Symptomtråd

Vet ikke om jeg plutselig har oppdaget dårlig kondis eller om dette er nytt symptom altfor tidlig, men må ta meg sammen for å ikke prate som om jeg har løpt maraton etter jeg har gått opp de 4 etasjene til kontoret :hilarious:
Har det akkurat likt :laughing002 og 4 etasjer, hadde vært ødelagt leenge før det :laughing002

Jepp.. Hatt det i begge tidligere svangerskap, og kom tidlig den her gangen og :hungover:
Samme her :smiley-ashamed004 Jeg er sykemeldt nå og har tatt det veldig piano i en uke. Det har hjulpet. Kjente det i korsryggen idag, for idag har jeg vært litt mer aktiv.

Beklager teit spørsmål, men halsbrann, kan det forveksles litt med vondt i halsen? Svir og brenner på en måte, fikk det plutselig nå i kveld. Aldri hatt det slik før

Beklager teit spørsmål, men halsbrann, kan det forveksles litt med vondt i halsen? Svir og brenner på en måte, fikk det plutselig nå i kveld. Aldri hatt det slik før
Jeg syns de kjennes annerledes ut. Halsbrann kommer og går mer for meg, halsvondt er mer konstant. Halsbrann kommer av syreoppstøt.

Flere med smerter i korsrygg/halebein allerede? Var et lite h****** etter å ha sittet tre dager på rad på en hard stol
Ja startet uke 5-6 her:-/ var akuratt samme sist svangerskap også.

Min erfaring fra sist er at det gjerne kan skyldes låsninger. Jeg var jevnt med kiropraktor sist for kombinert behandling av låsninger og bekkenløsning og kommer til å bestille meg time dit igjen med en gang jeg er i form nok til å komme meg ut av huset uten å føle at jeg må spy hvert sekund:-p

Akkurat nå kjennes det ut som om jeg har kynnere. Helt nederst i magen. Det er stas, 6+6 hvorfor ikke bare begynne nå. Jeg skjønner at livmoren jobber godt om dagen :hilarious:

Jeg brakk meg av å lese en setning om mat i sted, og tidligere i dag av å åpne kjøleskapet :facepalm: 5+5 i dag, så spent om dette blir første svangerskap med oppkast eller ikke! Dere som ikke har kastet opp i 1.trimester, var/er dere veldig kvalme likevel?

Jeg brakk meg av å lese en setning om mat i sted, og tidligere i dag av å åpne kjøleskapet :facepalm: 5+5 i dag, så spent om dette blir første svangerskap med oppkast eller ikke! Dere som ikke har kastet opp i 1.trimester, var/er dere veldig kvalme likevel?
Yes. Kastet ikke oppmed mini tror jeg men var dritdårlig fordeom og gulpet konstant

Jeg har et symptom jeg måtte google om kunne være et symptom. Jeg fryser! Noe så inni gleden! Ligger under elektrisk varmeteppe hver kveld for å få varmen. Kan ikke huske at det var vært et symptom før
Fryser også!! Måtte finne denne tråden for å se om andre fryser også!

Andre enn meg som blir "full" i magen etter å ha spist? Spiste nachos i kveld, ikke veldig tung nat, men skikkelig tung følelse i magen nå

Back
Topp