Symptomtråd!

I dag er jeg skikkelig trøtt, uggen og blir kvalm etter at jeg har spist. Men i dag har jeg fått i meg tilstrekkelig på alle måltid da, så det er nytt for meg. I tillegg så murrer det en del ned i magen, og stikker veldig på den ene siden. Nesten litt fasinerende. Og så har jeg siden i går vært ekstremt oppblåst og har mye luft i magen :hilarious:
Haha, dette var omtrent som å lese om min dag :hilarious:
Satt og bekymret meg for den stikkingen, men den har gitt seg nå. Var litt godt å høre at du og har opplevd noe som ligner.
Når det gjelder oppblåsthet så er gravidtightsen er på for å si det sånn. Blir så dårlig om noe som helst klemmer på magen, var sånn sist også.

Haha, dette var omtrent som å lese om min dag :hilarious:
Satt og bekymret meg for den stikkingen, men den har gitt seg nå. Var litt godt å høre at du og har opplevd noe som ligner.
Når det gjelder oppblåsthet så er gravidtightsen er på for å si det sånn. Blir så dårlig om noe som helst klemmer på magen, var sånn sist også.
Har letet fram mine gravidtights også, pluss at jeg har bestilt noen som jeg venter i posten :angelic:

Beroligende når flere opplever det samme, og kan dele erfaring :love017

Våknet nå 06.30 av en grusom drøm om at jeg fant ut at partner var utro, og at det hadde pågått over lang tid… Så nå er jeg sur på han og får ikke sove mer. Flere som har begynt å få såkalte graviddrømmer? o_O

Våknet nå 06.30 av en grusom drøm om at jeg fant ut at partner var utro, og at det hadde pågått over lang tid… Så nå er jeg sur på han og får ikke sove mer. Flere som har begynt å få såkalte graviddrømmer? o_O
Er det en greie? :laughing002 For jeg har den siste tiden hatt skikkelige realistiske drømmer som er ubehagelige:joyful:

Haha, i sist svangerskap så drømte jeg at han hadde funnet en ny som hadde flyttet inn til oss når jeg låg på føden :laughing002 fy søren så sint jeg var på samboer:laughing002

• Haha
Reactions: E96
Haha, i sist svangerskap så drømte jeg at han hadde funnet en ny som hadde flyttet inn til oss når jeg låg på føden :laughing002 fy søren så sint jeg var på samboer:laughing002
Når jeg hadde en kjemisk, så drømte jeg en skikkelig realistisk drøm, hvor sambo dro på ultralyd alene for å finne ut kjønn, og fortalte meg det via facetime :hilarious:
Men drømner mye rart selv om dagen, og virker så virkelig.

Er det en greie? :laughing002 For jeg har den siste tiden hatt skikkelige realistiske drømmer som er ubehagelige:joyful:
Det er visst det ja, men veldig ubehagelig :smiley-ashamed004 Fant denne artikkelen på babyverden som fikk meg til å skjønne at det er ganske vanlig:hilarious:

Vedlegg

• IMG_9183.png
    IMG_9183.png
    2,7 MB · Visninger: 16
Våknet skikkelig uggen i dag:hungover:

Huff, føler med deg og velkommen i klubben. Her har jeg rundet en uke nå hvor jeg er skikkelig uggen og kvalm fra jeg våkner til ca 15-tiden på dagen :depressed: Er skikkelig nedfor også, man blir jo kanskje det av å føle seg så dårlig, men det er ikke noe særlig :(

• Omsorg
Reactions: E&B
Samme her. Jeg bråvåknet kl. 05:30 av ekstrem hodepine, kvalme og vondt i magen. Løp rett ut på do, og kastet opp etterpå. Sovnet igjen kl. 06 og våknet nå, men kjenner fremdeles litt på magesmerter. På grunn av intensiteten lurer jeg dog på om jeg kan ha fått omgangssyken, eller om det er den forbaskede isen jeg spiste i går som fristet meg sånn (er laktoseintolerant og det pleier å gå bra) :depressed: Håper ikke det er vanlige graviditetssymptomer, for det var veldig ubehagelig.

• Omsorg
Reactions: E&B
Huff, føler med deg og velkommen i klubben. Her har jeg rundet en uke nå hvor jeg er skikkelig uggen og kvalm fra jeg våkner til ca 15-tiden på dagen :depressed: Er skikkelig nedfor også, man blir jo kanskje det av å føle seg så dårlig, men det er ikke noe særlig :(
Her gav det seg heldigvis i 10 tiden, men kjenner det kommer tilbake når det er lenge siden jeg har spist

Trøtt og sliten, litt mer enn ellers. Kjempestøl i livmor i går, i dag mest bare tung. Svetter om natta. Ikke så sterke symptomer utenom svette og mørke areola.

Kviser! Ikke vandt til det fra andre svangerskap:)

når fikk dere symptomer?

Kom bittelitt blod på papiret. Kjenner jeg føles litt «sår» der nede når jeg tørker, slet jo med det sist svangerskap med litt skjøre slimhinner. Men får alikevell full panikk kjenner jeg.

Bedre hud! Elsker det symptomet!

Back
Topp