Kan vi snakke om å være oppblåst eller?! Jeg ser ut som om jeg er 6 mnd på vei! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja, jeg er svimmelFlere som er svimmel? Veldig ubehagelig! Hadde det ikke sånn med førstemann
Haha, jeg ogsåKan vi snakke om å være oppblåst eller?! Jeg ser ut som om jeg er 6 mnd på vei!![]()
bra vi går mot den tiden av året hvor man kan gjemme seg litt i baggy cardigans på jobbJeg har nettopp stått i speilet og sett på den svære oppblåste magen og gikk inn hit for å spørre om det er flere som er oppblåst!Kan vi snakke om å være oppblåst eller?! Jeg ser ut som om jeg er 6 mnd på vei!![]()
herregud, i kveld når vi skal legge oss kommer samboer til å lure på om jeg lurte han og ble gravid før vi ble enige om å prøve fordi det ser sånn ut

Ja jeg fikk noen skikkelige stikk når jeg lå på sofaen i kveld! Skvatt liksom litt tilHar sånne stikkinger i tillegg til litt murringer. Noen ganger kjennes det skarpt ut. Flere som føler på det? Varer ikke lenge, kommer og går i perioder. Mener jeg hadde det sist også, men enkelte ting går faktisk litt i glemmeboka![]()
Haha! Jeg har lavt blodtrykk som normal, så jeg blir veldig lett svimmel. Jeg besvimte i frisørstolen første gang jeg var gravid"godt" å høre![]()
![]()

Okei. Da er det nok normaltJa jeg fikk noen skikkelige stikk når jeg lå på sofaen i kveld! Skvatt liksom litt til

Setter pris på at du bruker meg som "normal"Okei. Da er det nok normalt![]()
Det er nok ikke alle som gjør!Jeg har heller ingen symptomer, og hadde det heller ikke ved forrige svangerskap. Hadde aldri visst jeg var gravid med mindre jeg hadde testet.Er det flere enn meg ikke opplever noen symptomer i det hele tatt? Med de to andre barna har jeg vært kvalm/uggen og ekstremt trøtt. Sist jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer (MA). Nå har jeg heller ingen symptomer og synes det er litt ekkelt.. er 6+0 idag..
Her sitter jeg, nyvåken og trøtt, og det tok meg noen runder å lese før jeg skjønte hva du menteSetter pris på at du bruker meg som "normal"Det er nok ikke alle som gjør!

Her sitter jeg, nyvåken og trøtt, og det tok meg noen runder å lese før jeg skjønte hva du mente![]()

Sånn var jeg med forrige og sånn er jeg nå også! Jeg er egentlig veldig varm av meg, så jeg går jo i bare singlet inne på jobb på vinteren tilogmed, mens alle andre har ull og genser og alt annetJeg har et symptom jeg måtte google om kunne være et symptom. Jeg fryser! Noe så inni gleden! Ligger under elektrisk varmeteppe hver kveld for å få varmen. Kan ikke huske at det var vært et symptom før
Nå fryser jeg og kler på meg mer inne, det var sånn de på jobb begynte å skjønne at noe var på gangHar sånne stikkinger i tillegg til litt murringer. Noen ganger kjennes det skarpt ut. Flere som føler på det? Varer ikke lenge, kommer og går i perioder. Mener jeg hadde det sist også, men enkelte ting går faktisk litt i glemmeboka![]()
sikker ligamentene som strekker seg Jepp! Så til de grader også til tiderFlere som er svimmel? Veldig ubehagelig! Hadde det ikke sånn med førstemann
Kjenner det også godt når jeg bøyer meg. Er jo også så oppblåstJa, har også stikkinger innimellom , mindre murringer nåsikker ligamentene som strekker seg
![]()