Symptomtråd!

timeflower94

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Stjerneskuddene 2024
Har dere noen symptomer? Jeg har ikke mange men tunge pupper, metallsmak i munnen og trøttere om kvelden enn før!
 
  • Liker
Reactions: Ch8
Vonde/tunge pupper og såre nipler. Masse stikkinger og strekkinger i livmor, mener dette heter ligament smerter. Sjukt trøtt hver eneste dag, neste uutholdelig, men kvalmen er ikke så ille lengre. Jeg blir sulten 1,5 time etter frokost og går å kjenner på at jeg begynner å bli sulten hele dagen. Spiser en del knekkebrød for å ikke kjenne på noe sult for det synes jeg er ekkelt nå. I tillegg veldig hard mage :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed008 :hilarious: Litt mye info kanskje?:hilarious:
 
Vonde/tunge pupper og såre nipler. Masse stikkinger og strekkinger i livmor, mener dette heter ligament smerter. Sjukt trøtt hver eneste dag, neste uutholdelig, men kvalmen er ikke så ille lengre. Jeg blir sulten 1,5 time etter frokost og går å kjenner på at jeg begynner å bli sulten hele dagen. Spiser en del knekkebrød for å ikke kjenne på noe sult for det synes jeg er ekkelt nå. I tillegg veldig hard mage :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed008 :hilarious: Litt mye info kanskje?:hilarious:
Haha nei! Dette er jo en symptomtråd! Alt er velkomment!
 
Ømme tunge bryster!! Har et sterkt behov for å «bære» på de. Vondt når de bære henger der :laughing025
Har lette menssmerter og vondere enn vanlig i korsryggen (vært vond siden forrige fødsel).
Ellers er jeg vildsomt trøtt. Spent på hvordan nattevakta blir i natt :p
 
Jeg begynte å gråte på jobb i dag, så det sier vel sitt :hilarious: Må kanskje nevnes at jeg har en normal kontorjobb, så det er ikke akkurat dagligdags. I tillegg murrer og stikker det i magen hele ettermiddagen og kvelden. Og jeg som er skikkelig kveldsmenneske som hater å legge meg, går og tenker på hvor tidlig jeg skal legge meg hele dagen:goodnight Så føler meg ikke helt som meg selv kan du si!
 
Hei! Jeg er nå 4+4, har i grunn ikke så mye symptomer. Ømme og tunge bryster, trøtt og en del sulten enn så lenge, samt ligamentsmerter. Satser på at andre symptomer sånn etterhvert.
 
Hei! Jeg er 4+3 og har fryktelig tunge pupper!! Er ellers ganske trøtt, vondt i korsryggen og hatt en del mensenlignende smerter…. Dette er første gang jeg er gravid så vet ikke hva som er normalt/unormalt :happy118
 
4 + 3 . Hatt masse mensensmerter di siste dagene, korsryggen for det meste. Kvalm innimellom. Men foreløpig ok så lenge jeg spiser jevnlig. Veldig trøtt :happy:
 
5+3
Veldig trøtt gjennom hele dagen, selv etter mange timer med søvn føles det som om jeg har sovet lite.
Jeg er for det meste kvalm på kveldene, men blir kvalm på morningen hvis det går en stund uten frokost.
Mensmurringer, spesielt om natten.
Ømme bryst.
Drømmer forferdelig mye gjennom natten og snur meg veldig mye. Vanligvis sov jeg alltid i en stilling nesten hele natten.
MEN det er en fantastisk følelse å kunne oppleve disse symptomene etter et ønske om gravididet i 2 1/2 år. Veldig glad på alles vegne her i denne tråden
 
Usikker på om jeg er 3+6, 4+0 eller 4+1, men er litt småuggen og brakk meg for første gang i dag da jeg pusset tenner.. Mensmurringer og vondt i korsryggen + litt såre nipler.
 
I kveld startet sure oppstøt i tillegg til alt det andre :nailbiting: Jeg skjønner ennå ikke at jeg faktisk er gravid. Fortsatt super vonde pupper, hard mage til tross for alt vannet jeg drikker, murringer, kvalme, trøtt. Men altså, sure oppstøt så tidlig som 5+1?? Come on liksom:hilarious:
 
Her meldte kvalmen seg i går kveld, og i dag måtte jeg gå gjennom TO (!) togsett for å finne en vogn som ikke lukta røyk :joyful: Er skrubbsulten HELE tiden og sliter med å ikke ha elleve vanlig-porsjon-måltid hver dag og heller spise smått..
Vondt i puppene ser ut som har gitt seg litt, men er spent på den derre kvalmen altså!
 
Blir kvalm innimellom. Ømme bryster og litt murringer av og til. IKM i morgen, men er sikker på at mensen ikke kommer med alle de positive testene jeg har fått siden 9 dpo.
 
Trøtt, vonde ben og mye stikkinger. Det «koker» i meg og jev blir veldig fort sint:hilarious:Ømme pupper av og på. Sliter med å sovne. Vondt i korsryggen
 
Last edited:
Back
Topp