Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Husker det var sånn sist ogsåFlere som kjenner på litt press/stikk i underlivet? Ikke hele tiden, har hatt det kanskje et par ganger. Varer noen sekunder, så forsvinner det, så noen sekunder osv. holder på kanskje i 10 min tilsammen, så kan det være borte i flere dager før det kommer tilbake. Prøver å huske hvordan det var sist, men mye blir fort glemt
Okei, var den teorien jeg hadde, men blir brått usikker ogsåHar det akkurat samme. Kan bli litt ubehagelig, men det er berre livmora som vokse og strekke seg for å lage plass til babyen
Ok takk, godt å vite4 timers pleier å være bra nok! Sist velykkede svangerskap fikk jeg foresten ikke 3+ før jeg var 5+4, så ike stress enda dersom du får 2-3
Skjønna det Kan fort glømme kordan det har vært før. Det kan og bli annerledes denna gangen.Okei, var den teorien jeg hadde, men blir brått usikker også
Samme her. Er så stressa nå. Føler meg ikke gravid i dag og går bare og håper på noen symptomer.Off.. blir så fort bekymra.. har ikke hatt noen symptomer siden tidlig morgen her.. Jeg som har nesten kjent noe konstant, blir så lett bekymra. Ingen murringer, ingen kvalme..
Vet du, jeg hadde nok ringt legekontoret i dag og hørt om sykemelding alt. Er du så dårlig nå tviler jeg på at du er i toppform til mandag, og da slipper du å bekymre deg over helga Fint å starte dialog med lege om dette i tilfelle det blir værre også.Vi har alle våre problemer men i motsatt ende av skalaen ser jeg Kan nesten misunne dere som ikke føler dere gravide her jeg ligger helt utslått av kvalme, ubrukelig frem til ettermiddagen, og null matlyst. Savner slik det var for 1-2 uker siden når jeg var utrolig sulten. Vet jo at det er godt tegn at man er kvalm, for da blir man jo betrygget mtp at graviditeten utvikler seg som den skal. Men det er en mager trøst når man står midt oppe i det Spent på hvordan det blir på mandag når jeg etter planen skal tilbake på jobb etter langhelgen, hvis jeg fortsatt er like dårlig som nå tror jeg at jeg blir nødt til å kaste inn årene og få en sykmelding
Ja jeg venter egentlig på at hun skal ringe meg med svar på hcg-prøve som jeg tok på mandag i løpet av dagen. Og snakket med henne om dette da, så hun kjenner situasjonen min heldigvis. Problemet er bare at det er deadline på noe viktig på jobben på mandag, så jeg hadde hååpet at jeg skulle klare å henge med til da for å ikke skape mer problemer for andre enn nødvendig. Har dessverre litt mye flink-pike-syndrom og får dårlig samvittighet over at jeg er gravid Veldig dumt tenkt, i know, men vanskelig å snu tankegangen..Vet du, jeg hadde nok ringt legekontoret i dag og hørt om sykemelding alt. Er du så dårlig nå tviler jeg på at du er i toppform til mandag, og da slipper du å bekymre deg over helga Fint å starte dialog med lege om dette i tilfelle det blir værre også.
Det er ikke noe digg å ha det sånn.. jeg som har hatt symptomer frem til nå blir litt stressa Håper det går bra foross beggeSamme her. Er så stressa nå. Føler meg ikke gravid i dag og går bare og håper på noen symptomer.
Selv da jeg hadde HG så skjedde det ett par ganger at kvalmen forduftet! Jeg ble skikkelig stresset, men jeg burde egentlig brukt tiden på å spiseOff.. blir så fort bekymra.. har ikke hatt noen symptomer siden tidlig morgen her.. Jeg som har nesten kjent noe konstant, blir så lett bekymra. Ingen murringer, ingen kvalme..
Såpass ja. Kvalmen kom tilbake etter duppen, så var nok en unødvendig bekymringSelv da jeg hadde HG så skjedde det ett par ganger at kvalmen forduftet! Jeg ble skikkelig stresset, men jeg burde egentlig brukt tiden på å spise