Symptomtråd

Åh, kan man få det i korsryggen også? For min er helt vrang i dag! Og jeg blir i utgangspunktet panisk av det, for har kjent mistene i ryggen. (Men dette kjennes annerledes enn det, og sitter ikke samme sted. Føles mer muskulært på et vis.)
Ja, nå skal jeg ikke være bastant på det, men men det er hvertfall vanlig å ha vondt i korsryggen gjennom svangerskapet, selv før magen kommer.

Ja, nå skal jeg ikke være bastant på det, men men det er hvertfall vanlig å ha vondt i korsryggen gjennom svangerskapet, selv før magen kommer.
Så «bra». Kjenner det litt i ligamentene foran også i dag, så satser på det er sammenheng.

Hadde en del gode dager forrige uke (hjemme med forkjølelse) men denne uka har jeg vært mer kvalm igjen. Og både kvalm og trøtt nå. Men, som fastlegen påpekte- det er gode tegn :confused005

Natt til i dag måtte jeg opp på do for første gang i graviditeten, fascinerende nok nøyaktig samme klokkeslett som hver natt i første graviditet :hilarious: Kroppen er ganske utrolig! I tillegg ble jeg akutt trøtt på jobb selv om jeg sov nok i natt, så nå begynner symptomene å komme seg. Småkvalm også + vonde og store pupper. 5+3 i dag. Glad for symptomer da, håper sånn at dette blir en baby :Heartred

Er det flere som opplever intens hjertebank? Hjertet mitt banker hardt og brutalt. Pulsen er normal, men det føles som om hele brystet hopper til tider :p

Er det flere som opplever intens hjertebank? Hjertet mitt banker hardt og brutalt. Pulsen er normal, men det føles som om hele brystet hopper til tider :p
Jeg har ikke hatt det denne graviditeten, men hadde veldig mye hjertebank sist. Kan ikke huske når det starta. Det kommer mest sannsynlig av at hjertet må pumpe mer blod og slår da raskere.

Vet ikke om jeg plutselig har oppdaget dårlig kondis eller om dette er nytt symptom altfor tidlig, men må ta meg sammen for å ikke prate som om jeg har løpt maraton etter jeg har gått opp de 4 etasjene til kontoret :hilarious:

Vet ikke om jeg plutselig har oppdaget dårlig kondis eller om dette er nytt symptom altfor tidlig, men må ta meg sammen for å ikke prate som om jeg har løpt maraton etter jeg har gått opp de 4 etasjene til kontoret :hilarious:
4 etasjer? Da har du god kondis! Jeg er helt ferdig etter og ha gått opp trappen fra første til andre etasje hjemme :laughing002 Er altså blitt så tungpusta etter jeg ble gravid!

Ja! Mener jeg hadde det i første graviditet også :smiley-ashamed004

Ja, jeg har også hjertebank. Blir litt svimmel av det :smiley-ashamed004

Flere med smerter i korsrygg/halebein allerede? Var et lite h****** etter å ha sittet tre dager på rad på en hard stol

Flere med smerter i korsrygg/halebein allerede? Var et lite h****** etter å ha sittet tre dager på rad på en hard stol
Ja, kan ikke bekkensmertene også sitte bak der?

Back
Topp