Ja, en god del, egentli
Den er god. Er 9 år siden sist jeg var gravid, noen ting glemmer man bare.Ja, en god del, egentlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, en god del, egentli
Den er god. Er 9 år siden sist jeg var gravid, noen ting glemmer man bare.Ja, en god del, egentlig
Ja, nå skal jeg ikke være bastant på det, men men det er hvertfall vanlig å ha vondt i korsryggen gjennom svangerskapet, selv før magen kommer.Åh, kan man få det i korsryggen også? For min er helt vrang i dag! Og jeg blir i utgangspunktet panisk av det, for har kjent mistene i ryggen. (Men dette kjennes annerledes enn det, og sitter ikke samme sted. Føles mer muskulært på et vis.)
Så «bra». Kjenner det litt i ligamentene foran også i dag, så satser på det er sammenheng.Ja, nå skal jeg ikke være bastant på det, men men det er hvertfall vanlig å ha vondt i korsryggen gjennom svangerskapet, selv før magen kommer.

Kroppen er ganske utrolig! I tillegg ble jeg akutt trøtt på jobb selv om jeg sov nok i natt, så nå begynner symptomene å komme seg. Småkvalm også + vonde og store pupper. 5+3 i dag. Glad for symptomer da, håper sånn at dette blir en baby 
Jeg har ikke hatt det denne graviditeten, men hadde veldig mye hjertebank sist. Kan ikke huske når det starta. Det kommer mest sannsynlig av at hjertet må pumpe mer blod og slår da raskere.Er det flere som opplever intens hjertebank? Hjertet mitt banker hardt og brutalt. Pulsen er normal, men det føles som om hele brystet hopper til tider![]()
4 etasjer? Da har du god kondis! Jeg er helt ferdig etter og ha gått opp trappen fra første til andre etasje hjemmeVet ikke om jeg plutselig har oppdaget dårlig kondis eller om dette er nytt symptom altfor tidlig, men må ta meg sammen for å ikke prate som om jeg har løpt maraton etter jeg har gått opp de 4 etasjene til kontoret![]()
Er altså blitt så tungpusta etter jeg ble gravid!Ja, jeg opplevde en del av dette i forrige uke. Ikke merket noe så langt denne ukenEr det flere som opplever intens hjertebank? Hjertet mitt banker hardt og brutalt. Pulsen er normal, men det føles som om hele brystet hopper til tider![]()
Enig! Holder med 1 trapp4 etasjer? Da har du god kondis! Jeg er helt ferdig etter og ha gått opp trappen fra første til andre etasje hjemmeEr altså blitt så tungpusta etter jeg ble gravid!

Ja! Mener jeg hadde det i første graviditet ogsåEr det flere som opplever intens hjertebank? Hjertet mitt banker hardt og brutalt. Pulsen er normal, men det føles som om hele brystet hopper til tider![]()

Ja, jeg har også hjertebank. Blir litt svimmel av detEr det flere som opplever intens hjertebank? Hjertet mitt banker hardt og brutalt. Pulsen er normal, men det føles som om hele brystet hopper til tider![]()

Samme her! har tenkt det er rart at det kommer på kveldstid, men da er vi flerejeg har også dette! Spesielt på kveldene, men i starten var det konstant. Er 8+2 nå.
Eg ogEr så kald, spesielt på føtter og hender
Yes!Ja, jeg har også hjertebank. Blir litt svimmel av det![]()
Trykker "liker" men det er egentlig ikke noe å like ved detYes!Har vært slik de forrige svangerskapene og…
![]()
Det er slitsomtJa, men heldigvis midlertidigTrykker "liker" men det er egentlig ikke noe å like ved detDet er slitsomt
Ja, kan ikke bekkensmertene også sitte bak der?Flere med smerter i korsrygg/halebein allerede? Var et lite h****** etter å ha sittet tre dager på rad på en hard stol