Symptomtråd!

Jeg er så trøtt og distrahert om dagene, føler at jeg ikke får gjort noe særlig på jobb :facepalm: Er det flere som er i samme situasjon som har noen tips eller triks? Har en veldig stillesittende jobb på kontor uten vinduer, og føler meg helt i svime.
Koker i toppen her og, lite effektivt på jobben om dagen :bag:
Helt samme her, super lite effektiv. Sliter med kvalmen fram til lunsj, og etter lunsj er jeg så trøtt at jeg har mer enn nok med å holde ut o_O Så har dessverre null tips og triks, trenger å få noen selv:smiley-ashamed004

Morgenkvalme er et feil ord… jeg er kvalm hele dagen. Sykmeldt 50% nå, fordi det er så utmattende å være så mye kvalm.
En del stikninger i sidene på magen, litt murringer også. Og IKKE MINST, noe helt sinnsykt med utflod :hilarious: Jeg husker ikke at det var så mye sist:hilarious: noen flere der eller?:hilarious:

5+0 i morgen :happy: Nå har ømheten lagt seg over brystene, og blir veldig kvalm og uvel hvis jeg ikke spiser, eller det går for lang tid mellom hver gang. Tidvis mye murringer i magen.

Morgenkvalme er et feil ord… jeg er kvalm hele dagen. Sykmeldt 50% nå, fordi det er så utmattende å være så mye kvalm.
En del stikninger i sidene på magen, litt murringer også. Og IKKE MINST, noe helt sinnsykt med utflod :hilarious: Jeg husker ikke at det var så mye sist:hilarious: noen flere der eller?:hilarious:
Så trist å høre om sykemeldingen din, håper kvalmen gir seg når du nærmer deg uke 12 :Heartred

Utflod, check:hilarious: Hadde på meg oransje truse i dag og trodde først det var blod jeg så da jeg skulle på do i formiddag. Neida, bare utflod:dead:
Ellers kan jeg legge ømme pupper til symptomlista. Syns og de har vokst litt og, men det kan være innbilning.

Skjønte noe var på gang pga støl i lysken, og så ammer jeg og plutselig kom utdrivninga mye fortere enn den pleier nå. Stikker litt i puppene, jeg er veldig svimmel, og småuggen. Murrer i livmor. Bare 9 dpo i dag antakelig.
Veldig vondt i korsryggen også, trodde det kom av at jeg bysset datter i går da hun sleit med å sove.

Sniker litt her, da jeg ikke enda har positiv graviditetstest :smiley-angelic001 Håper veldig å få se to streker snart. Jeg leter og overanalyserer alle mulige symptom, da jeg håper så veldig at jeg skal inn i januar2024-klubben.
Jeg har ikke vært syk på lenge, men plutselig er jeg supertett i nesa og generelt hele systemet, og hodepiner som kommer og går. Har sjelden hodepine. Har noen andre opplevd forkjølelses-symptomer i starten av graviditet? Jeg vet jo at det blir bare synsing og håp fra min side, men er veldig morsomt å følge med på andres symptomer :Heartred

Tisser seriøst én gang i timen, minst:meh: Hadde noen dager med veldig lite symptomer, men streket er tydeligere enn noen gang! Fikk tilbake litt murringer i dag, og så er det skikkelig vondt med orgasme:hilarious: Spotter en del brunt, krysser fingrene for at det er heeelt vanlig. 5+3 nå:rolleyes:

Skjønte noe var på gang pga støl i lysken, og så ammer jeg og plutselig kom utdrivninga mye fortere enn den pleier nå. Stikker litt i puppene, jeg er veldig svimmel, og småuggen. Murrer i livmor. Bare 9 dpo i dag antakelig.
Veldig vondt i korsryggen også, trodde det kom av at jeg bysset datter i går da hun sleit med å sove.
Ble skikkelig letta når jeg så flere som hadde ubehag i lysken! Jeg begynte å tenke at noe måtte være galt, men kanskje det er ett normalt symptom :hilarious:

Ble skikkelig letta når jeg så flere som hadde ubehag i lysken! Jeg begynte å tenke at noe måtte være galt, men kanskje det er ett normalt symptom :hilarious:
For meg har det vært det, og varte lenge skst gang :angelic:

Sniker litt her, da jeg ikke enda har positiv graviditetstest :smiley-angelic001 Håper veldig å få se to streker snart. Jeg leter og overanalyserer alle mulige symptom, da jeg håper så veldig at jeg skal inn i januar2024-klubben.
Jeg har ikke vært syk på lenge, men plutselig er jeg supertett i nesa og generelt hele systemet, og hodepiner som kommer og går. Har sjelden hodepine. Har noen andre opplevd forkjølelses-symptomer i starten av graviditet? Jeg vet jo at det blir bare synsing og håp fra min side, men er veldig morsomt å følge med på andres symptomer :Heartred
Krysser fingrene for deg! :Heartpink Jeg er også tett, hodepine og litt småvondt i halsen i dag, men vet ikke om det har med graviditet eller forkjølelse/pollen å gjøre for min del.

Er skikkelig oppbåst. Vondt å ha på bukse. Måtte kneppe opp knappen nå. Småkvalm og generellt utilpass.
Sinnsykt trøtt.. noe som funker veldig dårlig i kombinasjon med nattevakt :wacky:

Håper det er noe på gang hos deg! Har hodepine som kommer og går, er tett innimellom og i går hadde jeg sånn sykdomsfølelse i kroppen! Lykke til :Heartred :Heartred

Noen her med få symptomer? Jeg er trøtt av og på, litt ømme bryst, og litt uggen av og på, men ellers ingenting… 6+6 i dag.

Noen her med få symptomer? Jeg er trøtt av og på, litt ømme bryst, og litt uggen av og på, men ellers ingenting… 6+6 i dag.
Altså, jeg føler meg alltid så mye mindre alene når du skriver noe her! :Heartbigred
Er 6+3 og ikke merket noe på over en uke! Har gått fra superkvalm og vonde pupper til bittelittkvalm og bittelittvonde pupper. Noget bekymra og har latt internett skremme meg noe voldsomt!

Sliter enda med kvalme. Verst når jeg spiser. Jeg som elsker både potetgull og sjokolade klarer ikke tanken.. knasker love hearts mot halsbrann da :hilarious: Merker mer og mer at jeg er trøtt, og vimser noe sinnsykt:hilarious:
Skikkelig oppblåst så ingen bukser som passer. Går i tights da.
Og i tillegg kjenner jeg at det stikker, strekker og murrer. Føler meg veldig gravid for å si det sånn :hilarious:

Altså, jeg føler meg alltid så mye mindre alene når du skriver noe her! :Heartbigred
Er 6+3 og ikke merket noe på over en uke! Har gått fra superkvalm og vonde pupper til bittelittkvalm og bittelittvonde pupper. Noget bekymra og har latt internett skremme meg noe voldsomt!
Så hyggelig! Bare å skrive altså! Har internett skremt deg? Fra hva jeg leser så kan man ikke bedømme en graviditet ut i fra symptomene men man lurer jo litt!

Back
Topp