Ja, men så TISSER man hele tiden også da Men bra å drikke vann, mye vann skal vi visst haEr så utrolig tørst for tiden Flere som har oppdaget økt tørste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men så TISSER man hele tiden også da Men bra å drikke vann, mye vann skal vi visst haEr så utrolig tørst for tiden Flere som har oppdaget økt tørste?
Hei! Takk som spør, og godt å høre at det kan være normalt Jeg har også hatt samme greien, noen dager helt uten, så kan det komme tilbake. I dag har jeg hatt det to ganger der det varer ca. 1 time for så å gi seg. Ganske ubehagelig og litt vondt når det står på men heldigvis null blødning!Så hyggelig at du spør! I går var jeg helt fin. Men nå i kveld kom smertene tilbake. Spurte ei venninne av meg som er i uke 20 nå. Hun sa hun hadde samme greia av og på helt frem til uke 10. Godt å høre at det er normalt.
Hvordan går det med deg?
Da er vi akkurat like langt, jeg også har merket de puppene og magen. Aldri hatt treg mage som dette før4+3 og har merket ømme/tunge bryster, tørste, treg mage, litt svimmelhet og mer trøtt.
Jeg har det også sånn, jeg føler at jeg drikker og drikker men tørsthetsfølelsen blir liksom ikke helt slukket. Kjenner meg helt tørr i munnenEr så utrolig tørst for tiden Flere som har oppdaget økt tørste?
Kan få skikkelig intens og stikkende smerte om jeg feks reiser meg fort eller gjør andre hurtige bevegelserNoen som opplever smerter? Har hatt et par stikk her og der og de kan av og til være så sinnsykt vonde. Blir nervøs. Men er kanskje vanlig å kjenne at ting vokser innimellom. Fortsatt kvalm og føler meg veldig gravid altså. Men ja. Hovedan har dere andre det??
Jeg har noen netter hatt ganske store smerter, våknet av det.. Prøver å tenke at det er vanlig og ikke bekymre meg altfor mye, men det er vanskelig.Noen som opplever smerter? Har hatt et par stikk her og der og de kan av og til være så sinnsykt vonde. Blir nervøs. Men er kanskje vanlig å kjenne at ting vokser innimellom. Fortsatt kvalm og føler meg veldig gravid altså. Men ja. Hovedan har dere andre det??
Lite symptomer, men eg og får disse stikkene innimellom. Hadde det i dei to forrige graviditetane ogNoen som opplever smerter? Har hatt et par stikk her og der og de kan av og til være så sinnsykt vonde. Blir nervøs. Men er kanskje vanlig å kjenne at ting vokser innimellom. Fortsatt kvalm og føler meg veldig gravid altså. Men ja. Hovedan har dere andre det??
Det gjør du nok. Her er jeg kvalm fra jeg står opp til keg legger meg Er helt utslitt av detØm neders i ryggen. Halsbrann. Håper nesten kvalmen kommer snart slik at jeg vet at hcg stiger, men vet jeg kommer til å angre når jeg faktisk blir kvalm
Ja, jeg hadde HG sist svangerskap så jeg er godt kjent med hvor jævlig det er å være kvalm 24/7 meeen alikavel bedre enn ny spontanabortDet gjør du nok. Her er jeg kvalm fra jeg står opp til keg legger meg Er helt utslitt av det
Koker i toppen her og, lite effektivt på jobben om dagenJeg er så trøtt og distrahert om dagene, føler at jeg ikke får gjort noe særlig på jobb Er det flere som er i samme situasjon som har noen tips eller triks? Har en veldig stillesittende jobb på kontor uten vinduer, og føler meg helt i svime.