Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er til vanlig veldig varm av meg, men har begynt å fryse en del.... de på jobb ble bekymret ettersom jeg går i singlett til vanlig, men har begynt med genser alleredeSer flere skriver dere er varme men noen andre enn meg som er mer kulsne? Er fryse pinne til vanlig men er blitt verre nå. Var slik I starten med mini og. Så ble jeg kokvarm i slutten

Godt å høre det ikke bare e megJeg er til vanlig veldig varm av meg, men har begynt å fryse en del.... de på jobb ble bekymret ettersom jeg går i singlett til vanlig, men har begynt med genser allerede![]()
Kvalm, murringer, trøtt og ømme pupper… Testene har hatt jevn stigning, så alt er slik som det «skal», men var på trening tidligere i dag og da jeg kom hjem var det litt brunt/rødlig på papiret. Ble såklart beskymret, men går på blodfortynnende og progesteron stikkpiller så kan gjerne være skjøre slimhinner… Hater at jeg beskymrer meg slik![]()
Ja, har troa at det er uskyldig. Føler alt der nede er så skjørt av disse stikkpillene. Men etter to spontanaborter så vet jeg heldigvis hvor mye så skal ut, så litt uskyldig utflod skremmer meg ikke like mye som førHåper det bare er uskyldighadde akkurat samme i går som stoppet opp like fort som det kom, håper det gjelder deg og!
Men jeg har virkelig vært bevist hver en bevegelse og sittestilling med nr 2 og 3 fra dag en. Gubben har tatt 90% av støvsuging/gulvvask osv som er ekle bevegelser til bekkenet. Minner meg på at det skal han få starte med nå også

tror jeg må bestille meg en enda tidligere ultralyd enn den jeg allerede har bestilt. Sist gang så jeg vel liv da jeg var 6+3 tror jeg. Så vurderer sterkt å bestille time til jeg er 6+3/6+4 denne gang også
Sjææl! Føler meg sååå lite klar for ny uke nå. Men heldigvis høstferie på fredagOg der traff trøttheten meg i dag.... bare ligget på sofaen og i senga hele dagen, kun hentet meg mat og drikke, men føles som jeg ikke har sovet hele uka![]()

Sinnsykt sliten, dundrende hodepine OG vært 3 uke med enten feber eller forhøyet temp. Helt ødelagt
Uff, god bedringJeg vet ikke om jeg er syk, eller hvaSinnsykt sliten, dundrende hodepine OG vært 3 uke med enten feber eller forhøyet temp. Helt ødelagt
![]()