Symptomtråd

Ja og derfor mener gyn at jeg ikke trenger flere ul før 22 nov. Og det som og nå er forskjellen er at den gangen var det mitt egg som var av dårlig kvalitet, men nå donoregg ❤️

Om du synes det er lenge å vente ville jeg likevel spurt om en time til, men du får kjenne på hva som er best for deg og hva som stresser mest, vi er tydeligvis forskjellige der og ul er eneste som roer meg ned :shy:

Eneste symptomet jeg har er at jeg er trøtt, det bekymrer meg veldig ❤️
Nyt det. Jeg skjønner du bekymrer deg, jeg hadde ikke så mye symptomer med nummer to, dvs jeg var ikke så kvalm. Jeg fikk tidlig bekkenproblemer og var veldig trøtt, men ikke så kvalm. Han er syv år nå :)

Trøtthet kommer og går. Fredag; full fest og dansing til klokken 24. Lørdag; i seng 2030

Flere som "blir straffet" for å ta seg ut en dag? At dagen etter blir tyngre og preget av mer kvalme?

Flere som "blir straffet" for å ta seg ut en dag? At dagen etter blir tyngre og preget av mer kvalme?
Ja absolutt!

Presset meg litt på fredag for å delta på et jobbarrangement jeg var med på å organisere, så følte jeg heller ikke hadde no valg. Lørdag var jeg helt umenneskelig trøtt og sliten og kvalm hele dagen:-( altså mye mer ekstremt enn det jeg er til «vanlig»

Ja absolutt!

Presset meg litt på fredag for å delta på et jobbarrangement jeg var med på å organisere, så følte jeg heller ikke hadde no valg. Lørdag var jeg helt umenneskelig trøtt og sliten og kvalm hele dagen:-( altså mye mer ekstremt enn det jeg er til «vanlig»
Igår hadde vi familieselskap. Idag beholder jeg knapt et glass vann :smiley-ashamed004 litt godt å høre at flere har det sånn. Var det gøy på arrangementet? :dance018

Er kvalmere nå enn jeg har vært i tidligere svangerskap! Har så og si ikke merket noe til kvalme tidligere, mens nå kjenner jeg det skikkelig, spesielt om jeg lukter ulike lukter eller ser noe ekkelt! Lagde lapskaus til middag for et par dager siden, og hadde egentlig tenkt å varme det opp til middag i går, men tanken på å se/ lukte på kald lapskaus fikk det til å vrenge seg i magen :meh:

Igår hadde vi familieselskap. Idag beholder jeg knapt et glass vann :smiley-ashamed004 litt godt å høre at flere har det sånn. Var det gøy på arrangementet? :dance018
Det var absolutt ikke verdt kostnaden dagen etter, men jeg følte meg forpliktet til å delta på de tingene jeg skulle gjøre den dagen.

Flyr på do å tisser i ett sett! Føler jeg ikke rekker å sette meg ned igjen føre jeg må gå på do igjen :hilarious:

Ja, veldig! Tror det er meningen å ta livet litt mer med ro enn før, men vanskelig når man samtidig skjuler graviditeten :facepalm:
Jeg vet. Dvs nå vet jobben min at jeg er gravid og jeg er blitt sykemeldt :smiley-ashamed004 Men i familieselskapet igår var det verre :hilarious:

Noen andre med mens-smerter? Blir helt tullete. Det er riktognok ikke hele tiden, men veldig plagsomt.

Vil tro det er ligamentsmerter, jeg har det også :)
Åh, kan man få det i korsryggen også? For min er helt vrang i dag! Og jeg blir i utgangspunktet panisk av det, for har kjent mistene i ryggen. (Men dette kjennes annerledes enn det, og sitter ikke samme sted. Føles mer muskulært på et vis.)

jeg har også dette! Spesielt på kveldene, men i starten var det konstant. Er 8+2 nå.
Jeg er kun 5+3. Det er så lenge siden jeg var gravid sist (9år), så husker ikke helt hvordan det var da.

Back
Topp