Ja, jeg kan bli bedre om kvelden og verre igjen om jeg ikke legger meg tidlig nokFlere som blir i bedre form på kvelden? Merker en tendens til at formen letter litt i 18/19-tida om kveldene nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg kan bli bedre om kvelden og verre igjen om jeg ikke legger meg tidlig nokFlere som blir i bedre form på kvelden? Merker en tendens til at formen letter litt i 18/19-tida om kveldene nå![]()
Haha, samme her, skal nesten ikke noe tilVet ikke om jeg plutselig har oppdaget dårlig kondis eller om dette er nytt symptom altfor tidlig, men må ta meg sammen for å ikke prate som om jeg har løpt maraton etter jeg har gått opp de 4 etasjene til kontoret![]()

Ja!!! Når jeg var rundt 6-7 uker var det værst, lå mye våken på natten og var veldig bekymret for at det kunne være tegn på SA. Roet seg en del nå da, max 1-2t til dagen. Varmeflaske og lange dusjer er den beste kuren!Noen andre med mens-smerter? Blir helt tullete. Det er riktognok ikke hele tiden, men veldig plagsomt.
Føler med deg her, utenom menssmerter og ømme bryster så merker jeg ingenting. Føler meg liksom ikke gravid.Eneste symptomet jeg har er at jeg er trøtt, det bekymrer meg veldig![]()
Jeg er veldig trøtt for tiden, fått grusom halsbrannFøler med deg her, utenom menssmerter og ømme bryster så merker jeg ingenting. Føler meg liksom ikke gravid.![]()
Uff det høres ikke noe kjekt ut!Jeg er veldig trøtt for tiden, fått grusom halsbrann![]()
Klager dog ikke!Så deilig å få se et hjerte som slårJeg er kjempekvalm. Ikke kastet opp etter at jeg startet på Afipran. Men kvalm hele dagen og natta.. 100% sykemeldt. Starta 5+5.
Er ellers også øm i puppene, føles som to meloner. Veldig varm. Kviser. Tom for energi. Mareritt. Tisser oftere. Enda bedre luktesans enn til vanlig. Men ikke så veldig trøtt. Merker ingenting i bekkenet. Litt stikk i livmor. Har vært på tidlig UL og sett hjerteslag fra en liten pudding![]()

Det trøster jeg meg med ogsåFjerde runden med bøtta i dag
Etter fem ukers intens kvalme fikk jeg falske forhåpninger om bedring etter ei fin helg, men nå har det pinade tatt seg kraftig opp igjen (uke 10)..
Har lest at kvalme er et godt tegn for et vellykket svangerskap, så får trøste meg med det siden jeg ellers ikke finner noe glede i å gå gravid![]()
Kvalmen er ekstrem. Har du fått noe kvalmelindrende?Huff! God bedring til deg ogsåDet trøster jeg meg med også![]()
Kvalmen er ekstrem. Har du fått noe kvalmelindrende?

Spennende med symptomer og kjønn, syns jeg!kvalmen har nå utviklet seg til spying hos meg, har hatt det slik noen dager nå at jeg har sutte på badet å trodd at jeg skulle spy, men har klart å stoppe det, i dag var det ikke sjangs å stoppe det heller.
Spydde ikke noe med første og kvalmen har vært værre denne gangen. Lurer litt på om det kan være en gutt i magen denne gangen.
Ja veldig fascinerende, alle svangerskap er jo ulike, og jeg er snart 6 år eldre enn sist jeg var her, men veldig andre symptomer denne gangen.Spennende med symptomer og kjønn, syns jeg!