Har noen av dere opplevd brunt utflod i uke 4 eller 5?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er det med deg?Vi er vel ca likt. Og jeg kjenner på det samme! Vanskelig å sette ord på hva det er, men det er en slags smerte. Har lest at det er livmoren som er i gang med å strekke seg og at det er normalt.
Jeg har litt frykttanken for SA, men prøver å legge de bort.
Jah MASSE. Det gav seg 5+1. Var supernervøs hele uka, men testene ble sterkere og kvalmen meldte seg 5+2. Så tenker det går greit egentlig! Ser det litt anHar noen av dere opplevd brunt utflod i uke 4 eller 5?
Så hyggelig at du spør! I går var jeg helt fin. Men nå i kveld kom smertene tilbake. Spurte ei venninne av meg som er i uke 20 nå. Hun sa hun hadde samme greia av og på helt frem til uke 10. Godt å høre at det er normalt.Hvordan er det med deg?
Godt å høre! Kvalmen meldte seg da jeg skulle skjære kyllingfilet i dag 5+0 i morgen, håper det avtar snart!Jah MASSE. Det gav seg 5+1. Var supernervøs hele uka, men testene ble sterkere og kvalmen meldte seg 5+2. Så tenker det går greit egentlig! Ser det litt an
Samme her! Har vært helt ute av drift siden onsdag. Har blitt anbefalt av legen min å prøve ut postafen et par dager, så skal prøve det, ellers kan jeg bare glemme jobb imorgen5+6 i dag. Jeg er så innmari kvalm, hver eneste dag. Det føles uutholdelig og resulterer i lite mat gjennom dagen. Noen andre som har det sånn? Gruer meg skikkelig til jobb i morgen
Husk at du ikkje kan kjøra bil når du tar PostafenSamme her! Har vært helt ute av drift siden onsdag. Har blitt anbefalt av legen min å prøve ut postafen et par dager, så skal prøve det, ellers kan jeg bare glemme jobb imorgen
Uff, det er sååå ekkelt.. håper det hjelper degSamme her! Har vært helt ute av drift siden onsdag. Har blitt anbefalt av legen min å prøve ut postafen et par dager, så skal prøve det, ellers kan jeg bare glemme jobb imorgen
Jeg får i meg mye mindre mat enn jeg pleier, for jeg blir skikkelig kvalm når jeg spiser. Pluss at kvalmen går i bølger5+6 i dag. Jeg er så innmari kvalm, hver eneste dag. Det føles uutholdelig og resulterer i lite mat gjennom dagen. Noen andre som har det sånn? Gruer meg skikkelig til jobb i morgen
Ja, så det nå. Tenker jeg kanskje kan ta en om kvelden, så kan jeg vel kjøre neste dag? Lov å håpe at det hjelper iallefallHusk at du ikkje kan kjøra bil når du tar Postafen
Uff, jeg blir helt slått ut av kvalmen. Ingenting hjelper, bare legger meg ned å dubber littJeg får i meg mye mindre mat enn jeg pleier, for jeg blir skikkelig kvalm når jeg spiser. Pluss at kvalmen går i bølger
Kjem nok an på korleis dei virker på deg. Eg sov 12-16 timar i døgnet når eg tok dei fast i første graviditet. Blei heilt slått utJa, så det nå. Tenker jeg kanskje kan ta en om kvelden, så kan jeg vel kjøre neste dag? Lov å håpe at det hjelper iallefall
Jeg er litt usikker på om jeg skal sykemelde meg eller ikke. Vurderer 50% da. Skal snakke med legen i morgen…Uff, jeg blir helt slått ut av kvalmen. Ingenting hjelper, bare legger meg ned å dubber litt
Takk for tips! Ja må bare prøve å se tror jeg, jobben min i seg selv er ikke veldig slitsom. Men kan jo fort forverre seg uansett ja. forrige svangerskap var jeg så dårlig at jeg var sengeliggende i nesten fire måneder, og da var jeg ikke på jobb heller, men hadde også en tyngre fysisk jobb da.. denne gangen er det litt annerledes. Har vært ok på kvelden, men morgenkvalmen varer til formiddag, dvs hele arbeidsdagen. Så hadde vært fint om postafen tok den verste morgenkvalmen. Men det er sant det med stress også. Jeg prøver å finne ut hva som fungerer og ikke, ikke blitt helt klok på det endaKjem nok an på korleis dei virker på deg. Eg sov 12-16 timar i døgnet når eg tok dei fast i første graviditet. Blei heilt slått ut
Men om kvalmen er for gale til at du klarer å stå i jobb uten å måtte medisinere deg så syns eg sjukemelding er på sin plass. Kanskje gradert kan vere nok og.
Eg har vert sengeliggande med kvalme i første trimester i tre graviditetar og er det ein ting eg har lært så er det at det beste du gjer for å lindre kvalmen er å ta det med ro. Eg fekk smellen som regel dagen etter eg hadde anstrengt meg, så eg forstod ikkje heilt først kvifor det varierte sånn dag for dag i første graviditeten
Håper du finner det som funker for deg Eg har stillesittande kontorjobb, men pc-skjerm og tv forverrer kvalmen her. Høyres heilt dust ut egentlig. Eg skjønte det ikkje før eg fekk ny fastlege og som sa det til meg, at det var vanlig.Takk for tips! Ja må bare prøve å se tror jeg, jobben min i seg selv er ikke veldig slitsom. Men kan jo fort forverre seg uansett ja. forrige svangerskap var jeg så dårlig at jeg var sengeliggende i nesten fire måneder, og da var jeg ikke på jobb heller, men hadde også en tyngre fysisk jobb da.. denne gangen er det litt annerledes. Har vært ok på kvelden, men morgenkvalmen varer til formiddag, dvs hele arbeidsdagen. Så hadde vært fint om postafen tok den verste morgenkvalmen. Men det er sant det med stress også. Jeg prøver å finne ut hva som fungerer og ikke, ikke blitt helt klok på det enda