Jeg har sånn rar kvalme som ligger og ulmer. Ikke i nærheten av å få brekninger eller oppkast, men man blir bare satt ut og sliten av det. Flere som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir kvalm hvis jeg blir sulten, og det kommer brått. Samme når jeg spiser og begynner å bli mett, samme ekle kvalme. Med datter hadde jeg sånn ulmekvalme i 3 uker. Spiste ikke stort da for å si det sånn, men ingen brekninger eller oppkast.Jeg har sånn rar kvalme som ligger og ulmer. Ikke i nærheten av å få brekninger eller oppkast, men man blir bare satt ut og sliten av det. Flere som har det sånn?
Jeg har det tidvis sånn.. sånn rar kvalme.. ikke lyst på mat, ikke noe som frister. Kvalm når jeg spiserJeg har sånn rar kvalme som ligger og ulmer. Ikke i nærheten av å få brekninger eller oppkast, men man blir bare satt ut og sliten av det. Flere som har det sånn?
Akkurat sånn er jeg og. For jeg er i utgangspunktet ikke kvalm i det hele tatt men det kommer når jeg blir sulten (som et lyn fra klar himmel) men også når jeg nesten er mett, da kommer bråkvalmen. Det går fort over da. Er veldig takknemlig for at jeg enn så lenge har matlyst og egentlig ikle er kvalm, de to forrige graviditetene var jeg innmari kvalm, men uten å kaste opp. Husker ikke når det startet men enn så lenge så føler jeg meg braJeg blir kvalm hvis jeg blir sulten, og det kommer brått. Samme når jeg spiser og begynner å bli mett, samme ekle kvalme. Med datter hadde jeg sånn ulmekvalme i 3 uker. Spiste ikke stort da for å si det sånn, men ingen brekninger eller oppkast.
Det er kult da! Her er jeg usikker hvordan det blir, siden jeg har litt ekstra kg fra før, og magen min ble synlig rundt uke 20 sistAltså jeg begynner å få mage jeg er ikke oppblåst i det hele tatt, det er faktisk magen som begynner å komme! Sist begynte det sånn i uke 10, men nå er jo livmora strekt fra før. Den dytter sikkert ting litt oppover for den ligger fremdeles gjemt i bekkenet. Jeg er ganske tynn fra før så sånnt syns godt på meg.
Sånn her og! Ikke vært vandt til det tidligere. Hadde 2-3uker med førstemann, sånn morgenkvalme men forsvant så lenge eg fikk i meg frokost. Med tvillingene var det samme men nå ligger det bare å ulmer .. av og på gjennom hele dagenJeg har sånn rar kvalme som ligger og ulmer. Ikke i nærheten av å få brekninger eller oppkast, men man blir bare satt ut og sliten av det. Flere som har det sånn?
Har du tvillinger? Hvordan var svangerskapet ditt med de?Sånn her og! Ikke vært vandt til det tidligere. Hadde 2-3uker med førstemann, sånn morgenkvalme men forsvant så lenge eg fikk i meg frokost. Med tvillingene var det samme men nå ligger det bare å ulmer .. av og på gjennom hele dagen
Mistet de desverre.. var helt fint igrunn, ble ganske fort stor men ellers var alt fint. Lite kvalme og andre forstyrrelserHar du tvillinger? Hvordan var svangerskapet ditt med de?
Åneeii Det var trist å høre! Bra du ikke var så dårlig da, jeg er helt sinnsykt kvalm i tide og utide, men tror det bare er en.Mistet du de tidlig?Mistet de desverre.. var helt fint igrunn, ble ganske fort stor men ellers var alt fint. Lite kvalme og andre forstyrrelser
Samme her, bare at jeg blir veldig kvalm etter at jeg har spist. Blir skikkelig uggen..Nå er kvalmen min og rar
Hele uka har den vært sånn at jeg knapt har fått i meg mat, men i dag har jeg klart både frokost, lunsj og middag. Nesten så jeg blir bekymret... Men så kommer det lammende blaff hvor brekkningene ligger i halsen
Uff, ja det skjer her og. Har lurt på om det, ihvertfall for meg, er fordi jeg får mat i systemet igjen.Samme her, bare at jeg blir veldig kvalm etter at jeg har spist. Blir skikkelig uggen..