3+4 tror jeg, svimmel og lavere blodtrykk. Murringer som kjennes som menssmerter som starta lenge før mensen denne gangen.når fikk dere symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3+4 tror jeg, svimmel og lavere blodtrykk. Murringer som kjennes som menssmerter som starta lenge før mensen denne gangen.når fikk dere symptomer?
Masse god bedring Det er helt forferdelig når kvalmen tar overhånd. Trøsten er jo at det er en bekreftelse på at det skjer ting i kroppen.Jeg er fortsatt veeldig kvalm fra jeg våkner og utover dagen. Jeg har hjemmekontor, men i dag har jeg sagt fra om at jeg er syk, og kommer bare til å være innom pcn for å gjøre det jeg må. Ellers må jeg ligge helt flatt, er bare da kvalmen er mulig å håndtere
Takk det samme Ja det er en slags trøst, men jeg blir så nedstemt av dette, og det er jo veldig kjipt. Vi får krysse fingrene for bedre tider om forhåpentligvis ikke så alt for mange uker!Masse god bedring Det er helt forferdelig når kvalmen tar overhånd. Trøsten er jo at det er en bekreftelse på at det skjer ting i kroppen.
Samme her! Så mye jevnere, glattere og ingen urenheterBedre hud! Elsker det symptomet!
jeg holder en knapp på at luktesansen er i høygir, er utrolig hvor sensitiv den kan bliFlere som har fått mer svettlukt? Er det i så fall normalt? Eller kommer det av at jeg har fått bedre luktesans? For noe er det. Før har jeg nesten ikke hatt lukt, men nå er det ille
Høres ut som vi har det ganske likt… Jeg er på bilferie med samboer i Europa nå Er nok ikke så gøy å være på ferie med meg nå med denne kvalmen, gleeeeder meg til å komme hjem! Har du funnet noe som hjelper mot kvalmen?Jeg er fortsatt veeldig kvalm fra jeg våkner og utover dagen. Jeg har hjemmekontor, men i dag har jeg sagt fra om at jeg er syk, og kommer bare til å være innom pcn for å gjøre det jeg må. Ellers må jeg ligge helt flatt, er bare da kvalmen er mulig å håndtere
Håper det er luktesansen og ikke det at jeg faktisk lukter så illejeg holder en knapp på at luktesansen er i høygir, er utrolig hvor sensitiv den kan bli
Huff det hørtes ikke noe særlig ut nei Jeg har ikke funnet noe som hjelper dessverre, det eneste jeg klarer å få i meg fra jeg våkner og til godt utpå dagen er ritzkjeks og salt superchips Prøvde å spise lunsj i dag men det førte dessverre til brekninger og at jeg måtte løpe på do for å kaste opp. På ettermiddag og kveld har jeg så langt fått i meg mat, er nesten som en bryter som plutselig skrur seg av og kvalmen blir (i hvert fall nesten) borte.Høres ut som vi har det ganske likt… Jeg er på bilferie med samboer i Europa nå Er nok ikke så gøy å være på ferie med meg nå med denne kvalmen, gleeeeder meg til å komme hjem! Har du funnet noe som hjelper mot kvalmen?
Hvordan går det? Jeg får også lett såre slimhinner i svangerskap, men det er syyykt skummelt uansett!Ingen blod på papiret i dag, så var nok det jeg trodde. Men det er like fælt hver gang det skjer. Nå må jeg bare prøve å nyte å være gravid tror jeg
Ikke vært noe blod i dag, så var nok bare såre slimhinner. Skal få de til å sjekke det i morgen når jeg skal undersøkesHvordan går det? Jeg får også lett såre slimhinner i svangerskap, men det er syyykt skummelt uansett!
Ingenting herNoen andre som IKKE stikker og strekker i magen?
Her også . Jeg skulle bare slappe av litt mens samboeren la minste frøkna, gjett hvem som sovnaBlir bare trøttere og trøttere