Symptomtråd

Jeg har litt vondt i brystene og synlige blodårer. Mest vondt i det høyre brystet.
Det jeg legger mest merke til er en en følelse i livmora, kjennes ut som det er veldig varmt og samtidig veldig kaldt der inne? Klarer ikke helt å beskrive det, haha. Ellers har jeg litt forsterket luktesans og kvalmebølger innimellom. Kjenner på lyst til å spise veldig mye, men ingenting jeg har lyst å spise

Jeg har «endelig» blitt litt kvalm. Føles litt som en bekreftelse på en måte! Men håper selvfølgelig ikke jeg blir plaga med det

Har noen opplevd at det ene brystet er større enn det andre? Altså som et symptom? Er i dag 3+5, men ikke begynt testing enda Prøver å vente til uteblitt mens. Men opplevde i natt at det ene brystet var hardere enn det andre, og i dag ser jeg stor forskjell på brystene. Vet ikke om det er noe som kan være et tegn på at graviditet eller?

Kvalm, murringer, trøtt og ømme pupper… Testene har hatt jevn stigning, så alt er slik som det «skal», men var på trening tidligere i dag og da jeg kom hjem var det litt brunt/rødlig på papiret. Ble såklart beskymret, men går på blodfortynnende og progesteron stikkpiller så kan gjerne være skjøre slimhinner… Hater at jeg beskymrer meg slik:arghh:

Kvalm, murringer, trøtt og ømme pupper… Testene har hatt jevn stigning, så alt er slik som det «skal», men var på trening tidligere i dag og da jeg kom hjem var det litt brunt/rødlig på papiret. Ble såklart beskymret, men går på blodfortynnende og progesteron stikkpiller så kan gjerne være skjøre slimhinner… Hater at jeg beskymrer meg slik:arghh:

Håper det bare er uskyldig ❤️ hadde akkurat samme i går som stoppet opp like fort som det kom, håper det gjelder deg og!

Håper det bare er uskyldig ❤️ hadde akkurat samme i går som stoppet opp like fort som det kom, håper det gjelder deg og!
Ja, har troa at det er uskyldig. Føler alt der nede er så skjørt av disse stikkpillene. Men etter to spontanaborter så vet jeg heldigvis hvor mye så skal ut, så litt uskyldig utflod skremmer meg ikke like mye som før:)

Økt utflod, helt sykt hodepine, murrer og stikker, ømme bryst, kvalm av og på og uggen. Og for å ikke glemme, helt sykt trøtt :hilarious:

Til dere som sliter med bekken:
Med førstemann kom bekkenløsningen ca rundt uke 25 og endte med krykker på slutten pga smerter.
Med nr 2 tok jeg forhåndsregler fra dag en. Kjente på bekkenet, men ikke i nærheten av slik det var med nr 1 og da hadde jeg til og med en aktiv 3 åring å løpe etter.
Med nr 3 var jeg nesten ikke plaget i det hele tatt.
Så konklusjonen er at selv om det var ille i tidligere svangerskap så må det ikke bli sånn i neste. Jeg har vært litt kjærringa-mot-strømmen der :hilarious: Men jeg har virkelig vært bevist hver en bevegelse og sittestilling med nr 2 og 3 fra dag en. Gubben har tatt 90% av støvsuging/gulvvask osv som er ekle bevegelser til bekkenet. Minner meg på at det skal han få starte med nå også:hilarious::bag:

Murrer og stikker, minner litt om rett før mens, konstant sulten og er så trøtt at jeg bare har sløvet på sofaen hele morgenen.... men virker som junior syntes det var greit å få se film på morran :smiley-bounce012

Jeg har så lite symptomer at jeg blir redd :arghh: tror jeg må bestille meg en enda tidligere ultralyd enn den jeg allerede har bestilt. Sist gang så jeg vel liv da jeg var 6+3 tror jeg. Så vurderer sterkt å bestille time til jeg er 6+3/6+4 denne gang også

Så ulidelig trøtt, føles som jeg aldri har våkna i dag og at jeg har sovet 1 t i natt :sleep011

Og der traff trøttheten meg i dag.... bare ligget på sofaen og i senga hele dagen, kun hentet meg mat og drikke, men føles som jeg ikke har sovet hele uka :sleep011

Jeg har vært kvalm, og puppene er helt ville! Det kjennes som om de prøver å rømme, de er som blykuler på vei i gulvet om morgenen. Og jeg har ikke store pupper! Tidligere har bekkensmerter vært det store tegnet, men nå er det puppa :hilarious:

Er bare 3+1, fikk positiv test idag. Regner med det kommer mer snadder utover.

Last edited:
Jeg vet ikke om jeg er syk, eller hva :smiley-angry017 Sinnsykt sliten, dundrende hodepine OG vært 3 uke med enten feber eller forhøyet temp. Helt ødelagt:wtf:

Jeg vet ikke om jeg er syk, eller hva :smiley-angry017 Sinnsykt sliten, dundrende hodepine OG vært 3 uke med enten feber eller forhøyet temp. Helt ødelagt:wtf:
Uff, god bedring :Heartred

Back
Topp