt trøtt har jeg vært hele tiden og er det fortsatt men sliter med å sove gjennom natten.

Er førstegangsgravid og 5+3, og er så bekymret siden jeg ikke merker hverken kvalme eller ømme bryster. Eneste jeg merker er at jeg våkner mye om natten og blir liggende lys våken og tenke, men usikker om det er fordi jeg generelt er en engstelig person og graviditet er litt skummelt mer enn at det er et «symptom». Er redd noe er galt siden jeg ikke har noen symptomer
Nesten helt likt her, har noe ømme pupper.. men er også opp mot 7+4. var noen i en annen gruppe som beroliget meg at kvalme ikke var så «viktig»

Fortsatt ganske lite symptomer her. Litt økende kvalme, men som håndteres greit med mat. Hovne og såre bryst har jeg hatt hele veien og som nok blir gradvis verre. Litt mer trøtt og sliten enn vanlig og "kjesken" på noe godt å spise :happy:

Kortpustet og småsvimmel igjen i dag, litt distraherende å være slik på jobb :blackeye: Ellers fin form.

Flere som fortsatt ammer, og ikke har ømme bryst? Jeg hadde veldig ømme bryst forrige svangerskap, men merker ikke noe nå, men jeg ammer fremdeles 2 ganger daglig

Flere som fortsatt ammer, og ikke har ømme bryst? Jeg hadde veldig ømme bryst forrige svangerskap, men merker ikke noe nå, men jeg ammer fremdeles 2 ganger daglig
Samme her. Melka er nesten borte da (bare delammet fra før), men ingen ømme bryster. Merker ikke str forskjell fordi jeg bruker bare myke ammebher. I forrige svangerskap ble de mye større fort.

Back
Topp